C.Mihov Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Здравейте, какъв тип е оказването на AUDI A4 B8 facelift Allroad - технология - здравина - проблеми - обслужване - цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Здравей, Стандартно е, няма въздух, просто е повдигната леко колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C.Mihov Публикувано 4 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Разликата между двата модела само в окачването ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Визуално и в окачването да. Отвън има доста разлики и лично на мен при A4 B8 Аllroad-a ми харесва доста повече на вид отделно, че е и по практичен за България. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C.Mihov Публикувано 5 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Единствената причина за да предпочета Allroad-а е тази разлика от 20 мм просвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martio_b4 Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 То има и А4 с пакет за лоши пътища, които също са с увеличен просвет. Ако намериш кола която е купувана нова оттук е по-голяма вероятността да го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Здравей, А това че е Quattro също би трябвало да се има в предвид, освен ако нарочно не се изисква от колегата. Не знам до колко тази опция ще се използва през годината. Ако се има в предвид само сезонноста -зимата, то според мен не е оправдано да се изразходват доста повече средства за поддръжка както и за гориво за Quattro - което ще се използва малко или почти никък. Като визия, по здраво окачване и изолирано купе от външни въздействия наистина е по-добро, но всеки си решава според нуждите и възможностите. Що се отнася до просвета, както е написал колегата martio_b4 има специали изпълнения, а може да се компенсира до някъде подходящи с гуми и джанти. Пък и сега като пуснат в редовна експлоатация "първокласния път" отсечката за Ловеч към Плевен няма да имаш нужда от повдигане ! Успех с избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martbg Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 На 6.03.2019 г. at 19:45, martio_b4 написа: То има и А4 с пакет за лоши пътища, които също са с увеличен просвет. Ако намериш кола която е купувана нова оттук е по-голяма вероятността да го има. Можеш ли да разясниш малко повече каква е разликата в окачването за лоши пътища, спрямо стандартното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Март 2019 Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 @ian peas Стига с тия алабализми, че Quattro-то е само за зимата, тук едва ли някой здравомислещ ще се съгласи с теб, но свят широк хора всякакви. Иначе коли на предно има безброй други ... ако се търси тая мега икономия (отделно, че ауди иикономия в едно изречение винаги звучи нелепо) дето ще се получи ако колата е на предно. Toва последното за пътя Ловеч Плевен го каза така все едно всички други пътища оправиха и само тоя остана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 (Редактирано) P_PETKOV - Всички здраво мислещи хора карат разбира се само Qauatrto , а на теб не би трябвало да ти прави впечатление по какви пътища шофираш, нали си целогодишно с подходящото задвижване и окачване. Човека иска мнение, не налагане на типове автомобилно окачване и задвижване. Освен това става дума за това (виж поста на C.Mihov по-нагоре) - Единствената причина за да предпочета Allroad-а е тази разлика от 20 мм просвет . P_PETKOV Нямам нищо против този тип автомобили, дори окачването им за "нашите пътища " би трябвало да е по-подходящо и издържливо, но хич не звучи правдоподобно поддръжката и разхода да са същите като на "коли на предно и безброй други" ! Редактирано 18 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Айде пак виж как се казва форума и с какво най-често се асоциира Ауди (подсказка не е с колите на предно), и тогава говори за коли с предно. Прави ми впечатление, че шфираме по нещо което е далеч от дефиницията за автомобилен път. Това да говориш за икономии и ауди е меко казано абсурдно, но здраве да е хора всякакви. Нека всеки си кара и купува каквото реши. За нашите "пътища" се предлага пакет лоши пътища, но едва ли ако колата е от германия или швейрация ще има такъв пакет. Както и да е хубавото в случаят е, че Allroad моделите винаги вървят с 4х4, т.е. няма място за икономии и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dacheff Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 On 3/5/2019 at 10:56 AM, C.Mihov said: Единствената причина за да предпочета Allroad-а е тази разлика от 20 мм просвет Според мен разликата не е само 2 см, колега. Според някои сайтове тя достига до 7 см в просвета (107 мм срещу 180 мм). Което е много значителна разлика вече. Реално 18 см си е почти като съвременните СУВ-ове (средно около 20 см е при тях). Единствено ъглите на захождане при джиповете са по-големи, заради по-повдигнатите брони. Всъщност разликата е предимно в муцуната (на Олроуда е по-ниска), щото отзад си е доста височък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C.Mihov Публикувано 22 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 (Редактирано) Как така "достига" ... каъо окачването е като нормалното на А4 B8. Чак при B9 се променя просвета спрямо скороста с която се движиш. Редактирано 27 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dacheff Публикувано 23 Май 2019 Доклад Share Публикувано 23 Май 2019 (Редактирано) Имам предвид достига според някои сайтове, не че се променя. При Б8 няма въздушно окачване и съответно не се регулира (чувал съм за някакви американски Б8-ци на въздух, ама не знам колко е вярно). Нека го кажа така - нормалните Б8-ци имат клирънс 10-11 см, Олроудът на Б8 има 18 см клирънс. Което е съществена разлика. Редактирано 27 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian kunchev Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 Здравейте колеги, от няколко месеца карам ауди а4 б8 олроуд 2015 и поне на моето пише,че е с 34мм по високо от стандартна а4 авант. Относно окачването при избор на селект драйф променям начина на превключване на предавките в кутията,твърдостта на кормилото и начина на работа на амортисьорите, по меко или по твърдо окачване. Най видимо е при избор на ДИНАМИК и при висока скорост става много стабилна в завой и твърдо управление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване