Dakata91 Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 Здравейте, притежавам A3 8L 1998г. и обмислям процедура по преминаване към фейсовите фарове. Наясно съм, че инсталацията се преправя и се изрязва леко калника, но стигам до следното - Намерих чисто нови фарове от български сайт за авточасти, но не успявам да разбера към кои от двата модела да се насоча. Модел 1 - Фар за крушки H1/H7 ръчен/електрически без моторче TYC - Цък Модел 2 - Цък Към кои от двата модела да се насоча? Цената не е от значение понеже ще се взима с отстъпка. Разбрах, че има някакви букси за кабелите, от преди фейсовите фарове към фейса, някой да продава подобно чудо? В ebaY намерих една обява, но цената беше доста висока за едни букси - четири цифрена сума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 За тоя втория модел нищо не пише, ако са depo, TYC е по добрият вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata91 Публикувано 30 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 (Редактирано) А какво ще рече "ръчен/електрически без моторче"? Редактирано 30 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 Означава, че фаровете са за моторчета с реглаж чрез бутона на ключовете за фарове (такива моторчета се поставят на фаровете за халогенни крушки), но не са сключени в комплекта. Тоест, трябва да се прехвърлят от стария фар. Лошата новина за теб е, че моторчетата на фаровете преди фейса и след фейса са различни. Тоест, не можеш да си прехвърлиш своите. P.S. Нейде из гаража трябва да ми се търкалят два почти нови DEPO фара, напълно оборудвани (моторчета, крушки) и с преходниците към префейс инсталация на тях. Ако имаш интерес, може да се спазариме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 1 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2019 (Редактирано) Опа,заинтригувахте ме.Моето ауди А3 е 99г.Аз също обмислям поставяне на фейс фарове.Проблема при мен е,че не ми работят моторчетата,имало е удар и вече са си стационарни фаровете. Редактирано 1 Февруари 2019 от bojo&viki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata91 Публикувано 4 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Благодарение на колегата(@bsdnikolov) се сдобих с фейс фарове. Монтирах ги, всичко стана перфектно, като изключим предната броня, понеже и моята кола има лек удар отпред и остана малко място между фара и бронята, но нищо фатално. Сложих си ксенон на късите и да си кажа честно - вече виждам пътя идеално. Благодарности отново към колегата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3 - 1.9 TDI Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 На 2/1/2019 at 19:49, bojo&viki написа: Опа,заинтригувахте ме.Моето ауди А3 е 99г.Аз също обмислям поставяне на фейс фарове.Проблема при мен е,че не ми работят моторчетата,имало е удар и вече са си стационарни фаровете. За фейс фаровете ще трябват машинките за регулиране за фейс фаровете , старите както каза @bsdnikolovне вършат работа- различни са. Мисля , че буксите са еднакви ( ако се лъжа някой да ме поправи) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 Ами дори и да бъдат закупени заедно с фаровете,не трябва ли преправяне на калниците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3 - 1.9 TDI Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 То това е ясно там се реже на калника ламарината коята държи мигача на нефейс фаровете. Отделно букси трябват и машинки за фейс фарове ( ако искаш да си ги местиш от копчето де ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 (Редактирано) Дамм,тази процедура не е за мен.Ще се наложи сервиз.Ама още го умувам,а и трябва да видя откъм пари колко ще излезе. Редактирано 1 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3 - 1.9 TDI Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 (Редактирано) Принципно казват , че не било трудно това с калника, но това с буксата може би е по-сложно. Предполагам трябва да се гледат кабелчетата и също така някъде четох , че така губиш халогените от старите фарове ( ако имаш такива ). Аз имах пре фейс фарове с H4/H7 крушки именно заради халогените в самия фар. Не съм правил тази процедура , но си взех афтърмаркет фарове с отделен мигач като гледах буксата да е кръгла , а не овална. Редактирано 18 Февруари 2019 от A3 - 1.9 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata91 Публикувано 21 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Привет, калниците се изрязват, да. Аз имах халогени, но вече нямам, но не е нищо фатално(поне според мен). При мен си работи механизма за нагласяне надолу-нагоре. Не е кой знае каква играчка, около 1-2 часа е процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 (Редактирано) ако си намериш добавка с халогени за предната броня , още около 2 часа и ще имаш и работещи халогени в предната броня. правил съм го на доста 3-ки. и конверсията с фаровете и слагането на халогените и смяната на липа. слагал съм и модул за американски мигачи и разни други глезотийки. от сорта. Редактирано 1 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Освен тези неща се сменя и ключа на фаровете и се пуска окабеляване към фаровете за мъгла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3 - 1.9 TDI Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 (Редактирано) Защо се сменя ключа ако си имал преди халогени( във фара)? Редактирано 1 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Халогените(фаровете за мъгла) са в добавката на бронята.Във фара такива неща няма освен халогенни крушки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3 - 1.9 TDI Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Интересно. Аз например бях с преди фейс фарове и крушките ми бяха H4/H7 като във самия фар имах халогени(фарове за мъгла). Някои 3-ки са с фарове, чиито крушки са H7/H1 тогава вече нямаш халогени в самия фар. Ако правилно съм те разбрал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 (Редактирано) Аз не съм виждал на никоя А3 8Л халогени вградени във самият фар. тези с които си бил ти да не би да са били от някои тунинг магазин. Защото доколкото знам на преди фейса крушките пак са H1 и H7. Ключа се сменя ако сегашния не е с опция за халогени. Тоест при положение къси светлини има само едно издърпване и то е за задната светлина за мъгла. Този който е с позиция за халогени има две издърпвания - първото за халогените, второто + светлината отзад. Аз лично не съм сменял моят ключ а вързах халогените на мястото на задната светлина(и вече нямам такава поне засега). Но ако искаш да стане както трябва го смени. Редактирано 28 Февруари 2019 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3 - 1.9 TDI Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Абсолютно съм сигурен , че фаровете не са от тунинг магазин. Доста 3-КИ съм виждал с моите фарове както съм и чел много за тях ( понеже си сменях фаровете и се чудих защо имам халогени във фара ). Продават ги оригинални с крушки H4/H7 и имат халогени във фара. За копчето за фарчетата е така няма спор моето е с две положения халогени + задна светлина за мъгла. Доста често през деня карах на халогени като изглеждаше , че карам на къси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata91 Публикувано 28 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Потвърждавам написаното от @A3 - 1.9 TDI. Моите също бяха H4 и H7 крушки като от ключа за фаровете имах и за включване на халогените.@The Mad Killer, откъде мога да си намеря отдолу добавката + халогените? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 преди 19 минути, Dakata91 написа: @The Mad Killer, откъде мога да си намеря отдолу добавката + халогените? От коли за части преди 19 минути, Dakata91 написа: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 (Редактирано) Явно много колеги не знаят , но голяма част от а3-ките имат заводско трисекционни фарове с халоген вътре. аз съм с А4-ка и също бях с трисекционни фарове с халоген вътре преди фейса. @Dakata91 колега коли за части А3-ки дал господ. вземи си халогените с буксите към инсталацията . другото ще ти го навържа за не повече от 30 минути. щом си имал фабрично. само ще удължим инсталацията и ще закачим добавката с халогените. ти до копчето си имаш инсталация Редактирано 28 Февруари 2019 от The Mad Killer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 On 18.02.2019 г. at 11:13 PM, A3 - 1.9 TDI said: Принципно казват , че не било трудно това с калника, но това с буксата може би е по-сложно. Флекс и 10 минути работа на калник. Това с буксите е също толкова лесно, белия кабел е за дългите, жълтия за късите светлини. Кафевия е маса, синия е за габаритите.Мигачът е отделна секция, няма нищо сложно, просто се превръзват по съответните пинове, за да паснат цветовете. За човек с елементарни познания, не е необходим и мултицет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Моята 3ка е 99г AGU мотора.И аз нямам три секции.Къси и дълги.Ключа е със едно издърпване,за задната светлина.Щях да търся два фейслифт фара и някой сервиз да ги напаснат,но явно излиза доста пари гъзарийката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata91 Публикувано 1 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 Преди 18 часа, The Mad Killer написа: Явно много колеги не знаят , но голяма част от а3-ките имат заводско трисекционни фарове с халоген вътре. аз съм с А4-ка и също бях с трисекционни фарове с халоген вътре преди фейса. @Dakata91 колега коли за части А3-ки дал господ. вземи си халогените с буксите към инсталацията . другото ще ти го навържа за не повече от 30 минути. щом си имал фабрично. само ще удължим инсталацията и ще закачим добавката с халогените. ти до копчето си имаш инсталация Ще диря из facebook групите и в olx. Ако намеря нещо скоро, ще ти пиша. После ще черпя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване