jaby Публикувано 8 Март 2007 Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 Накратко- ходих в D&C сервиз да проверя ланда сондата. Та човека дето покара колата ми, каза че всичко изглежда наред ама колата не върви- изказа съмнение че катализатора - ако го има - е запушен. Вярно е, че е тромавичка както на бензин така и на газ, но съм се примирил. Попрочетох вчера някой теми и това което видях не ме радва отнасно катализаторите.Нека който има опит да го сподели1. Какво ще спечеля като го махна? И дали да сменя гърнето или само да го отворят за да махнат катализатора и после да го затворят2. Ще стане ли по шумна колата?3. Ще стане ли по-иконична колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 8 Март 2007 Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 Надявам се jaby да нямаш нищо против да добавя и аз един въпрос, за да не отваряме нова тема:4. Как се процедира ако ламбдата е на катализатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 8 Март 2007 Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 (Редактирано) На първия колега: ако наистина няма проблеми по настройките, а колата е тромава, и не се развърта подобаващо- махни го. По-добре на първо време само да го изтърбушат, а корпусът да остане същия. Покарай така, за да видиш как е положението, и ако шумът не се увеличи много остани така. Ако стане много шумна, сложи гърне.На втория колега: Ако искаш да оставиш старата коруба на катализатора, трябва да свалят сондата преди да го изкормят, и после да я върнат. Иначе се правят и резонатори с фланче за ламбдата.По-добре е обаче да се слага искрогасително гъне, резонаторно гърне, или както там му казват, за да не се тормози средното гърне. Редактирано 8 Март 2007 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 8 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 Някой ще препоръча ли сервиз. Или да се насоча към първият срещнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 8 Март 2007 Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 И аз съм с 1,6 АДА и съм на същото положение. Даже по-лошо - гръмна няколко пъти откъм катализатора очевидно е запушен. Колата е очевидно по-тромава и харчи повече. И аз се нуждая от съвет къде ще ми свършат работа. Иначе имам резервен вариант - едни араби има наблизо. За София става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 8 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 Има ли някокй впечатление от М комплект 33. Там ме посъветваха да отидаИ аз съм с 1,6 АДА и съм на същото положение. Даже по-лошо - гръмна няколко пъти откъм катализатора очевидно е запушен. Колата е очевидно по-тромава и харчи повече. И аз се нуждая от съвет къде ще ми свършат работа. Иначе имам резервен вариант - едни араби има наблизо. За София става дума.Аз на мойта чувам детонации само когато е на газ и пускам надолу по баир. Това става над 2500 оборотаНа бензин няма детонации Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 8 Март 2007 Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 Има ли някокй впечатление от М комплект 33. Там ме посъветваха да отидаПитай колегата Гълъбов Пльок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 8 Март 2007 Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 Има ли някокй впечатление от М комплект 33. Там ме посъветваха да отидаЗа момент помислих, че съм пропуснал да "осветля" колега от форума и той е направил грешен ход без предупреждение...после видях, че пост-а е от тази вечер и си отдъхнах Благодаря за линка , колега Александров Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 9 Март 2007 Доклад Share Публикувано 9 Март 2007 Благодаря за линка , колега АлександровАми като се сетя как палаво описа твоята случка, се разрових назад - белким поне колегата не повтаря.Горчивият извод е, че някой от нас винаги се жертва в името на останалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 9 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2007 Е разбрах че М коплект 33 не е най доброто - Тогава каде ще ми препоръчатеА какъв е резултата на колегата galaboff от изтърбушването????????????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 9 Март 2007 Доклад Share Публикувано 9 Март 2007 Гърнета от неръждавейка!Емил Христов,ул. Вела Чорбова 40Б839-25-42Направи ми и двете и съм доволен.Изтърбушва и запушени катализатори, без да оставя външни следи от интервенциятаПо препоръка на Лорда РАЗГЛЕДАЙ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 9 Март 2007 Доклад Share Публикувано 9 Март 2007 ...А какъв е резултата на колегата galaboff от изтърбушването?????????????????Ами резултата е леко по-добър вървеж на колата и леко по-слаб харч. И двете са едва доловими, можеби защото катализатора ми не беше още на финала...Звука на мотора не се е променил, понеже просто махнаха керамиката , а гърнето остана оригиналното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
тео Публикувано 11 Март 2007 Доклад Share Публикувано 11 Март 2007 лично аз не бих го изтарбушил или махнал и моята стана тромава незнам може да си въобразявам но така ми казаха и на мен че е заминал и какво издъниха го пред мен и не видях да има запушени клетки та от тогава ми качи разхода а вървенето същото не че не е възможно при теб да е това проблема но се убеди и тогава го махай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 14 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2007 лично аз не бих го изтарбушил или махнал и моята стана тромава незнам може да си въобразявам но така ми казаха и на мен че е заминал и какво издъниха го пред мен и не видях да има запушени клетки та от тогава ми качи разхода а вървенето същото не че не е възможно при теб да е това проблема но се убеди и тогава го махайС колко ти се качи разхода?Аз си мисля , че без катализатор би трябвало да е по динамичен мотора - но също и малко по икономичен.Ако имат другите колеги впечатление след махането на катализатора нека кажат и те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshe Публикувано 15 Март 2007 Доклад Share Публикувано 15 Март 2007 аре колега щом ти е дошъл моментът ,махаи го.Рано или късно ще ти се наложи.При мен след махането се чуваха едни много гадни вибраций,и т.н.След това ходих пак сложиха една тръба като я прорязахаза да може да се сложи после и ламбдата и всичко заспа.Мисля че и повече върви.а на колегата дето каза че след интервенцията му вървяла по малко.След това ходи ли на елкон?Може да иска настройка щот се променят малконещата и ако ти работи нормално ламбдата е в реда на нещата да не върви по същия начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 18 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2007 Вече съм без катализатор. Възползувах се от услугите на Емил Христов,ул. Вела Чорбова 40Б839-25-42 Та той ми показа катализатора. Доста сажди имаше по него ( а аз предимно на газ я карам а бензина дето го сипвам е от ШЕЛ). Включително и по ламда сондата много сажди.Та сега колата доби малко по- спортен звук.Вървежа не бих казал че е впечатляващ.Въпроса е дали сега е нужно да се ходи на диагностика на мотора??????????????????Досега съм ходил един път на диагностика в D&S в Люлин. То аз и незнам какво толкова могат да настроят ( то всичко е в компа). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 18 Март 2007 Доклад Share Публикувано 18 Март 2007 И какво??? Вървежа същия, звука- спортен и без катализатор. Поредния клубар който маха катализатора по препоръка на измислени майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts