OvivO Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 не и ако са оригинални. Зависи от много фактори, стил, гуми, къде се кара. към автора: можеш да правиш каквото пожелаеш, но не забравяй, че конструктивните изменения водят до потенциален риск. Това важи за всичко. А и наистина тези джанти, които показа, са супер обикновени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 от 2012 до сега един път не са изправяни, италианеца не знам дали ги е изправял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Тоя кара разпробити на коляно некви отвратни джанти от мерцедес братче обаче оригинална джанта дето я вграждат до 21” в Q7 дет тежи тон и кусур отгоре на 4ф била слаба хахах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anpa1 Публикувано 1 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 преди 48 минути, N1995 написа: Тоя кара разпробити на коляно некви отвратни джанти от мерцедес братче обаче оригинална джанта дето я вграждат до 21” в Q7 дет тежи тон и кусур отгоре на 4ф била слаба хахах Да прав , че твойте са оригинални. Слагат ги на 4G, на 8ци, na Q7ци. Дажв едно Х5 видях днес с подобни. Но това не пречи да са слаби. Правят ги с по-малко и по -тънки спици. Това е новата тенденция , всичко по колите да е по слабо. Но на теб ти харесват. На мен си ми харесват моите. защо се препираме не ми е ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 (Редактирано) 2 minutes ago, anpa1 said: Да прав , че твойте са оригинални. Слагат ги на 4G, на 8ци, na Q7ци. Дажв едно Х5 видях днес с подобни. Но това не пречи да са слаби. Правят ги с по-малко и по -тънки спици. Това е новата тенденция , всичко по колите да е по слабо. Но на теб ти харесват. На мен си ми харесват моите. защо се препираме не ми е ясно. @anpa1 Ти нормален ли си, бе? Не ти ли е ясно, че тая джанта (както ти каза и @N1995) са я мислили инженери, а не селски тарикати като теб, дето за да спестят 200 лева са решили да се трепят? Ходи си ги карай на село тия пробитите джанти ... Редактирано 1 Април 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Вижте тук и се посмейте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 23 hours ago, anpa1 said: Начетох се на глупости в тази тема. Като сте много на ТИ с механиката един въпрос : кое е по _ здраво закрепена джанта към главината : тази която се закрепва с болтове с резба дълга 27 мм или тези с резба дълга 39 мм? И още един въпрос : какво ще кажете за използването на фланци ? Я вземи отговори ти на тоя въпрос, че ми стана интересно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Вие изкарахте разширяването на дупка с 2-3мм малко по-сложно от сърдечна операциял Тук един потребител си беше направил хидравлично окачване на Д2 вие умувате за дупки на джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 тези грозновати джанти напръскани с черна прозираща боя не струват повече от 250 лв. Не искам да си помислям как седят на 4f, но всеки има право на лош вкус. Лошото е, че с тези конструктивни промени застрашаваш не само твоя живот, а на твоите спътници, както и на всички други около твоята кола! Не случайно в Германия за всяка афтър маркет част се иска Gutachten - в който се казва, че този артикул може да се сложи на твоя модел автомобил! Ако не е упоменат той, ще имаш проблем. Да, ние не сме в Германия, а в страната на "щесипрааакотсиискам", за да спестя 100 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Нека пусне снимки как седят на 4ф-ката. Сигурен, че ще се посмеем Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Just now, OvivO написа: Не случайно в Германия за всяка афтър маркет част се иска Gutachten - в който се казва, че този артикул може да се сложи на твоя модел автомобил! Ако не е упоменат той, ще имаш проблем. Да, ние не сме в Германия, а в страната на "щесипрааакотсиискам", за да спестя 100 лв. Мхм, само че тоо Gutachten ти трее пред тюфаджията, за да ти запише промяната в талона и в зависимост от моделите и размерите подобен запис може да ти струва грубо от 50 до 150€. Ако ги нямаш записани в талона подлежиш на Schtraf без значение че тоо Gutachten лежи в жабката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anpa1 Публикувано 2 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Преди 10 часа, OvivO написа: тези грозновати джанти напръскани с черна прозираща боя не струват повече от 250 лв. Не искам да си помислям как седят на 4f, но всеки има право на лош вкус. Лошото е, че с тези конструктивни промени застрашаваш не само твоя живот, а на твоите спътници, както и на всички други около твоята кола! Не случайно в Германия за всяка афтър маркет част се иска Gutachten - в който се казва, че този артикул може да се сложи на твоя модел автомобил! Ако не е упоменат той, ще имаш проблем. Да, ние не сме в Германия, а в страната на "щесипрааакотсиискам", за да спестя 100 лв. абсолютно си прав за безопастността. Преди да ги разпробия питах кой ли не. Допитах се до доцента по механика в ТУ, измислихме технологията. Пратих майл на БОРБЕТ и на ББС. От там отговориха , че каквото и да правя е на моя отговорност и гаранцията отпада. Лошото е друго: ние в БГ какво правим : купуваме кола Nта употреба, после и търсим още един комплект джанти за зимните гуми. И ги купуваме от някоя гумаджииница или ОЛХ за 200 - 300 лв. Ама на колко години са, дали нямат микропукнатини, дали ще издържат на това тегло кола никой не се интересува.И гледаме само диаметъра на делителната да съвпада. После нагласяме . Някой даже фланци слагат , правени от стругар аматьор. И как ще направи този стругар ълъла на конуса , където ляга болта?????????????Единици са тези, които отиват в представителството и купуват нови джанти за съответния модел с доказан произход , даже с гумите. По твоята логика от 10 коли на пътя 9 са потенциален убиец. Аз имам общо 6 комплекта джанти на 2те коли и тези, които пробих са най здрави. През 2-3 дни ги гледам : нещо да не се напука, да не се разхлабят болтовете.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 2 Април 2019 Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Дай снимка на колата с яките джанти, деее...да оплакнем окото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Април 2019 Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Ама може и динамично, ама да е реално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anpa1 Публикувано 2 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 ето ви снимки. Давам ви хляб да продължите да се ебавате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Април 2019 Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 мен ме радват, спрямо представите ми, там бяха ултра зле. Но и това с различната ширина, поне джапанките еднакви ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anpa1 Публикувано 2 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Историческа стана тази тема. Но нека се видим какво представляваме повечето тук. Въпроса беше към тези, които са имали или чували за подобен проблем. И вместо помощ и съпричастност , го обърнахме на подигравки. Не , че се интересувам от мнението ви. В завода съм шлаифал цилиндри и бутала до 5 микрона и едва ли някакви джанти ще ме съборят. Изобщо не ми пука как стоят на колата. Важното е , че си начесох крастата и стана на моето. Нищо, бъзикайте се. Все ми е тая. Особено има някакъв нещастник, които минал на 4G, но пише мнение за 4F да си помпи умрялото его. Стига толкова. Нека модераторите заключат темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts