kuhak Публикувано 17 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 преди 21 минути, CVT написа: Това не е пълен номер - липсват още 3 цифри. Ако е 804 502 0508 AT, значи е от 2.0 FSI (ALT): цък! значи не ми върши работа така ли да разбирам ? а дали мога да ползвам само колелото на балансиращия вал гледам че в тях има няква разлика ...звънях сигурно на 40 човека 38 ми казват че нямат и са е продали а другите 2ма ми дават цял двигател... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 17 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 (Редактирано) От коя друга кола стават тия помпи сега намерих една но последните 3 цифри от номера са различни от тази на моята ..само че е от голф 5 но въпросното колело/зъбчатка/ изглежда същата като моята Редактирано 17 Февруари 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Кое колело се счупи - това на помпата ли? Ако е то вземи си само нова помпа и си свиркай: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 17 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 проблема е че не е на помпата може ли телефон да се чуем направо виждам че си наясно с нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Не мога да ти кажа дали зъбчатката от Голфа ще стане, колега. Трябва да ги сравниш визуално, да им измериш диаметъра, броя на зъбите и дебелината и ако са еднакви има голям шанс да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 17 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 въпроса ми е дали тази помпа на която съм качил снимки и визуално въпросното колело което изглежда различно ще ми върши ли работа защото стой в еконт и ако става да е взимам ако няма да стане да е връщам не говоря само за въпросното колело а за цялата помпа въпросната помпа с номер 804 502 0508 AT ще ми свърши ли работа за моята кола която е с помпа с парт номер 06d 103 295p като цяло какви са разликите и дали ще стане на моя мотор, ако не да е връщам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2019 @kuhak Докъде стигна ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 2.0 FSI не е ALT! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 14 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 (Редактирано) Малко ъпдейт по темата..Всичко приключи точно и според очакванията ми сменихме маслената помпа нов комплект за обслужване на помпата ,нови лагери биелни,основни,аксиални шлайф на външната част на вала ново колело за вала и колата не се чува докато работи НО излезна друг проблем и питам за съвет Както карам колата светва лампата на аладин и пише (huile) преведох от френски (масло) и писка 3 пъти след което изчезва ... общо взето светва когато си поиска най вече като правя голям завой или мина през легнал полицай или просто се разстресе повече колата.Закачам е на диагностика бош няма грешки ,след което е закачих на ваг-а при който също няма грешки на 17канал в инструменти всичко е ок налягане на масло има ,маслото е на макс няма никаква промяна на работата на мотора и общо взето всичко е ОК, в сервиза казаха че най вероятно е датчика на картера за нивото на маслото попринцип бил проблемен и т.н.... та питам някой по запознат трябва ли да се тревожа за нещо и дали найстина е датчика който струва 115лв на ХЕЛЛА ? @robobug Редактирано 14 Март 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 15 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 На 16.02.2019 г. at 21:00, kuhak написа: На 16.02.2019 г. at 21:00, kuhak написа: На 14.02.2019 г. at 17:54, Raziell написа: На 16.02.2019 г. at 21:00, kuhak написа: Някой нещо? На 16.02.2019 г. at 21:00, kuhak написа: На 16.02.2019 г. at 21:00, kuhak написа: На 14.02.2019 г. at 17:54, Raziell написа: На 16.02.2019 г. at 21:00, kuhak написа: Някой нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 15 Март 2019 Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 (Редактирано) @kuhakСещам се за сензора за налягане на маслото.Пробвай да зачистиш пиновете на буксата на картерния датчик и цедката най-вероятно е чистена? https://jhmotorsports.com/sender-or-sensor-for-oil-pressure-oem-for-b7-a4-2-0t-3-2l.html Маслото и масления филтър какви са? Тук може да видиш стойностите през VCDS и манометър за добро налягане : Редактирано 15 Март 2019 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 15 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 всичко по дъното на мотора е ново и чисто къде точно се намира сензора за налягане на маслото утре ще зачистя и датчика на картера ... днес ми направи впечатление че лампата светва в движение и точно на 1600 оборота по нагоре няма проблем и по надолу също на празен ход всичко е нормално тръгвам към работа и като загрее колата както си карам и съм на 2к оборота в момента в който пусна газта и оборотите паднат на 1600 светва писка 3 пъти и след това изчезва @Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Март 2019 Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 Сигурен ли си, че лампата е за ниво, а не за налягане? Някой беше споменал, че заради пластмасовото клапанно тяло/конзола на масления филтър е възможно при завой да пада налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 16 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 @robobug сменено е с чисто ново говориш за тялото на масления филтър? даже на старото тяло нямаше клапан... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 16 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 (Редактирано) прилагам видео на което се вижда как като карам и оборотите от 2к паднат на 1600 и светва лампата и още едно на което се чува как работи загрял двигател и около 5 светвания на лампата 1.работата на мотора 2. лампата Редактирано 16 Март 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 17 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 На 16.02.2019 г. at 21:00, kuhak написа: На 16.02.2019 г. at 21:00, kuhak написа: На 14.02.2019 г. at 17:54, Raziell написа: На 16.02.2019 г. at 21:00, kuhak написа: Има ли някво решение за тия глупави маслени помпи датчици и т.н вече като чуя масло и ми се ходи до тоалетна.... Извинявам се за цитатите ама не мога да ги изтрия от телефона... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 21 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 На вага вади че налягането на маслото е ок и на ниски и на високи обороти днес закачих манометър не знам колко е читав взех го от сервиза трябваше да правя щуцер 10х1 за резбата защото нямаше подходящ в куфарчето. След като го успях да го закача с около 1.2м маркуч и две снадки между единия край на маркуча и другия на студен старт отчете 1.8бара след 2минути падна почти до нулата при подаване на газ се качва над 2бара при 2.3к оборота.. не знам дали има значение колко е дълъг маркуча и дали играе в показанията на манометъра някой да даде съвет? Дали някой е правил въпросната конверсия с помпа от 1.8т? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 Налягането трябва да е около 3-4 бара при 3к оборота.Отиди в някой добър сервиз да го замерят. Ако всичко е наред си смени датчика за налягане на маслото , струва един обяд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 22 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 Сменил съм датчика за налягането на маслото никва промяна в сервиза съм сега ще мерим налягането на маслото което отива към турбото да не би проблема да е от масленото тяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 Ако масленото тяло е ново и оригинално не би трябвало е проблем. Ако все пак се съмнявате в него - аз имам едно за проба, което смених профилактично. Аз не съм правил конверсия към старата помпа, но съм проверявал какво е необходимо като резервен вариант. Помпата директно става на блока, надлъжните мотори имат отвор с резба за обтегача на веригата. Трябва да се смени ангренажното колело на коляновия вал със стъпка за новата верига...по спомен е 70-80лв в Порше. Нагрява се и се набива на студен вал. Помпата съм чел, че е с малко по-малък дебит, но не било проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 23 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 (Редактирано) @robobugИзмерихме налягането което отива към турбото пак 1бар... Имам колата от месец карал съм е 5 дена вече почнах да се отчайвам.... Аз четох някъде из английските форуми (ако не се лъжа) че слагат помпа от 1.8т когато почват да надуват самия мотор за повече мощност защото оригиналната с валовете не издържала много на високи обороти (не знам колко е вярно),но също така четох че с такава помпа се получават някви малки вибрации в ниските обороти,но ще се прежаля ако това ми реши проблема в понеделник пак ще разглобяваме картера да видим какво става. Редактирано 23 Март 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Март 2019 Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 Аз ще развия една теория, като наблягам, че е теория. Първо - налягането пада с отдалечаване от помпата. Това не е статична система, при която помпата за достатъчно дълго време да установи еднакво налягане и в най-отдалечената точка. Конкретно за този двигател - глави няма, защото редовно задират разпределителни валове. Независимо какво се опитват да пишат разни форумни търговци, на практика глави не се намират. В същото време (задрали разпр. валове) по коляновия вал няма поражения, дори при мен можех да си върна биелните лагери (за основните да не говорим). След това отклонение да кажа моята теория - най-близо до помпата са колянов вал И маслени дюзи. По спомен този мотор няма отделен клапан, налягането, при което те отварят се контролира от пружинките в тях.....нататък ще се сетиш сам. Налягането, при което отварят дюзите се мери с ръчна помпичка с манометър.....при свалена дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 23 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 @robobugКакъв е твоя съвет след като свалим картера отново какво да погледна какво да направя или щом сваля картера да слагам помпа от 1.8т. В аутодатата дават налягане между 2.7-3.5 бара на 2к оборота при загрял мотор (по спомен) ,а при мен е едва 1бар при студен мотор (при датчика за налягане/маркуча на турбото). Другото за мен интересно нещо е защо в вага дава че налягането е ок при ниски и високи обороти,след като взима информация от датчика за налягане(с два кабела). Чудя се дали мога да пусна 1.8т в коша инсталацията идентична ли е ще има ли проблем с букси и т.н? Голям ли е филма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 23 Март 2019 Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 Кой ще гарантира, че ако сложиш помпа от 1.8Т ще се появи маслено налягане. Трябва да се открие каква е причината. Между другото помпа от 1.8Т май вече не е актуална. Из форумите съм срещал, че вече се слага помпа 038115105C от напречен 2.0ТДИ. Държала много по добро налягане .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 23 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 (Редактирано) Може ли да споделиш повече информация за въпросната интервенция дали трябва да се преправя нещо или? Plug and play.. тази помпа дали ще пасне така както тази от 1.8т Къде според теб може да е проблема за да не вдига налягане повече от 1 бар лагерите долу са нови? Имаш ли информация относно 1.8т как стой въпроса с инсталацията. Редактирано 23 Март 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване