georgi9111 Публикувано 2 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2019 Здравейте, Имам следната грешка относно ламбда сондите: Tuesday,02,July,2019,11:45:05:15445 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64 VCDS Version: 19.6.0.2 Data version: 20190529 DS308.0 www.Ross-Tech.com -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06E-907-551-CAJ.clb Control Module Part Number: 4F1 910 551 HW: 4F1 907 551 B Component and/or Version: 3.0l V6 TFSI 0080 Software Coding: 0105000C191F0220 Work Shop Code: WSC 64610 001 1048576 VCID: 60C93C4FBE72FB42FC-8034 1 Fault Found: 000345 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2 P0159 - 000 - Response too Slow - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 205104 km Time Indication: 0 Date: 2019.07.01 Time: 17:40:56 Freeze Frame: RPM: 672 /min Mass Air / Rev.: 218.0 mg/str Temperature: 94.5°C Bin. Bits: 00000010 Load: 25.1 % Bin. Bits: 00000010 Readiness: 0000 1001 Въпросната сонда вече е подменена със нова но рпблема остава. Също така колата има проблем със оборотите на празен ход на студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2019 Свещи сменяни ли са ? Сигурно ли е, че точно тази содна е сменена понеже 3.0TFSI има 4 сонди (2 пред и 2 след католизаторите). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi9111 Публикувано 3 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2019 (Редактирано) Здравей, Аз съм я сменял лично сондата е от страната на шофьора след катализатора. Свещите са сменени със оригинални преди 5000км. Бобините също са нови оригинални. Колата има също така същия проблем при студен старт: Редактирано 3 Юли 2019 от georgi9111 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2019 Хммм а сондата оригинална ли е, грешката буквало казва че сондата изпраща сигнал твърде бавно което не е типично за нова сонда ... Може да пробваш да размениш лявата с дясната поне ще разбереш дали е от самата сонда или нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 Тези сонди мерят качеството на катализатора, може там да е проблема , но ако размениш мястото на сондите ще си покаже. Другото е да я закараш някъде да погледнат "живи" данни от сондите за да могат да се сравнят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 Трябва много да са наясно какви трябва да са данните. Едва ли някой се задълбочава толкова за всеки мотор да знае какво трябва да дава. Най-сигурно размяна - дано не са на гадно място. За моята (на дизел) много трудно намерих инфо какво трябва да дава и то доста общо, но все пак установих, че не е в ред и я смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi9111 Публикувано 4 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 Здравейте колеги, Лявата и дясната следкатализаторни сонди са със различни парт номера и различни конектори. Само тези преди катализатора са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 Би трябвало да са с еднакъв брой кабели и най-вероятно само конекторът е различен... Та в тоя ред на мисли не би трябвало да е много трудно да им се разменят конекторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 като са с различни номера може да са с различни параметри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 (Редактирано) 4 hours ago, P_PETKOV said: Та в тоя ред на мисли не би трябвало да е много трудно да им се разменят конекторите. Не знам за конкретния мотор, но принципно - оригинални лява и дясна обикновено са с различни номера заради различна дължина на кабела. Сигурно ли е, че конектора не е различен само по цвят? На сондите с "дебел" и обемист конектор не може (не трябва) да се реже и заменя конектор. Вътре има триминг резистор. Редактирано 4 Юли 2019 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 Поразрових се в ЕТКА и конекторите са различни на цвят, физически са различни също така. Обаче по каталога на DENSO и двете сонди (06E906265E и 06E906265D ) ги дават с един и същи номер DOX-0119. Също така в ЕТКА има инструкция как се разглобява коненторът без да се режат кабели и да се чупи нещо. Или иначе казано няма никаква драма двете сонди да разменят. Ето им и парт номерата на конекторите: For cylinder 1-3 >>> 1J0973704 For cylinder 4-6 >>> 6Q0973704 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2019 Явно заради дължината са различни номерата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi9111 Публикувано 5 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2019 Можеби просто трябва да намеря някой който да види живите данни, но не познавам такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2019 Преди 6 часа, mshbul написа: Явно заради дължината са различни номерата. Дължината май е една и съща, но дори и така пак не могат да се разменят директно заради физически различните букси. Които пак пиша могат да се разменят след като се извадят кабелите с подходящите за тази цел инструменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 8 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 Тези сонди с колко кабела са? В смисъл дали са широколентови? Ако има грижа с катализатора наистина, грешката ще е за ефективност на катализатора, а не че реагира бавно сондата. И тя не е само и единствено сложена да следи катализатора. Най-напред трябва да се види и какви са температурите на катализаторите. Дали си качват над 350 - 400 градуса. Ако са теснолентови сондите ще показват 0.2-0.7 волта. Ако седи на 0.45 волта.....я няма. Но пък нали е сменяна. Ако е широколентова като предната, ще показва 1.48-1.52 волта на ниски обороти или равно каране. Както и проценти на корекция на смесите. Волтове те на предните сонди се менят в много малък диапазон. То и затова там се гледат процентите корекция.Не знам защо обаче и задната трябва да е широколентова....т.е. AFR. Май най-добре един “чип” и изключване на задните сонди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi9111 Публикувано 25 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2021 (Редактирано) Малко късен отговор, Лабдата е сменена с такава https://www.autodoc.bg/bosch/11142677 и е с 4 кабела. Редактирано 27 Юли 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2021 А предишната каква марка беше ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване