Jump to content

Смяна на съединител варианти


thegame

Recommended Posts

Здр, има ауди а3 1.9 тди 131к.с. Скоро ще ми се наложи да смения съединител моя приплъзва и маховника се е разбил. Ходих в магазина и ми казаха целя конплект е около 1000-1100 лв и щели да ми направят 15 процента отстъпка което пак  ми идва много като пари. Въпроса ми е четох че има други варианти. 

 Вариант 1 - да мина на обикновен съединител излизало е досата по евтино, но не знам точно на кой модел сединител трябва да взема, ако може да мо кажете или поне за какво да гледам. 

Вариант 2 - да сменя маховник с обикновен твърд не демферен, феродовия диск, претисквателния диск и лагера да са си оригиналите който трябва да са. Само че не знам какъв маховник трябва да сложа от коя кола и модел. 

Ако може който  какво знае да сподели. 

Редактирано от thegame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви 1100лв тези цени бяха преди година, две. до колкото знам в момента комплекта комплекта с демпферен маховик е към 700

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цък Цък

 

Ето ти ги вариантите за комплект с едномасов/плътен маховик (втория е пълен комплект заедно с лагер помпата). Вариант да минеш на плътен маховик със стоково феродо и притискател няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на маховик, притискателен, феродов диск и лагер помпа взети с отстъпка е към 630лв за части Люк.Сложи си демфперен маховик за да не се ядосваш после!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи на кой  колко отстъпка му правят, аз ще трябва да сменян и аксиален лагер. Аз за сега разпитван какви са ми вариантите.Ще го правя след 2-3 месеца. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай си демферен да не съжаляваш.Разбива се лагера на първичния вал от там едно лопане чукане,вибрации се получават, а бе с две думи парите дет ще спестиш ти излизат през г*за

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с лагера от къде го измисли?

Изпратено от моят TC55 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плътния маховик излезе 450лв цял комплект.След като почнаха да вият скоростите го махнах и сложих демферен 680лв Sachs и два пъти по 80лв за качване и сваляне на кутията и излезе златен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

450 лв маховник, лагер. Претискателе дис, феродов диск. За какъв модел кола сложи? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.autodoc.bg/valeo/7356005  ти такъв ли си слижил с твърд маховник.  Или си взел от друга кола? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, loshia.1993 написа:

Да същия само дето не беше Валео ами нещо друго не го помня.

И не си доволен от плътен маховик значи си? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо бе дъгейм, слагай плътен, тия двумасовите хер Ханс ги е измислил, само за да гърчи финансово българите, така известни със своята пестеливост^_^.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъдете сигурни,че кутиите вият само от маховика,дали са с оригиналното масло и дали не е изтекло отнякъде няма никакво значение,само проклетия маховик ги мори.А дали предния собственик е ръчкал като идиот при свършил съединител няма хетпен никакво значение.

Редактирано от Gostrex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кутията нищо и нямаше,когато купих колата смених всички течности включително и маслото на кутията.Маховика беше тръгнал чуваше се само сутрин на студено.Година след като я купих и близо 20 000км.реших да го сменя със плътен,даже феродовия диск беше като нов вероятно наскоро сменян но така или иначе бях я отворил смених всичко комплект.Първо почна едно чукане на свободна от към скоростите после почна и да вие и вибрации се появиха.Дали заради стария собственик или нещо друго факт е че проблема се появи след поставянето на маховика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се появи виене в лагерите на кутията заради маховика.Чукане можеш да чуваш на свободна между зъбчатките,случвало ми се е,само че при надлъжна кутия на безброй километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...