BateBo Report post Posted May 30, 2022 А на 100% ли винаги ти започва регенерацията? И аз вчера доста магистрала с 155 ,сажди почти не трупа ,но на 2500 оборота....това е истината Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted May 30, 2022 Ако ти е автомат е така,и да, която от двете стойности измерена или калкулирана стигне първа 24 горе се пълни на 100% и регенерацията започва. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BateBo Report post Posted May 30, 2022 Не е автомат,но не мога още да разбера защо тръгва когато й дойде на акъл....не винаги но има ли условия....не се бави много,често обаче се случва като натисна копчето на темпомата и тръгва.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted May 31, 2022 (edited) Ако имаш от къде пробвай с друг сензор за диференциално налягане. На регенерирал дпф трябва да около 5 на празен ход. Edited May 31, 2022 by buzzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
BateBo Report post Posted May 31, 2022 Сменил съм го...преди месец два от аутодок,Бош е Някой път изкарва и до 100 но като не й давам жега 😂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted June 25, 2022 (edited) Изпробвах една добавка на протек,сега съм приготвил втора доза,с каристата имам опция за принудителна регенерация,като наближи,ще пробвам ,изискването е да се стартира веднага след наливането на добавката,сипвам я през nox сензора,първия път трябваше да чакам няколко километра докато се стартира. Първата снимка е на втората регенерация след добавката добавката,втората е веднага след добавката. Мисля че работи прилично. 60 градско 40 магистрала Edited June 25, 2022 by buzzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted June 25, 2022 Май съм объркал снимката това трябва да е първата регенерация след добавката Quote Share this post Link to post Share on other sites
ru6 Report post Posted June 26, 2022 не е ли много високо диференциалното налягане..177 hPa? При мен е 3 hPa Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted June 26, 2022 най-вероятно това е било в движение. Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted June 26, 2022 За да е 400 градуса е в движение ,всичките срииниве са правени в движение Quote Share this post Link to post Share on other sites
BateBo Report post Posted June 30, 2022 (edited) Евала, повече от 250 рядко виждам...и предимно извънградско 70% поне....ужас ,какво не е наред с моя котур 😁 А и си с дизелгетски софт баси Edited June 30, 2022 by BateBo Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted July 1, 2022 (edited) Тая гад на протек работи ,втората доза е на рафта,само да наближи регенерация и сипвам пак. Не помня дали съм споменал ,но като я взех минах на последна версия софт и една ваксина към него. Масло максимум на 8000. Имах късмета преди 2 седмици да покарам бързо на празна магистрала около 50 км ,филтъра падна под до не виждани стойности за мен. 11%!!!! Не мога да направя снимката по малка и да кача,пу и ъпдейти смотани,не съм разцъкал да гледам как става .Скриин 1.5mb,,баси. Убеждавам се ,че тия коли не са за града. Edited July 1, 2022 by buzzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
zhelyazA6 Report post Posted July 1, 2022 Преди 1 час, buzzi написа: Не мога да направя снимката по малка и да кача,пу и ъпдейти смотани,не съм разцъкал да гледам как става .Скриин 1.5mb,,баси. Отваряш снимката с paint, resize, 20%, save. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted July 1, 2022 аз на телефона си ги изпращам на мейла, пита ме колко да е голяма и си я свалям, като я получа Има 4 опции за auto-resize Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted July 1, 2022 През телефона цъкам и не виждам просто решение,явно ще търся някакво приложение. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BateBo Report post Posted July 1, 2022 На магистрала и аз я свалям до 11% на регенерация,темпомат на поне 140 км и 6-та предавака Quote Share this post Link to post Share on other sites
BateBo Report post Posted July 1, 2022 Преди 10 часа, buzzi написа: Тая гад на протек работи ,втората доза е на рафта,само да наближи регенерация и сипвам пак. Не помня дали съм споменал ,но като я взех минах на последна версия софт и една ваксина към него. Масло максимум на 8000. Имах късмета преди 2 седмици да покарам бързо на празна магистрала около 50 км ,филтъра падна под до не виждани стойности за мен. 11%!!!! Не мога да направя снимката по малка и да кача,пу и ъпдейти смотани,не съм разцъкал да гледам как става .Скриин 1.5mb,,баси. Убеждавам се ,че тия коли не са за града. Определено не са за градско каране,магистрални коли са нашите и повече от 150 кс Quote Share this post Link to post Share on other sites
BateBo Report post Posted July 1, 2022 преди 46 минути, BateBo написа: Определено не са за градско каране,магистрални коли са нашите и повече от 150 кс А ти си ползвал протек с маркуча дето е ,от 33 лв ли? Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted July 1, 2022 Те това ProTec-P2985 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BateBo Report post Posted July 1, 2022 (edited) Кажи ми моля те,как така Ойл ашш винаги ти стои на 0,0 Edited July 4, 2022 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted July 1, 2022 (edited) Аааа писал съм по горе ,след изнервянето с тая гад дпф ,чистене на егр,който си беше чист,но охладителя беше щета ,има един вакумен клапан, който беше тотал блокаж,от там и по бавното загряване и бързото изстиване зимата. Та след като се изчерпах му набих един ресет и тогава стана от 22 единици за регенерация на 24. Просто още не е достигнал според алгоритъма момент,в който да се промени . По назад има снимка даже не е помня колко беше..Да спомена,че чепа от тръбата на егр към см колектор беше добре затлачен,а колектора го мих 2 часа. Една туба меглио,всякакви криви железа и водоструйка за капак. Мн катран имаше . В градско е почти невъзможно с ръчни скорости да караш без да трупаш сажди. Поне 15или 20 регенерации имам след ресета . Edited July 1, 2022 by buzzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted July 5, 2022 (edited) Да продължа с експериментите,вчера на път за морето на 98 процента запълване ,спрях на Лукойл след караулката и излях съдържанието на втората опаковка на протек. Разликата е че с каристата стартирах сервизна регенерация,на таблото светна символа за дпф.резултата е интересен за мен. Ще опитам да намаля размера и качвам Май ми свърши мястото ще трия нещо старо .. Edited July 5, 2022 by buzzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
buzzi Report post Posted July 5, 2022 И после минах тези километри при средна скорост 130-150,на 160 почва да сваля яко ,но не е икономически оправдано,и сега се чудя как да вдигна температурата при по ниска скорост. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BateBo Report post Posted July 8, 2022 На 31.05.2022 г. at 7:08, buzzi написа: Ако имаш от къде пробвай с друг сензор за диференциално налягане. На регенерирал дпф трябва да около 5 на празен ход. 4 ,даже и 3 по едно време падна след регенерация та Quote Share this post Link to post Share on other sites
kenwood2 Report post Posted August 22, 2022 Колеги може ли линк за добър обд модул за тази програма. Quote Share this post Link to post Share on other sites