xexoral Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Взимай бялата а4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 (Редактирано) +1! Щом е била блъсната, поне знаеш че не я продават защото е маслояд! Редактирано 19 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Знаеш дръжки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Не знаеш със сигурност, но вероятността е малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 On 3/19/2019 at 3:32 PM, kompressor_bg said: На снимка беше само броня и фар щета, но честно казано вече малко се отказвам, а пък и за малко отгоре гледах едно q5 2009 2.0 TDI S tronic купено и поддържано от Порше Запад. Едната кола е на 75к, другата на 160к....4 години разлика......първата с чип е под 6 сек до 100км/ч.....ами те нямат много общо. С-троникът също е променен след 2010 или 2011-та. Дизелът ще харчи по-малко, по-надежден е, но със сигурност е амортизирал повече кутията и на фона на общите разходи (застраховки, гуми, ремонти) това ще е пренебрежима разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 Ето сравнението: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kompressor_bg Публикувано 21 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 On 3/18/2019 at 10:18 PM, CVT said: От снимката се вижда като бял ден че е фейслифт: Всъщност се оказа че продавача не ги разбира моделите, но простено да му е. Той си мислел, че това е нов модел, различен от B8 и затова казва че не е фейслифт. Но долкото проверих - има Б8 и Б9 и фейс на Б8 и това е (въпреки че някой хора пишат за Б8.5). Колата наистина е като нова, теча с маслото уж е оправен с фейса, с троник е с 4х4 (тоест да чукнем на дърво = по-малко проблеми) и много се чудя дали има начин да се провери някак дали някой еърбег е гръмнал при удара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Хората ти казаха - взимаш вин-а и за няколко къси долара получаваш пълната застрахователна история от Щатите/Канада. Дори мисля, че имаше и снимки на щетите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 3 hours ago, kompressor_bg said: и много се чудя дали има начин да се провери някак дали някой еърбег е гръмнал при удара Питай в Порше дали може да се манипулират модулите с component protection. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kompressor_bg Публикувано 21 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 (Редактирано) Питах в Порше Изток сервиза - отговора беше буквално: “не знаем” ... Редактирано 21 Март 2019 от kompressor_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 (Редактирано) Ако се е отворил някой еърбег, креш-данните трябва да се изтрият от модула, иначе няма да изгасне лампичката на таблото. Това се прави от фирмите които се занимават с поправяне на активирани еърбегове и колани. Не е лесно и изисква специален софтуер, защото данните при по-новите модели са криптирани, но ако не се направи ще свети лампичката. Извади ѝ Карфакса. За автомобили от Северна Америка това е най-добрия начин да разбереш какво е станало: цък! Редактирано 22 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kompressor_bg Публикувано 22 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 Еми писах им още вчера да пратят ВИН, ама не са ми отговорили. То и аз съм глупав, че не го снимах набързо от предното стъкло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kompressor_bg Публикувано 23 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 Ето колеги, ако на някой му е интересно, цялата история: https://poctra.com/2013-AUDI-A4-PREMIUM/id-Axni2XDqBmq6Ksih/COURTICE-ON/ много се чудя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 23 Март 2019 Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 Какво те влече точно към тая бройка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 23 Март 2019 Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 Козметичен удар или падане на пръв поглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kompressor_bg Публикувано 23 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 По думите на продавача е занасяне и падане в канавка. Въпреки че пише salvage, а не minor damage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Март 2019 Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 (Редактирано) В Щатите и Канада термина "salvage" означава тотална щета. Получава се когато цената да се оправи е по-вискока от цената на колата според Синята книга (Kelley Blue Book). Тогава застрахователя изплаща тоталната щета и става собственик на колата, след което я продава на търг на доста ниска цена. Заради високите цени на частите и високото заплащане на механиците, даже и леко блъскане може да предизвика тотална щета. Редактирано 23 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Тези коли са много, много тихи. Особено с 2.0 бензин. В тази седанова кола не трябва да се чува нищо (с нормални гуми). При смяна на предно стъкло, смяна на предна врата не е ясно какво от останало от тази тишина. Ако някой може да се произнесе дали еърбеците са правилно възстановени и инвестираш в едни номера и застраховка за едно "кръгче" със 150-160 (което ще загрее и маслото на кутията достатъчно) ще си отговориш дали това е твоята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Що просто не търсиш друга? Това, че са гърмели беговете за мен е достатъчна причина да пропусна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 1 hour ago, DJANO said: Абсолютно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kompressor_bg Публикувано 26 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Ами колеги, след дълги размисли реших че колата не е за мен, въпреки че и автокъщата и самата кола ми направиха супер впечатление. Продължаваме напред както е казал един :):):) ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Той е казал и strong бетон! Успех с търсенето! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 И кво като е гръмнал бега?.... То да не е атомна бомба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 2 Април 2019 Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Значи, че удара не е бил слаб. После може да не е оправен както трябва. Като човек, който си вози детето, моята гледна точка е такава. Ти, ако искаш си ги изключи, die like a real men Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts