Jump to content

Audi A3 8l 1.8TQ или Audi A3 8p 1.9tdi


Recommended Posts

Ми много ясно, че ще има висене при газаджията, като се сложи сбирщАйн ГИ. Имал съм 2 бр. 1.8ТК в А4.....с ГИ ланди. Никакви грижи. Били са с чип, пак никакви грижи с ГИ. В момента сина ми кара А4 с ГИ с ланди( да не счита за реклама), слагано преди 6-7 години. Ми никакви грижи. Карам 4ф с БРЦ, предния собственик е минАл около 50К, аз 30К....това за 2 години общо - никакви грижи.Що така?

Относно здравината и километрите....и друг път съм го писАл, едното ми 1.8ТК го продадох на 450 000 км, от кото 80 000 на газ. Ми нямаше ядове с колата. Де да знам, ама не са малко сякаш тези км.

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че най-добре е да се сложи нещо от рода на BRC Plug and Drive или аналог на друга добра марка, + система за мазане на клапаните. Аз така бих процедирал ако имам 1.8TQ (*и изобщо читава бензинка) в добро състояние, вървяща и т.н. и не ми се купува втора кола.

По този начин хем ще имам добра кола, хем ще е икономична. + смяна на филтрите на газта на всеки 5000 км. за всеки случай (ако са от малките).

Смяната на филтрите да е по-честа, за да се предпазват дюзите на газовата, защото тия са скъпи.

Май това е най-доброто решение, ако колата е вече за металснаб - няма смисъл да се набиват пари в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, tonko2.0T said:

Има една приказка,за тея пари толкова.Да няма обидени накрая.Читаво никой не подарява.

 

100% съгласен!! 

За това има читави коли които висят месеци....цената е висока според Ганя който търси тънко ама топ!!! (S,RS,++++кожа,вожа и тн).

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събирай за 2.0тди , имам двама приятели дето карат без проблеми такива мотори от много години.

 

 105 коня е неприемливо за "премиум" автомобил през 2018та.

 

Иначе 1.8т-то не е лош мотор, но купето на голф4 си е гадно, тясно и с отвратителна возия и затова го продавай тоя курник докато все още ги търсят и държат цена.

 

Но не се надявай, че ще ти излезе по-евтино.   Един съединител  с маховик да ти се наложи да правиш на тракалника и ще ти излезе по-скъпо от ГИ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв трактор само бензин после ГАЗ и си свиркаш ;)

Да ти кажа в петък и събота в сервиза идваха само ДИЗЕЛИ и то уж най здравите мотори да ама нееее.

Най здравите са били като са ги взели на 000000 километра.

Дизел втора  ръка е лудост направо да ти го кажа.

Карам дизел Бус WV  LT 2,5тди  карам  1.8 seat toledo, 2.0 16v x20xev  opel vectra и сега audi a6 c5 1.8t  куатро бензинови коли на ГАЗ това са ми личните автомобили.

Слагай си ГАЗ на твоята кола и ако ти е горяла 20лв на 100 сега ще ти гори 10 лв на 100 ;) а при дизела си прецакан от всякъде и 5л на 100 да гори по 2,38 плюс добавката отиваш на 11,90лв.

Ама нали се сещаш че за да ти гори 5 трябва да караш до 80км/ч минеш ли ги забравяш за  тия 5л.

Тия дето ти ги говорят любовни песни с 140 климатроник и багаж до капата и един рейс хора вътре са глупости на квадрат. Нашите горива са ужасни и дори да е запазен дизела за една година с нашата нафта ако щеш и по кило добавка слагай си му разказал играта.

ЕГР на 500к километра с италианска нафта има следи от нормална работа по колата а кола за 40к километра в БГ ЕГР капут. Та извода е бензин после Газ и си ок и с газовото не си прави експерименти колкото по скъпо толкова по качествено ;) и слагай само в лицензирани сервизи да не страдаш после много. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разхода не съм съгласен, защото съм се возил и найстина харчи малко дори и с 120 и 4-ма човека. 

Пък за ремонти и поддръжка не знам .. познавам хора слагали скъпи ГИ уж при добри майстори все по газаджии все колата прекъсва абе кво ли не филтърчета милтърчета, а хора с дизел, които найстина не правят ремонти само сипват и карат. И обратно хора с дизел хвърлащи пари за дюзи , турбини кво ли не , а на газ хора които сипват и карат .

Колкото за нафтата, че е гадна то пък щото бензина много хубав ..

Моята гори 10-11 литра с газовото 11-12 х 1 лв = 12 лв на 100 км ако дизела харчи 6 х 2.10 + 0.10ст добавка = 13,20

1 лв по-скъпо, НО висенето по газаджии остава както и риска от изпускане на газ или при ПТП бутилката в багажника ... А за сметка на това пък дизела скъпи ремонти..

Не знам ... 

Редактирано от Audiaudisport
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Passi написа:

Тия глупости наведнъж ли ги съчини или прави почивка :hilezh:

Глупости ама на всичките ми коли съм навъртял по 200к на кола а всичките ми познати с дизели им седят като паметници пред блоковете уж са икономични хахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайки и 1.8Т и 1.9TDI мога да кажа плюсове и минуси и на двете. Тди-то наистина е много икономично при нормално каране. Много приятно се кара и в града и извън. За сега само обслужване по мотора, никакви ядове. 1.8Т определено ми доставя повече удоволствие, с ГИ разходите са супер, като за 1500кг куатро на газ разхода ми е 10-11, като не целя да я карам икономично извънградско, а в града много варира, без да се бутам по задръствания е около 12 . Всичко това на газ. На газ съм й навъртял почти 30к км и сменям само филтри.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или си карай  на бензин или мини на дизел.Няма такова наказание като карането на кола с газова уредба,та ако ще да е най-скъпия ГИ произведен на Марс.Това е моя съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ole написа:

Имайки и 1.8Т и 1.9TDI мога да кажа плюсове и минуси и на двете. Тди-то наистина е много икономично при нормално каране. Много приятно се кара и в града и извън. За сега само обслужване по мотора, никакви ядове. 1.8Т определено ми доставя повече удоволствие, с ГИ разходите са супер, като за 1500кг куатро на газ разхода ми е 10-11, като не целя да я карам икономично извънградско, а в града много варира, без да се бутам по задръствания е около 12 . Всичко това на газ. На газ съм й навъртял почти 30к км и сменям само филтри.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Нормално каране става дума за 90км  над това вече икономия няма никаква ;)

1,9тди 131 с хора и багаж с клима под 6 не пада

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Иван Йорданов said:

Бус WV  LT 2,5тди  карам  1.8 seat toledo, 2.0 16v x20xev  opel vectra и сега audi a6 c5 1.8t  куатро бензинови коли на ГАЗ това са ми личните автомобили.

 

5 minutes ago, Иван Йорданов said:

ама на всичките ми коли съм навъртял по 200к на кола

800.000 километра си карал лек автомобил? 

Ако сложим средна скорост от 80км/ч, това са 10.000 часа само каране или иначе казано 417 денонощия. Ако примем, че караш по 2 часа на ден, това са 5.000 дни. 

Излиза че за последните 13 години и половина, си карал кола всеки божи ден минимум по 2 часа, като за това време си изминавал 160км

 

ПоУеко, баце Кико :zustimm:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казахте, че ще ми е бавна и ще липсва куатрото ме замислите дали да не е а3 8l като моята само, че с 4 врати 1.9 131к.с куатро.

Не знам съвсем се обърках ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, petrishki написа:

 

Ако сложим средна скорост от 80км/ч, това са 10.000 часа само каране

 

преди 1 минута, Иван Йорданов написа:

Нормално каране става дума за 90км 

Като се има предвид,че нормално кара с 90,средната му скорост вероятно клони към 26км/ч. Което значи че вероятно и сега кара,така че нека не го разсейваме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...