Jump to content

разпробиване на джанти


anpa1

Recommended Posts

не и ако са оригинални. Зависи от много фактори, стил, гуми, къде се кара.

 

към автора: можеш да правиш каквото пожелаеш, но не забравяй, че конструктивните изменения водят до потенциален риск. Това важи за всичко. А и наистина тези джанти, които показа, са супер обикновени. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тоя кара разпробити на коляно некви отвратни джанти от мерцедес братче обаче оригинална джанта дето я вграждат до 21” в Q7 дет тежи тон и кусур отгоре на 4ф била слаба хахах 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, N1995 написа:

Тоя кара разпробити на коляно некви отвратни джанти от мерцедес братче обаче оригинална джанта дето я вграждат до 21” в Q7 дет тежи тон и кусур отгоре на 4ф била слаба хахах 

 

 

 Да прав , че твойте са оригинални. Слагат ги на 4G, на 8ци, na Q7ци. Дажв едно Х5 видях днес с подобни. Но това не пречи да са слаби. Правят ги с по-малко и по -тънки спици. Това е новата тенденция , всичко по колите да е по слабо. Но на теб ти харесват. На мен си ми харесват моите. защо се препираме не ми е ясно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, anpa1 said:

 Да прав , че твойте са оригинални. Слагат ги на 4G, на 8ци, na Q7ци. Дажв едно Х5 видях днес с подобни. Но това не пречи да са слаби. Правят ги с по-малко и по -тънки спици. Това е новата тенденция , всичко по колите да е по слабо. Но на теб ти харесват. На мен си ми харесват моите. защо се препираме не ми е ясно. 

 

@anpa1 Ти нормален ли си, бе?

Не ти ли е ясно, че тая джанта (както ти каза и @N1995) са я мислили инженери, а не селски тарикати като теб, дето за да спестят 200 лева са решили да се трепят?

Ходи си ги карай на село тия пробитите джанти ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, anpa1 said:

Начетох се на глупости в тази тема. Като сте много на ТИ с механиката един въпрос : кое е по _ здраво закрепена джанта към главината : тази която се закрепва с болтове с резба дълга 27 мм или тези с резба дълга 39 мм?

И още един въпрос : какво ще кажете за използването на фланци ?

 

Я вземи отговори ти на тоя въпрос, че ми стана интересно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие изкарахте разширяването на дупка с 2-3мм малко по-сложно от сърдечна операциял :hilezh: Тук един потребител си беше направил хидравлично окачване на Д2 вие умувате за дупки на джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези грозновати джанти напръскани с черна прозираща боя не струват повече от 250 лв.

Не искам да си помислям как седят на 4f, но всеки има право на лош вкус.

 

Лошото е, че с тези конструктивни промени застрашаваш не само твоя живот, а на твоите спътници, както и на всички други около твоята кола!

Не случайно в Германия за всяка афтър маркет част се иска Gutachten - в който се казва, че този артикул може да се сложи на твоя модел автомобил!

Ако не е упоменат той, ще имаш проблем. Да, ние не сме в Германия, а в страната на "щесипрааакотсиискам", за да спестя 100 лв.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, OvivO написа:

 

Не случайно в Германия за всяка афтър маркет част се иска Gutachten - в който се казва, че този артикул може да се сложи на твоя модел автомобил!

Ако не е упоменат той, ще имаш проблем. Да, ние не сме в Германия, а в страната на "щесипрааакотсиискам", за да спестя 100 лв.

 

Мхм, само че тоо Gutachten ти трее пред тюфаджията, за да ти запише промяната в талона и в зависимост от моделите и размерите подобен запис може да ти струва грубо от 50 до 150€.  Ако ги нямаш записани в талона подлежиш на Schtraf без значение че тоо Gutachten лежи в жабката :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, OvivO написа:

тези грозновати джанти напръскани с черна прозираща боя не струват повече от 250 лв.

Не искам да си помислям как седят на 4f, но всеки има право на лош вкус.

 

Лошото е, че с тези конструктивни промени застрашаваш не само твоя живот, а на твоите спътници, както и на всички други около твоята кола!

Не случайно в Германия за всяка афтър маркет част се иска Gutachten - в който се казва, че този артикул може да се сложи на твоя модел автомобил!

Ако не е упоменат той, ще имаш проблем. Да, ние не сме в Германия, а в страната на "щесипрааакотсиискам", за да спестя 100 лв.

 

абсолютно си прав за безопастността. Преди да ги разпробия питах кой ли не.  Допитах се до доцента по механика в ТУ, измислихме технологията.  Пратих майл на БОРБЕТ и на ББС.  От там отговориха , че каквото и да правя е на моя отговорност и гаранцията отпада.  Лошото е друго: ние в БГ какво правим : купуваме кола Nта употреба,  после и търсим още един комплект джанти за зимните гуми. И ги купуваме от някоя гумаджииница или ОЛХ за 200 - 300 лв. Ама на колко години са, дали нямат микропукнатини, дали ще издържат на това тегло кола никой не се интересува.И гледаме само  диаметъра на делителната да съвпада. После нагласяме . Някой даже фланци слагат , правени от стругар аматьор.  И как ще направи този стругар ълъла на конуса , където ляга болта?????????????Единици са тези, които отиват в представителството и купуват нови джанти за съответния модел с доказан произход , даже с гумите.   По твоята логика от 10 коли на пътя 9 са потенциален убиец.   Аз имам общо 6 комплекта джанти на 2те коли и тези, които пробих са най здрави. През 2-3 дни ги гледам : нещо да не се напука, да не се разхлабят болтовете....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен ме радват, спрямо представите ми, там бяха ултра зле.

Но и това с различната ширина, поне джапанките еднакви ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историческа стана тази тема. Но нека се видим какво представляваме повечето тук. Въпроса беше към тези, които са имали или чували за подобен проблем. И вместо помощ и съпричастност , го обърнахме на подигравки. Не , че се интересувам от мнението ви. В завода съм шлаифал цилиндри и бутала до 5 микрона и едва ли някакви джанти ще ме съборят.  Изобщо не ми пука как стоят на колата. Важното е , че си начесох крастата и стана на моето.  Нищо, бъзикайте се. Все ми е тая. Особено има някакъв нещастник, които минал на 4G,  но пише мнение за 4F да си помпи умрялото его. Стига толкова. Нека модераторите заключат темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...