L1feGuard Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Несъм го свалял...бензинова помпа смених преди 2месеца само това а как се адаптира? Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L1feGuard Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Аутринта като я запалих с подаване на газ направо почна да препатква,.....възможно ли е да е от свещи? Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Може и някоя бобина да е дала фира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L1feGuard Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 На 1.8 125 к.с е само 1 бубината... Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L1feGuard Публикувано 9 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2018 На климатроника можели да се провери каква температура дава датчика,и кой канал? Мисля че е на 51 Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 При мен е единствено и само от дебитомера. Така че пробвайте с друг. Или се оправя веднага или търсете другаде. P.S. Не набива грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 (Редактирано) Преди 7 часа, kostaIliev написа: На моята явно е за смяна, защото излиза постоянно грешка от него на Вагкома. Тия дни ще се сменя. Редактирано 12 Октомври 2018 от alexander alexandrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L1feGuard Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Аз моя го смених и пак си пали от 2 3 път Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Паленето втори, трети път е от бензиновата помпа и клапана й по точно който изпуска а глъхненето и падането на оборотите е от дебитомера. Поне при мен е така. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L1feGuard Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Бензиновата помпа я смених с нова преди 2 месеца ,нямаше проблем с паленето до преди да стане по хладно,къде е този клапан ? Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 В бензиновата помпа. Явно проблема ти е другаде Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L1feGuard Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Почвам да се съмнявам в температурния датчик.на студен двигател сутринта на канал 51 на климатроника ми показва 26 градуса след запалване на и малък престой на таблото температурата нямаше 60 градуса а на климатроника показваше вече 90... Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 12 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Мислех си дали не може да се сложи допълнителен възвратен клапан някаде по трасето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 13 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2018 Аз имам преди бензиновия филтър. Десет години карам така. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 19 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 Преди филтъра от към двигателя нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Аз миналата зима сменях темп. датчик, ламбда сонда, дори и дебитомер уж нов пробвах, пак не става. Даже докато е откачен дебитомера е по-добре. Дросела е почистван и адаптиран, свещите са хубави, просто няма от къде да го прави този проблем. Единствено бенз. помпа не съм барал. И това се случва винаги когато атмосферната температура падне под 15 градуса. Всички с този двигател, особено с газ, иамт този проблем и при всеки се оправя от различно нещо или от нищо, както при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Преди 10 часа, Leito написа: Дросела е почистван и адаптиран , което означава точно едно нищо. На тая възраст, тоя дросел е отдавна починал и изгнил. ( атмосферна температура едва ли може да се ползва като израз....) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Наистина сега погледнах в гугъл, че говоря глупости, добре че ми каза. Мисълта ми беше, че когато температурите паднат трайно под 15 градуса или се случи да я паля преди да се е стоплило над 15, както все още става през деня, тогава ми прави тези мизерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Откачи си буксата на дросел клапата и пробвай да я запалиш сутрин ако запали от раз проблема е в дросела На откачен дросел 1.8Т запали от раз при положение че палеше от 4-път. А и там какво ли не смени колегата а то се оказа дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 22 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Имам дросел здрав, бях го взел за проба (оказа се че не е от него проблема ми) . Които иска ще му го дам тънко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 22 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Ами ще го пробвам това, ама утре вече, че днес я палих. Пък тя един път като запали, после цял ден си е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 27 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Здравейте, колеги незнам дали моя проблем ще от изтърване на налягането. От няколко дни в момента в който запали подавам леко газ,и си заработва перфектно . На какво ли се дължи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L1feGuard Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 Някой да е решил по някакъв начин проблема? Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 Имах пукнати клапани и затова не палеше + дебитомер. Сега пак не ми затваря добре един клапан, но пали. Скоро ще я засилвам в някое дере. Оправия няма с тия 20+ годишни кошници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L1feGuard Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Сега се появи и друг проблем след като запали от 2 3 път работи 20 и изведнъж гасне.....и така 2 3 пъти докато заработи.отделно ако подам газ почва да се изтърсва незнам вече къде да търся проблема.отделно и антифриз губи гледам тече зад двигателя от съединението което влиза в купето...явно като пускам парното и протича. Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване