Jump to content

1.8 АДР затруднено палене на студен двигател


stenli111

Recommended Posts

Несъм го свалял...бензинова помпа смених преди 2месеца само това а как се адаптира?

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аутринта като я запалих с подаване на газ направо почна да препатква,.....възможно ли е да е от свещи?

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На климатроника можели да се провери каква температура дава датчика,и кой канал?

Мисля че е на 51

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е единствено и само от дебитомера. Така че пробвайте с друг. Или се оправя веднага или търсете другаде.

P.S. Не набива грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, kostaIliev написа:

 

На моята явно е за смяна, защото излиза постоянно грешка от него на Вагкома. Тия дни ще се сменя.

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паленето втори, трети път е от бензиновата помпа и клапана й по точно който изпуска а глъхненето и падането на оборотите е от дебитомера. Поне при мен е така.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа я смених с нова преди 2 месеца ,нямаше проблем с паленето до преди да стане по хладно,къде е този клапан ?

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам да се съмнявам в температурния датчик.на студен двигател сутринта на канал 51 на климатроника ми показва 26 градуса след запалване на и малък престой на таблото температурата нямаше 60 градуса а на климатроника показваше вече 90...

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналата зима сменях темп. датчик, ламбда сонда, дори и дебитомер уж нов пробвах, пак не става. Даже докато е откачен дебитомера е по-добре. Дросела е почистван и адаптиран, свещите са хубави, просто няма от къде да го прави този проблем. Единствено бенз. помпа не съм барал. И това се случва винаги когато атмосферната температура падне под 15 градуса. Всички с този двигател, особено с газ, иамт този проблем и при всеки се оправя от различно нещо или от нищо, както при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Leito написа:

Дросела е почистван и адаптиран

, което означава точно едно нищо. На тая възраст, тоя дросел е отдавна починал и изгнил.

( атмосферна температура едва ли може да се ползва като израз....)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина сега погледнах в гугъл, че говоря глупости, добре че ми каза. :blush: Мисълта ми беше, че когато температурите паднат трайно под 15 градуса или се случи да я паля преди да се е стоплило над 15, както все още става през деня, тогава ми прави тези мизерии. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи си буксата на дросел клапата и пробвай да я запалиш сутрин ако запали от раз проблема е в дросела ;)

На откачен дросел 1.8Т запали от раз при положение че палеше от 4-път.

А и там какво ли не смени колегата а то се оказа дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам дросел здрав, бях го взел за проба (оказа се че не е от него проблема ми) . Които иска ще му го дам тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги незнам дали моя проблем ще от изтърване на налягането. От няколко дни в момента в който запали подавам леко газ,и си заработва перфектно . На какво ли се дължи това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имах пукнати клапани и затова не палеше + дебитомер. Сега пак не ми затваря добре един клапан, но пали. Скоро ще я засилвам в някое дере. Оправия няма с тия 20+ годишни кошници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Сега се появи и друг проблем :) след като запали от 2 3 път работи 20 и изведнъж гасне.....и така 2 3 пъти докато заработи.отделно ако подам газ почва да се изтърсва незнам вече къде да търся проблема.отделно и антифриз губи гледам тече зад двигателя от съединението което влиза в купето...явно като пускам парното и протича.

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...