Jump to content

Конкретна обява: А4 B8 Facelift 2.0 TFSI Quattro: ниска ли е цената


Recommended Posts

+1! :zustimm:

 

Щом е била блъсната, поне знаеш че не я продават защото е маслояд! :hilezh:

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/19/2019 at 3:32 PM, kompressor_bg said:

На снимка беше само броня и фар щета, но честно казано вече малко се отказвам, а пък и за малко отгоре гледах едно q5 2009 2.0 TDI S tronic купено и поддържано от Порше Запад. 

Едната кола е на 75к, другата на 160к....4 години разлика......първата с чип е под 6 сек до 100км/ч.....ами те нямат много общо.

С-троникът също е променен след 2010 или 2011-та.

Дизелът ще харчи по-малко, по-надежден е, но със сигурност е амортизирал повече кутията и на фона на общите разходи (застраховки, гуми, ремонти) това ще е пренебрежима разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/18/2019 at 10:18 PM, CVT said:

От снимката се вижда като бял ден че е фейслифт:

 

9149_058-audi_a4_b8_facelift_non_facelif

 

 

Всъщност се оказа че продавача не ги разбира моделите, но простено да му е. Той си мислел, че това е нов модел, различен от B8 и затова казва че не е фейслифт. Но долкото проверих - има Б8 и Б9 и фейс на Б8 и това е (въпреки че някой хора пишат за Б8.5). 
Колата наистина е като нова, теча с маслото уж е оправен с фейса, с троник е с 4х4 (тоест да чукнем на дърво = по-малко проблеми)  и много се чудя дали има начин да се провери някак дали някой еърбег е гръмнал при удара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората ти казаха - взимаш вин-а и за няколко къси долара получаваш пълната застрахователна история от Щатите/Канада. Дори мисля, че имаше и снимки на щетите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, kompressor_bg said:

  и много се чудя дали има начин да се провери някак дали някой еърбег е гръмнал при удара

Питай в Порше дали може да се манипулират модулите с component protection.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се е отворил някой еърбег, креш-данните трябва да се изтрият от модула, иначе няма да изгасне лампичката на таблото. Това се прави от фирмите които се занимават с поправяне на активирани еърбегове и колани. Не е лесно и изисква специален софтуер, защото данните при по-новите модели са криптирани, но ако не се направи ще свети лампичката.

 

Извади ѝ Карфакса. За автомобили от Северна Америка това е най-добрия начин да разбереш какво е станало: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми писах им още вчера да пратят ВИН, ама не са ми отговорили. То и аз съм глупав, че не го снимах набързо от предното стъкло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Щатите и Канада термина "salvage" означава тотална щета. Получава се когато цената да се оправи е по-вискока от цената на колата според Синята книга (Kelley Blue Book). Тогава застрахователя изплаща тоталната щета и става собственик на колата, след което я продава на търг на доста ниска цена. Заради високите цени на частите и високото заплащане на механиците, даже и леко блъскане може да предизвика тотална щета.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли са много, много тихи. Особено с 2.0 бензин. 

В тази седанова кола не трябва да се чува нищо (с нормални гуми).

При смяна на предно стъкло, смяна на предна врата не е ясно какво от останало от тази тишина.

Ако някой може да се произнесе дали еърбеците са правилно възстановени и инвестираш в едни номера и застраховка за едно "кръгче" със 150-160 (което ще загрее и маслото на кутията достатъчно) ще си отговориш дали това е твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги, след дълги размисли реших че колата не е за мен, въпреки че и автокъщата и самата кола ми направиха супер впечатление. Продължаваме напред както е казал един :):):) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, че удара не е бил слаб. После може да не е оправен както трябва. Като човек, който си вози детето, моята гледна точка е такава. Ти, ако искаш си ги изключи, die like a real men :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...