Jump to content

Ауди Б4 тегаво пали като е студена.


valentino76bs

Recommended Posts

Здравейте ,мотора е АБТ бензин/ газ проблема е ,че като я оставя малко време да истине мотора или сутрин рано първото палене е много тегаво.Върти около 5,6 секунди и тогава пали.Ако я загася веднага и е стартирам пак не се замисля въобще!Ходих на диагностика (2 различни)казаха колата няма проблем!Даже я вкараха в сервиза от вечерта и сутринта на студено я тестваха(мериха датчици налягане помпа, компютърна диагн.,изгорели газове, центровка.Сменени свещи (старите на100000км),кабели ,палец ,капачка и акумулатор.Мериха компресията на студено е 11 на всички цилиндри а на леко загряла е 1-10,  2-9,   3-11,5.  4-12 .Ако имате някакви идеи моля споделете.

Редактирано от valentino76bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на газ, и на бензин ли не иска да пали?

СПоред проблемът може да е от температурния датчик (така наречения син темп датчик), ако можеш го замери с мултицет.

Стъпковият мотор в какво състояние е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,първо този синия мериха диагносностиците ,аз също го мерих работи си нормално!

И на газ и на бензин е така но по принцип на газ от самия монтаж като е студена не пали лесно! За степ мотора не зная но като запали си държи по високи обороти и после падат така ,че мисля и там  няма проблем.Сегменти възможно ли да е или нещо механично?Понеже смениха ремъците си по мислих че може  там да е причината и казах на диагностика но той каза центровката е супер не е възможно да има прескочил зъб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сутрин студена като я палиш,подай контакт само да качи гориво  помпата,изключи контакта и след десетина секунди отново го направи. На третия път опитай да палиш, ако запали добре предполагам имаш проблем с  клапана за налягането на горивото.АБТ е най безпроблемния мотор който съм карал някога,проблем съм имал единствено с температурния датчик за въздуха, но там симптома е прекъсване и сажди при първоначално палене до като загрей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да запалиш сутрин махни буксата на синия датчик и виж как ще запали, ако запали от първия път от него е, нищо , че си го мерил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, jiko58 написа:

Колега, сутрин студена като я палиш,подай контакт само да качи гориво  помпата,изключи контакта и след десетина секунди отново го направи. На третия път опитай да палиш, ако запали добре предполагам имаш проблем с  клапана за налягането на горивото.АБТ е най безпроблемния мотор който съм карал някога,проблем съм имал единствено с температурния датчик за въздуха, но там симптома е прекъсване и сажди при първоначално палене до като загрей.

И това го правих даже с една спринцовка пръснах бензин същата работа.Инжектора пръска хубава мъгла,налягането също е добро на помпата мериха го!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, skype68 написа:

Преди да запалиш сутрин махни буксата на синия датчик и виж как ще запали, ако запали от първия път от него е, нищо , че си го мерил.

Направих и това същата работа!

Написах но не виждам явно  съм пропуснал ,че преди месец ми показа една грешка "датчик на хол,липсващ сигнал,постоянно" но диагностика каза ,че било нормално.Ако не работи няма да запали и да върви изобщо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така както си сложил "0" е точно на ГМТ, белега за центровката на запалването е "|" и е малко след "0".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно а на газ колко градуса я правите.На мойта вчера един приятел я направи точно на 6 понеже беше повече да я видим как ще се държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната отметка "|" отговаря на 6 градуса предварение. За газ е хубаво да е малко повече примерно 9-10 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с тази центровка е същата работа но днес направих експеримент  ,дръпнаха ме 150 метра на 4 скорост без контакт и после като я стартирах и запали веднага.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали центровката ще е на 6 или на 10 градуса, няма отношение за паленето. Поне при АБК_то няма разлика.  При 6 градуса на газ е малко по-мудна до около 3-4000 оборота.

 

Виж, след като си направил 2-3 опита да запалиш, дали свещите са мокри. Или някой да погледне, дали ауспухът пуши, когато въртиш да палиш.

Така, както си показал коляновия вал на снимката, провери дали и разпределителният е на белег. Това, че центровката е О.К., не означава, че газоразпределението е зацепено правилно.

 

Колкото за грешката за датчика на Хол, ако е engine speed sensor no signal и сте правили диагностиката на загасен мотор, е нормално. Ако моторът работи по време на диагностиката грешката изчезва сама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белезите съвпадат на кол. вал и на маховика.Днес говорих със сервиза и ми казаха ,че са две причините за това или хидравличните повдигачи се изпразват и не могат да се напълнят или вече двигателя е за ремонт.Майстора каза ,в канала на сегментите се образува някакъв нагар и сегментите не работят въпреки ,че има тази компресия  .Склонен съм да вярвам ,че нещо е там проблема щото бая масло си яде  колата(не сменям само доливам). Стара е и  работна(но е боен кон) и всякакви инвестиции в по голям размер са неоправдани.Колицата служи 10 години вярно и е здрава(е и аз я подържам все пак ме храни) но все пак идва време когато трябва да излезе в пенсия май :)

Редактирано от valentino76bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те на коляновия вал и маховика хубаво, че съвпадат, но погледни и горе на разпределителния вал.

И моето АБК гори много масло, но няма тези проблеми. Ако са празни повдигачите ще трака много, когато запали. Честно казано, мисля си, че "майсторът" не може да ти реши проблема и гледа да те махне от главата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф извинявам се на на маховика и на разпр. вал объркал съм се!

Търся даже капачето което е с ориентировъчната стрелка О.Т. на ангренажа ,че на моята са счупени ушите но белезите са точни.За това питах за "0" на маховика къде ГМТ.

Но опита които казах горе е показателен малко или много за ориентир ,че в ел частта проблем няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих и друг опит.Изключих кабела от акумулатора който захранва цялата ел. част .Оставих само захранващия на стартера и с допълнително кабелче подадох на бобината да завърти 4,5 сек. стартера после закачих всичко и запали от раз!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега,какво стана реши ли проблема?

И аз имах такъв пролем по същото време с теб само че с АБК с ГИ,но мисля че и при теб може да е такъв проблема-изпускаше газ през вакума на изпарителя в колектора когато колата остане за малко по дълго време и колата се дави.Сам сигнах до извода че проблема е от газта като покарах колата две седмици само на бензин и нямах никакви проблеми,благодарение на колеги от форума в раздел Газови уредби веднага го хванах,смених си изпарителя с нов и всичко заспа.

Успех:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм...даже и  топла взе да върти повече.Но не мисля ,че моя проблем може да е от това което си писал.

 

Just now, valentino76bs написа:

Не съм...даже и  топла взе да върти повече.Но не мисля ,че моя проблем може да е от това което си писал.

 

Пък и карах на бензин само няколко дни и пак си имаше проблем!

Редактирано от valentino76bs
грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,искам да помоля някои колега с АБТ мотора да ми снима точно къде са белезите на "0" на маховика и чертичката на разпределителния вал.Днес най накрая си намерих оригинална капачка на ангренажа със стрелка за да мога да се ориентирам .Направих няколко снимки защото все нещо ме човърка за прескочил зъб!

Та ето снимките номерирал съм ги за да стане ясно коя при какво положение е.

1.jpg

1a.jpg

2.jpg

2a.jpg

3.jpg

3a.jpg

4.jpg

4a.jpg

Да вметна само както се вижда на снимката, че когато горе сочи точно между 0 и Т стрелката,долу в прозореца на маховика не се вижда нищо .Та затова искам да видя как е при вас колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тука какво казват,че нулата трябва да е точно под чертата..Тъй като нямам черта и ако вероятно долната граница на отвора е ориентир то точно нулата не трябва да се вижда т.е. да е скрита под долоната граница!Но все пак чакам някои да благоволи да го погледне това нещо ....!Дали ще се намери някой самарянин....:)

audi белези на маховика.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.12.2018 г. at 21:00, valentino76bs написа:

P_20181216_201119.jpg

 

Ето така трябва да е нулата. Може и да се скрие половината. При това положение разпределителният вал трябва да е между 0 и Т. 

 

За да си сигурен, извади свещта на първи цилиндър, подпри една отвертка в челото на буталото, намери си помощник, който да превърта коляновия вал с помощта на гаечен ключ и така ще определиш ГМТ. Внимавай само да не изпуснеш отвертката в цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам, правилно е зацепена. Струва ми се, че има някакво минимално отклонение, но мисля, че ако преместиш един зъб ще избяга повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...