Jump to content

Тресене на колата


milenmetodi

Recommended Posts

Здравейте, колеги, нов съм във форума, март си купих А6, 3.0, 220к.с., 2002г. quattro. Имам следния проблем, ако някой се е сблъсквал с подобен. Като я взех колата работеше перфектно, веднага й сложих газ и не съм точно забелязал в кой момент, но започна едно леко тресене, дори и газаджията се чуди как се получи. Значи тресе, вибрира леко, при D и R повече, при N по-малко, но тресе, и ме дразни, някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и на бензин, и на газ тресе еднакво, ходих на майстор по друг случай - на газ не работеше както трябва, та там би трябвало да я е закачил, видя само проблем с газта - ламбда сондите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може от неправилно регулиране на ГИ да са лоши тримовете и затова да тресе и на двете горива. Спри газта отзад от бутилката докато работи на газ, изчакай сама да прехвърли на бензин заради свършила газ и покарай 100км само на бензин за да видиш дали ще се оправи. Ако се оправи 100% е от неправилна настройка на газовото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях при един майстор, който е работил в сервиз на Ауди, той каза, че е било нещо по цилиндрите, но било борба с вятърни мелници. Аз се бях шитнал да не е нещо по скоростите, а иначе газаджията я настройва колата по два различни начина и все си прави така 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре отделете време за по обстоен преглед.Има случаи да се гори юргана заради бълхата,но може проблема да се усложни.

Проверката на "цилиндрите" с класическата технология -въздух под налягане в цилиндрите в такта компресия ще покаже абсолютно точно има ли там проблеми. Дано всичко е наред. След това преглед на запалителната система. Ако не излезе "зайчето" продължавате с проверка на цялата електроника-"живи данни" . Оглеждате и тампоните и все някъде ще се "покаже".

Успех.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Пробвах я колата със съвета, който ми беше даден - спрях кранчето на газта отзад, 140 км. каране на бензин, и няма промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какви грешки има в контролера на двигателя и ги копирай тук. Другото е при поставянето на ГИ да не са уплътнили добре всмукателния колектор и сега да смуче въздух покрай уплътненията му. Огледай много добре вакуумните маркучи покрай двигателя - много често се цепят/късат, има едни пластмасови тръбички които излизат от двигателя отпред от двете страни и една има която свързва вакуума от задната част към предната част на двигателя. Въпросните тръбички се нацепват и почва сериозно да смуче въздух от там, съответно ниските обороти почват да играят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, milenmetodi написа:

Пробвах я колата със съвета, който ми беше даден - спрях кранчето на газта отзад, 140 км. каране на бензин, и няма промяна.

Трябваше да занулиш и long-term тримовете с VCDS, след като прехвърли на бензин, за да си ги направи на ново адаптациите, докато караш на бензин.

 

С какви свещи караш, с колко електрода и кога последно са сменяни? 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.08.2018 г. at 11:50, JusttRelaxx написа:

Трябваше да занулиш и long-term тримовете с VCDS, след като прехвърли на бензин, за да си ги направи на ново адаптациите, докато караш на бензин.

 

С какви свещи караш, с колко електрода и кога последно са сменяни? 

Ами, незнам, взех я март месец, трябва да се види

 

На 22.08.2018 г. at 8:24, VBI написа:

Виж какви грешки има в контролера на двигателя и ги копирай тук. Другото е при поставянето на ГИ да не са уплътнили добре всмукателния колектор и сега да смуче въздух покрай уплътненията му. Огледай много добре вакуумните маркучи покрай двигателя - много често се цепят/късат, има едни пластмасови тръбички които излизат от двигателя отпред от двете страни и една има която свързва вакуума от задната част към предната част на двигателя. Въпросните тръбички се нацепват и почва сериозно да смуче въздух от там, съответно ниските обороти почват да играят.

Сигурно има такова нещо, газаджията когато ми я слагаше, каза че, вакуумните маркучи са се разпаднали по време на слагането, възстановил ги е от друга А6-ца. Първо той беше забележил, че колата тресе- то това тресенето е слабо, но все пак се чувства, при изключени перки на климатик намалява, а при N на скоростите почти изчезва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко развитие - проверих тампоните на двигателя и кутията - наред са, свещите са 4 електродни Вош, такива каквито ги дават, добри са, бобините изглеждат добре, на газаджия не съм ходил, но днес ме озадачи един майстор - незнам дали е възможно, заслуша се в работата на двигателя  и ме пита това дизел ли е, аз учуден му казвам, че не е. Чувал клапаните, та това възможно ли е, дали от това тресе?!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега чоплим по въпроса с едни познати, не са клапани вероятно, а повдигачи и май ще се окаже, че е напълно възможно да е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен последно излезе вариатор на едната глава, предна ламбда сонда и смених свещите. Другата седмица очаквам да си взема колата и да видя дали тресенето е изчезнало. Преди това също имах леко тресене и от време на време играене на оборотите и се оказа, че дърпа въздух от единия маркуч на газовата.

Редактирано от Alpina_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също от време на време има леко играене на оборотите, а има и нещо друго интересно - при обороти от 1500 колата трябва бавно да я настъпяш, за да не върне скорост, но същевременно много бааавно набира - може би така е от автоматика, но аз си го представях с тия коне, че като я настъпиш нормално трябва да дърпа, чак когато я узориш - тогава да върне скорост. Така беше при един служебен Спринтер. Друго си мисля, да не би да е от неправилна настройка на газовата, защото такова изчакване да набере ми се струва малко не на място. Ще очаквам да видя да ли си се оправил

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 11.10.2018 г. at 19:18, Alpina_bg написа:

При мен последно излезе вариатор на едната глава, предна ламбда сонда и смених свещите. Другата седмица очаквам да си взема колата и да видя дали тресенето е изчезнало. Преди това също имах леко тресене и от време на време играене на оборотите и се оказа, че дърпа въздух от единия маркуч на газовата.

Изчезна ли тресенето, колега?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на свещи, предна дясна ламбда сонда, смяна ангренаж, вариатор и двата селенойда на вариатора, в момента всичко е добре. Колата работи много спокойно. Минах я и за настройка на газовата и единственото, което се виждаше е че има малка разлика между предна лява и дясна ламбда сонда. Не знам дали това е проблем, но ми казаха, че е допустимо в някакви стойности да има отклонение и да си карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...