POPCORN

Питане относно DPF

Recommended Posts

моята е в Бг последните 160к километра и вече клони към 300к. dpf ми регенерира рядко удря 800-1500км и нагоре дори, а карам доволно градско, но я настъпвам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Каква е колата и мотора? При 1,6 105кс на Фв също много рядко се правят тез регенерации....

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0TDI

къде зареждаш дизел?

Аз само на Шел и Омв и съм забелязал, че с Шел дизела ги прави по-рядко регенерациите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зареждам с не Бг нафта,с тукашна още по зле работата 😄

Прави впечатление също ,ауспуха е супер чист което ме навежда на мисълта че филтъра всичко улавя и....е време за действие

Share this post


Link to post
Share on other sites

А моя е  мазен на копеле,на повечето след 2012  2.0 тди гледам е мазен ,на по ранния конумрел са като нови кюнците...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Такааа,да споделя,когато взех колата естествено смених ангренаж комплект на континентал и водната помпа,точно 10нмесеца по късно помпата протече,хепу,при смяната установих че обтяжната ролка,корейска???? хрупа при завъртане,леко но се усеща,изнервих се и викнах един оригинален комплект.

Смених всичко,сега поне 210 000 хиляди няма да го мисля,ремъка е кевларен. Зацепих отново като по книга,използвах един малко по седнеш шиш от комплекта ми за помпата,влиза абсолютно точно,без никакви луфтове. Сега показанията на датчика на разпр вал са 0.09,това което ми направи впечатление е паленето,стрелките на таблото  не са направили още половината от хода на максимум и обратно и колата е запалила.20 пъти проверих ,изчезнаха няколкото завъртания преди да запали,проверих преди да сваля ,леко разминаване имаше ,но като се има в предвид заигравката преди дни е нормално .

Сега dpf за момента е добре ,повече тия дни да покарам малко.

Може да се повтарям с някои неща ,моля да ме извините

 

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма пр,споделяй.то не станеш ли сам доктор на колата си има да те баламосват насам натам и да се учат.ти явно си майстор и си я правиш и наблюдаваш, което е супер

Аз утре съм решил да я карам да чистят дпф и ако могат агр...та да видим

Гледал съм руски клипове чистят ги и агр,тук много не им се занимава, предпочитат да сменят с ново но ще настоявам

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така, място в сервиза за моята кола нямаше,попътувахме с един фр с неговия Сеат Ибиза 1,6 .бе изминал около 200 км градско,дпф пълен на 95%,викам ще пуска рег скоро,да ама не.Още 80 км качи само 3% ,уникално 

Screenshot_2022-04-20-15-24-48-295_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2022-04-20-17-26-07-716_com.applagapp.vagdpf.jpg

Моята дали в града или извън все трупа яко сажди ...69-80-100 мг/км

Дали неработеща добре дюза или позатлачен дпф/агр ???? Аз залагам на първото

Такива 20-30 мг ми трупа единствено на 140 км/ч

Сеата щом се движеше повече от 33мг не видях,на 155к км е ...

А и моята никога не пълни филтъра до 24 гр или 100%....що така

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щото не е занулявана ,1.6 имат една клапа на аспуха като дросел,държи дпф горещ и качва бавно.аз съм повече от доволен за сега от моята интервенция с ангренажа.

Минах 7 км и почва да сваля,направо съм изненадан,всъщност при мен измерените станаха на 24 след зануляването

Screenshot_2022-04-20-08-07-49-92_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Screenshot_2022-04-15-08-03-00-96_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди зануляването беше по същия начин...иначе при теб като гледам минутите караш само градско почти ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добро утро,7 км на ден😀😀

Мн сажди са от бедна смес,не знам дали съм писал по горе, но след ваксината колата е друга в регенерациите,ще потърся скриин но по спомен 130 150 км макс сега мн Радко ми се случва с съм под 200 това е преди зануляването

 

Screenshot_20211112-082848.jpg

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

И това само от ангренажа ??? Моя е сменян в шкода....работи добре,харчи малко....Бах ли ма*у ..🙄

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 км на ден и караш дизел , браво 😆 ,но щом те кефи ,кеф цена няма .моята може да напълни филтъра само ако не й създам условия ,къси разстояния предимно и стига 250 км , извънградско види ли повече газ и е над 60% ,тръгва ,нищо че е изминала 160-170 км от предната 🙄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те,след смяната с пинове без луфтове.

На смяната бях на 18 и нещо измерени и  147 км,от 18 до 24 почти 100км при това последните 15 километра са в центъра на Софето, е това е рекорд и за първи път стигам до толкова висока отрицателна стойност,което е нелогично де,ама софтуер.

Утре имам малко извънградско и ще видя как е.

И ето ролка афтермарекет обтегач,работи на криво за 15 000 им  ,в комплект на континентал щампа Гейтс,лагер Корея,манджа с грозде....

 

Screenshot_2022-04-21-20-42-54-68_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Screenshot_2022-04-21-21-03-42-73_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

IMG20220420095658.jpg

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз стигам до -7 измерени...но кел файда

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поредната на 150 км основно извънградско ,при скорост 140-150 км/ч

Screenshot_2022-04-23-18-58-21-327_com.applagapp.vagdpf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Повозих се малко ,в момента така се прибрах,доволно,ще отварям Егр да чистя тия дни. 180 км са смесено каране .гледай температурата да я държиш на 450 градуса,би трябвало да се чисти сам,пасивна регенерация,това при мене ме дун150 160 км,на баир натискам малко да почервенее и после само сваля.

Screenshot_2022-04-24-18-32-10-76_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята със 150 и малко байр също влиза в пасивна регенерация,и твоята гледам се държи като моята горе долу,само дето ти пълни филтъра до 100% или 24 гр, което си е ок ... лошото е че утре вместо да я карам в сервиза да го перат ще се разправям с застрахователи,някой нощес ми ожулил предната броня и спупана решетка,пияни валета ги ева 😬

Share this post


Link to post
Share on other sites

Заиграх се днес,оказа се блокирала клапа на топлообменниика на егр.

Натрупал ако сажди по отворите.

След дълга и продължителна игра сега всичко работи. Сложно е направен една проходна втулка втора ,което се набива и задна втулка.За се извади,трябва да се разбити рамото.

При теста мотора реагира  осезателно при отваряне и затваряне.Мапа отчита това .

Причина за бавното загряване зимата е била в него,както предполагам в повечето коли от серията,за трите километра и половина до нас ,доста ми хареса поведението на ДПФ  и колата като поведение ,утре ще се повозя малко повече.

Сутринта преди работа регенерира.

IMG_20220427_185927.jpg

IMG_20220427_185802.jpg

Screenshot_2022-04-27-07-46-56-58_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много добре, браво,супер ти работи дпф.... трудно ли се сваля тоз егр??? Моята е в сервиза точно за тез неща вече два дни....ще видим,тоз турбо пътища щял да проверява,едно друго...в 70% от случаите каза проблема не е в горивната с-ма....ще видя какво ще направи

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 бурми ,две на терсене место, и 2 маркуча .ама на шкодата е напречен мотора,там е друго.  Гадничко и времеемко..Свалянето на занитеното рамо беше тегаво ,избиването на първата втулка също. Опорната втулка отзад беше циментирана.

Всичко смазах с  бяла грес за предна на подгревни свещи.

Нямам търпение да тръгна утре  и да видя как ще се представи в 12 км градско.

В basic setting,системата не беше открила проблем,реално не е минавал никакъв въздух,което е тъпо. Щях отдавна да съм го изкъртил,мама му и боклучеца...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хубава работа си свършил...сподели като покараш....

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

За 12 км в града сутрешен трафик,това е положението,мисля че е повече от добро.

Заредих 38 л за 608 км горе долу 50 на 50 градско и магистрала и тук няма забележка,добавям Хадо в нафтата.Загряването е осезателно по бързо.

Screenshot_2022-04-28-08-05-38-43_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Screenshot_2022-04-28-08-36-21-97_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 27.04.2022 г. at 22:13, buzzi написа:

 

След прането от днес, изглежда добре...тоз каза че го занулил дпф,но май бърка...да видя дали ще запълва до 100% или 24 гр...дали има значение зануляването,преди година го занулиха,без файда разбира се

Screenshot_2022-04-28-17-02-29-745_com.applagapp.vagdpf.jpg

IMG_20220428_170044.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо oil ash не е 0.00,не съм виждал да се качва веднага след ресет.

С какво са чистили Дпф?

Изглежда добре и иначе,но е на висока скорост.Как е градско.

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.