Jump to content

Дефицит ли са частите за А6, C4 2.5 tdi


Recommended Posts

Здравейте приятели. Харесва ми модела А6, тип C4 tdi 116 и 143 КС. От мненията във форума разбирам, че повечето части за 143 варианта вече не се намират. Това важи ли за 116кс. Разните му консумативи по ходовата част или гарнитури и т.н. има ли ги какви са вашите начини за снабдяване. Благодаря предварително, това е изключително важно при избора на автомобил..знам че точно това са много здрави коли, но все пак трябва да се мисли поне за 4-5 години да се ползва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че има дефицит за частите!

Моторът с код AEL е 140 к.с.

В комбинация с куатро задвижване,е перфектен автомобил!

Проблема е,че са доста стари и някои ги гони ръждата.

Много здрави автомобили!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема се оказва, че вече е истинско предизвикателство да се намират части: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=87&t=330489&sid=7de63b9e2bd62ad0c6e711cdfaf241c5&start=600

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не са чак хейтъри. Нали все пак са побратими с ВАГ. И съфорумникът има профил и тук и моите скромни наблюдения са, че човека дава много информация на останалите и то напълно добросъвестно. Има логика да ги няма частите при положение, че говорим за 22г. автомобили. Аз съм пред дилема дали да си купя Фиат Крома 2008г. или А6 Ц4 1997г. с двигател ААТ (116кс). Прочетох доста за АЕЛ моторите, но не мога да си намеря читав екземпляр. Тук във форума се продава един гледан ААТ в гр. Плевен. Още не съм ходил да го гледам, но човека ми изглежда свестен по мненията му тук във форума.

Редактирано от Kapone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изчетох цялата тема, но от това което прочетох разбирам че не е проблема в липсата на частите, а че афтърмаркет частите които се предлагат не издържат колкото частите монтирани първоначално в автомобила. Според участници в дискусията това са изолирани случаи, най-вероятно дължащи се на дефектни части, от което едва ли може да се правят генерални заключения. Моята кола е по-стара, и въпреки това не съм имал проблем с намирането на части. А всички които съм подменял с афтърмаркет са си издържали доволно години/километри. До момента нямам случай нещо да съм подменил два пъти непредвидено /освен един пистов ремък, като се замислих/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да има проблем с липса на някои части - примерно дебитомер. А и цената му е поне 500лв.

Иначе консумативи ще има.

 

Имах такава 7г и съм много доволен. Проблем ми създаваше обтегача на пистовия ремък. 4-5 пъти сменях амртесьора и то с марков. За 10-15х пак нов. Износиха се и втулките на този обтегач, та и втулки ми правиха. И това въпреки че сложих шайба със свободен обратен ход - като на съвременните алтернатори.

Чел съм, че е драма и с основата, на която стои перката с виското. До нея не опрях за щастие.

 

Това са неща, за които няма части и ще е трудно да намериш някой да ги направи. Не че няма начини, но е разправия, с която не знам дали някой сервиз ще се хване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

аз лично мисля, че частите все още не са и проблем, но за афтърмаркет, при оригиналните е друго, но в България са малко хората които залагат на оригинал.

Аз карам Ц4 и досега не съм срещал проблем с частите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...