thegame Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 (Редактирано) Здр, има ауди а3 1.9 тди 131к.с. Скоро ще ми се наложи да смения съединител моя приплъзва и маховника се е разбил. Ходих в магазина и ми казаха целя конплект е около 1000-1100 лв и щели да ми направят 15 процента отстъпка което пак ми идва много като пари. Въпроса ми е четох че има други варианти. Вариант 1 - да мина на обикновен съединител излизало е досата по евтино, но не знам точно на кой модел сединител трябва да взема, ако може да мо кажете или поне за какво да гледам. Вариант 2 - да сменя маховник с обикновен твърд не демферен, феродовия диск, претисквателния диск и лагера да са си оригиналите който трябва да са. Само че не знам какъв маховник трябва да сложа от коя кола и модел. Ако може който какво знае да сподели. Редактирано 10 Декември 2018 от thegame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 какви 1100лв тези цени бяха преди година, две. до колкото знам в момента комплекта комплекта с демпферен маховик е към 700 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Цък Цък Ето ти ги вариантите за комплект с едномасов/плътен маховик (втория е пълен комплект заедно с лагер помпата). Вариант да минеш на плътен маховик със стоково феродо и притискател няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Цената на маховик, притискателен, феродов диск и лагер помпа взети с отстъпка е към 630лв за части Люк.Сложи си демфперен маховик за да не се ядосваш после! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 (Редактирано) Зависи на кой колко отстъпка му правят, аз ще трябва да сменян и аксиален лагер. Аз за сега разпитван какви са ми вариантите.Ще го правя след 2-3 месеца. Редактирано 10 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Аксиалния лагер е на помпата която е в комплекта. Намери някой който има отстъпка да ти го вземе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Аз знам че SACHS и люк са най добрите марки, те в магазина ми предложиха люк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Слагай си демферен да не съжаляваш.Разбива се лагера на първичния вал от там едно лопане чукане,вибрации се получават, а бе с две думи парите дет ще спестиш ти излизат през г*за Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Това с лагера от къде го измисли? Изпратено от моят TC55 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 От 10к км каране с плътен маховик и виеща кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 11 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 (Редактирано) И колко пари ти излезе цялото? Редактирано 11 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 Плътния маховик излезе 450лв цял комплект.След като почнаха да вият скоростите го махнах и сложих демферен 680лв Sachs и два пъти по 80лв за качване и сваляне на кутията и излезе златен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 11 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 (Редактирано) 450 лв маховник, лагер. Претискателе дис, феродов диск. За какъв модел кола сложи? Редактирано 11 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 12 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2018 А3 1.9 131коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 14 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 (Редактирано) https://m.autodoc.bg/valeo/7356005 ти такъв ли си слижил с твърд маховник. Или си взел от друга кола? Редактирано 14 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Да същия само дето не беше Валео ами нещо друго не го помня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Luk. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 14 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Преди 3 часа, loshia.1993 написа: Да същия само дето не беше Валео ами нещо друго не го помня. И не си доволен от плътен маховик значи си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Не не съм.След 10 000км се появиха страшни вибрации и кутията почна да вие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Нищо бе дъгейм, слагай плътен, тия двумасовите хер Ханс ги е измислил, само за да гърчи финансово българите, така известни със своята пестеливост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 (Редактирано) Бъдете сигурни,че кутиите вият само от маховика,дали са с оригиналното масло и дали не е изтекло отнякъде няма никакво значение,само проклетия маховик ги мори.А дали предния собственик е ръчкал като идиот при свършил съединител няма хетпен никакво значение. Редактирано 14 Декември 2018 от Gostrex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 На кутията нищо и нямаше,когато купих колата смених всички течности включително и маслото на кутията.Маховика беше тръгнал чуваше се само сутрин на студено.Година след като я купих и близо 20 000км.реших да го сменя със плътен,даже феродовия диск беше като нов вероятно наскоро сменян но така или иначе бях я отворил смених всичко комплект.Първо почна едно чукане на свободна от към скоростите после почна и да вие и вибрации се появиха.Дали заради стария собственик или нещо друго факт е че проблема се появи след поставянето на маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 Няма как да се появи виене в лагерите на кутията заради маховика.Чукане можеш да чуваш на свободна между зъбчатките,случвало ми се е,само че при надлъжна кутия на безброй километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване