zlobil Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Just now, robobug said: Но това, което натежа при покупка на колата е сменения двигател. Т.е. започваш от нула км със смените. На колата не и е все тая, но това често се разбира, когато е късно.....все пак има причина за смяната на мотора, нали? По темата - ремонтите по 3.0Т са драстични като суми, при евентуална повреда. Блокът е алуминиев. Немарливото отношение към мазане и вериги не прощава. бате незнам как успяваш в толко големи постове да не кажеш нищо, само общи приказки и нищо съществено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Питаше ме как така препоръчвам да се сменя профилактично верига, после едва ли не ме цитираш. За съжаление си дошъл на моето мнение по трудния начин. Какво по-съществено искаш да напиша от това, че на чисто нов двигател/автомобил може да си позволиш по-немарливо отношение, ако не планираш да го караш по-дълго? И ти ли не виждаш връзка между мазането и износването на веригата? Обтегачите заклинват И от лошо масло, И защото излизат повече при ускорено износване на веригата, И защото на маслото му пада вискозитета...или просто налягането.....което е пряко свързано непрвалино използване на лонглайф програмата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Този конкретен обтегач има ревизия, демек си има проблеми без значение от маслото. Маслото сигурно има отношение към работата на тоя елемент, ама в моя случай, не е баш така За дългото каране съм написал, прав си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Траян Атанасов Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 @Ц Е Ц О Благодаря много за изчерпателната информация! Имам само един въпрос. Коя кутия би препоръчал S-tronic или ZF 8-степенната, като надеждност и защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 И двете кутии ги няма в купето на 4F (A6 C6) ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Траян Атанасов Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 @P_PETKOV останах с впечатление, че поста му е за 4G, затова зададох така въпроса, сега се зачетох, че говори за 4F. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 21 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2020 На 3.05.2019 г. at 8:00, P_PETKOV написа: Стандартно 3.0TFSI идва с 347/330мм спирачни дискове и спира доста добре, вече ако ще се кара по-агресивно може да се мине на 360mm дискове с двубутални апарати от А8 D3 или на 385мм дискове от S6 4F или А8 D3. Та в този ред на мисли едва ли е възможно да се сложат 16ки Има вероятност да погорва повече масло, това се лекува с последната ревизия на PCV клапана и евентуално ъпдейт на софта за мотора ако не е правен. Хубаво е да се направи цялостно обслужване: ролки, обтегачи ремъци, водна помпа термостат евентуално демпферна шайба (според зависи на колко км е колата). Всички тръбички и т.н. за картерната вентилация. Свещи и евентуално бобините. Маслото в дифовете и раздатката. Спирачна и хидравлична течност. Всичко това идва малко дебело като пари (разбира се говорим само за ОЕМ части), но после се качваш и газ. Може и да изпускам нещо ... Какъв е бюджета между другото, понеже макар и вече над десет годишни тия коли си имат дебела поддържа и е добре човек да си е направил хубаво сметките. Евала за мнението и информацията. Много хора имат нужда от точно такива конкретни детайли. И именно затова за да може да се направи по- конкретна сметка, можеш ли да дадеш ориентировъчна сума на всичко по-горе което си изброил за смяна . Не съм запознат с частите като номера и къде да ги търся в нета за да направя по-приблизителна сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts