Jump to content

Audi a3 1.8 2001 125hp


Recommended Posts

Искам да попитам, като поддръжка, разход, стабилност, безопасност дали сте доволни от тази кола и двигателят й, защото смятам да си взема такъв, защото не искам да е 1.8т не искам да е с много коне, а не искам да се занимавам и с почистване на турбо, като цяло не искам да се правя на голям шофьор да вдигам 200-300км смисъл разбирате ме, а за млад шофьор за града. А не харесвам дизелите, а и от мои приятели ми споделят, че дизелите имат по-скъпи поддръжки. За това, ако може някой да ми разкаже повече за двигателя и за самата кола и дали сте доволни, защото по форумите само спорят кой е по-добър 1.8 или 1.9тди и реших накрая да попитам директно за този двигател. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах А4 със същия мотор 9 години. Предоволен съм от здравина, вървеж и разход. Но не изключвай 1.8Т няма нищо общо като вървеж с 1.8, а разхода е същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Просто не искам да е с много коне, на ясно съм, че 1.8т върви повече, като цяло искам да е до 101коня, но само 1.6 е с толкова, а до чувам, че хората не са доволни 

Благодаря ви, за отговора 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в един прекрасен ден като излезеш на извънградско... ще търсиш турбото. Вече ако гониш възможно най ниски разходи има и други марки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гори и не върви...не е ли по-добър избор 2.0 - 130 к.с. - няма турбо, гори масло, но то всички бенз на vag горят, да не говорим за 1.8...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Jiche123 написа:

Искам да попитам, като поддръжка, разход, стабилност, безопасност дали сте доволни от тази кола и двигателят й, защото смятам да си взема такъв, защото не искам да е 1.8т не искам да е с много коне, а не искам да се занимавам и с почистване на турбо, като цяло не искам да се правя на голям шофьор да вдигам 200-300км смисъл разбирате ме, а за млад шофьор за града. А не харесвам дизелите, а и от мои приятели ми споделят, че дизелите имат по-скъпи поддръжки. За това, ако може някой да ми разкаже повече за двигателя и за самата кола и дали сте доволни, защото по форумите само спорят кой е по-добър 1.8 или 1.9тди и реших накрая да попитам директно за този двигател. 

Спорът по форумите е по- скоро между 1.8 турбо и 1.9тди. Не може да има спор , кой е по- добър межди 1.8 атмосферен и 1.9тди. Абе ...,много много не отива на Вагаджия да не харесва дизелите. Мен ако ме питаш , вземи си 1.9 тди (90коня) , без променлива геометрия. Това го водят най- безпроблемния от всички 1.9 тди. Конете ти са малко , данъка малък, супер икономична ,много приличен вървеж за конете , здрав двигател.. и като придобиеш повече шофьорски опит при желание можеш да я чипнеш и да стане по- бърза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя ADR , всичко друго но масло не гореше. Иначе 1.8Т е най - добре. Но е бяла лястовица такъв , който не е издухан. Аз търсих преди 3-4 години и не намерих нито един здрав - и говорим за 2005-2006 година бараки. Представям си какво е сега положението. Верно гледах Шкоди, Пасат и Б6 и Б7. 

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Професоре, тия в А3 ките са APN и AGN и имат разни конструктивни разлики с ADR. Като цяло, всмукателния колектор е пластмасов и има оная измислена простотия с променливата геометрия на входящия въздух. Това като се преебе, превръща колата в един велик мъртвец, а като добавим и обтегача на валовете...., ще го прескача 1.6 

 

Според мен е по-добре да възкресява 1.8Т, вместо тоя чиреп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този обтегач е вече достъпен от Китай, а даже аз го сменям за един час и две бири (ако изпия три няма да ми се работи). Но може и да си прав. За възстановяване на 1.8Т обикновенно трябват пари колкото или близко до първоначалната покупна цена на навеса (около 2000-2500) . А тук има не един и два опита за възстановяване, които са неуспешни но с няляти средно към 2000 лева.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти мислиш че тези тука ВАЙКО, ДАЙКО и т.н. не са китайски ли? Даже един колега си взе за пасата уж "марков" за 400 лева , а се оказа по къс - представяш ли си ПО КЪС с половин сантиметър. Естествено пак сваляне и нов китайски дето заспа. Оригиналния е на цена колкото половин Ауди А4 - 800 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, kostaIliev said:

 

Имах предвид измежду останалите разновидности между тия мотори, че при първите тръцове и адеери при А4 (при адеера до 96 та края), този обтегач е механичен.

Докато при АGN а е само електрически или поне аз не съм виждал механичен. Тааа плюсовете и минусите, според мен клонят за тръца.

Сега като се замислих - а3 ките са от 97 ма първите, значи няма как да има механичен обтегач. Само електрически е 058109088B е по номер. Не, че е някаква страшна сума, ма като  ще даваш такива пари, поне да е тръц сякаш.

Тия мотори AGN страдат и от дросели между другото, наред с променливата на въздушния поток, гумените уплътнители на самия колектор, си е чиста загуба на време и средства да възстановяваш такъв мъртвец.

Редактирано от autoasist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно бих взел дизела , ако искам Ауди от тези години. Въпреки че не ме кефят дизелите - по здрави са. Говоря за 1.9 ТДИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обобщено - обслужването (изключая турбото) е еднакво, в това число ангренажен комплект, даже мисля при 1.8 Т няма такива драми с всмукателния колектор и главата, а вървежът е несъпоставим. Взимай тръца смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...