POPCORN

Питане относно DPF

Recommended Posts

А на 100% ли винаги ти започва регенерацията? И аз вчера доста магистрала с 155 ,сажди почти не трупа ,но на 2500 оборота....това е истината 

Screenshot_2022-05-29-22-47-22-590_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2022-05-29-17-48-16-893_com.applagapp.vagdpf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако ти е автомат е така,и да, която от двете стойности измерена или калкулирана стигне първа 24 горе се пълни на 100% и регенерацията започва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е автомат,но не мога още да разбера защо тръгва когато й дойде на акъл....не винаги но има ли условия....не се бави много,често обаче се случва като натисна копчето на темпомата и тръгва....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако имаш от къде пробвай с  друг сензор за диференциално налягане. На регенерирал дпф трябва да около 5 на празен ход.

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменил съм го...преди месец два от аутодок,Бош е

Някой път изкарва и до 100 но като не й давам жега 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изпробвах една добавка на протек,сега съм приготвил втора доза,с каристата имам опция за принудителна регенерация,като наближи,ще пробвам ,изискването е да се стартира веднага след наливането на добавката,сипвам я през nox сензора,първия път трябваше да чакам няколко километра докато се стартира.

Първата снимка е на втората регенерация  след добавката добавката,втората е веднага след добавката. Мисля че работи прилично. 60 градско 40 магистрала 

Screenshot_2022-06-23-07-55-36-57_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Screenshot_2022-06-17-21-34-59-34_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Май съм объркал снимката това трябва да е първата регенерация след добавката

Screenshot_2022-06-11-13-13-08-79_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

не е ли много високо диференциалното налягане..177 hPa?

При мен е 3 hPa

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

най-вероятно това е било в движение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За да е 400 градуса е в движение ,всичките срииниве са правени в движение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Евала, повече от 250 рядко виждам...и предимно извънградско 70% поне....ужас ,какво не е наред с моя котур 😁 

А и си с дизелгетски софт баси

Edited by BateBo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тая гад  на протек работи ,втората доза е на рафта,само да наближи регенерация и сипвам пак.

Не помня дали съм споменал ,но като я взех минах на последна версия софт и една ваксина към него. Масло максимум на 8000.

Имах късмета преди 2 седмици да покарам бързо на празна магистрала около 50 км ,филтъра падна под до не виждани стойности за мен.  11%!!!!

Не мога да направя снимката по малка и да кача,пу и ъпдейти смотани,не съм разцъкал да гледам как става .Скриин 1.5mb,,баси.

Убеждавам се ,че тия коли не са за града.

 

 

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, buzzi написа:

Не мога да направя снимката по малка и да кача,пу и ъпдейти смотани,не съм разцъкал да гледам как става .Скриин 1.5mb,,баси.

Отваряш снимката с paint, resize, 20%, save.

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз на телефона си ги изпращам на мейла, пита ме колко да е голяма и си я свалям, като я получа :)

Има 4 опции за auto-resize

Share this post


Link to post
Share on other sites

През телефона цъкам и не виждам просто решение,явно ще търся някакво приложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На магистрала и аз я свалям до 11% на регенерация,темпомат на поне 140 км и 6-та предавака

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, buzzi написа:

Тая гад  на протек работи ,втората доза е на рафта,само да наближи регенерация и сипвам пак.

Не помня дали съм споменал ,но като я взех минах на последна версия софт и една ваксина към него. Масло максимум на 8000.

Имах късмета преди 2 седмици да покарам бързо на празна магистрала около 50 км ,филтъра падна под до не виждани стойности за мен.  11%!!!!

Не мога да направя снимката по малка и да кача,пу и ъпдейти смотани,не съм разцъкал да гледам как става .Скриин 1.5mb,,баси.

Убеждавам се ,че тия коли не са за града.

 

 

Определено не са за градско каране,магистрални коли са нашите и повече от 150 кс

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 46 минути, BateBo написа:

Определено не са за градско каране,магистрални коли са нашите и повече от 150 кс

А ти си ползвал протек с маркуча дето е ,от 33 лв ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те това 

 

ProTec-P2985

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кажи ми моля те,как така Ойл ашш винаги ти стои на 0,0

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аааа писал съм по горе ,след изнервянето с тая гад дпф ,чистене  на егр,който си беше чист,но охладителя беше щета ,има един вакумен клапан, който беше тотал блокаж,от там и по бавното загряване и  бързото изстиване зимата. Та след като се изчерпах му набих един ресет и тогава стана от 22 единици за регенерация на 24. Просто още не е достигнал според алгоритъма момент,в който да се промени . По назад има снимка даже не е помня колко беше..Да спомена,че чепа от тръбата на егр към см колектор беше добре затлачен,а колектора го мих 2 часа. Една туба меглио,всякакви криви железа и водоструйка за капак. Мн катран имаше .

В градско е почти невъзможно с ръчни скорости да караш без да трупаш сажди.

Поне 15или   20 регенерации имам след ресета .

 

 

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да продължа с експериментите,вчера на път за морето на 98 процента запълване ,спрях на Лукойл след караулката и излях съдържанието на втората опаковка на протек.

Разликата е че с каристата стартирах сервизна регенерация,на таблото светна символа за дпф.резултата е интересен за мен. Ще опитам да намаля размера и качвам 

 

Май ми свърши мястото ще трия нещо старо

IMG_05072022_162845_(1343_x_3000_pixel).jpg..IMG_05072022_163028_(1343_x_3000_pixel).jpg

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

И после минах тези километри при средна скорост 130-150,на 160 почва да сваля яко ,но не е икономически оправдано,и сега се чудя как да вдигна температурата при по ниска скорост.

IMG_05072022_163210_(1343_x_3000_pixel).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 31.05.2022 г. at 7:08, buzzi написа:

Ако имаш от къде пробвай с  друг сензор за диференциално налягане. На регенерирал дпф трябва да около 5 на празен ход.

4 ,даже и 3 по едно време падна след регенерация та

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги може ли линк за добър обд модул за тази програма.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.