A.Y. Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Здравейте, интересува ме на 4F седан задните спирачни апарати и не вентилирани плътни дискове, дали могат да се заменят с такива от фейслифтовата. Вентилираните дискове и апаратите към тях, примерно от 2010г. Налага ли се доработка някаква? Благодаря! Снимките са примерни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Апарат и съпорт ще трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Добре е да се види и шенкела (или както там се казва), дали е един и същ, ауди много обичат да правят различни спрямо моторизацята дизел бензин в6/в8 и т.н. За кой мотор иде реч, за предните на 347 ли ще са или 360мм което е може би най оптималният ъпгрейд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Ако ти е след 2006г аятомобила, (с 12 шлицови моторчета за ръчната) можещ да вземеш апарати и супорти от фейс. Ако си с 6 шлицови моторчета, трябва да търсиш задни апарати от кола с ес лайн спирачки преди средата на 2006г. А може да вземеш апаратите направо с моторчетата 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Y. Публикувано 11 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Благодаря! 3.0TDI е мотора и пак за такъв мотор дискове гледам на фейслифта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Колеги, задни вентилирани дискове не са ли стандартните? Аз мойта с такива си дойде, да не са част от външния s-line? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Стандартни са 302 солидни, 330 вентилирани вървят с S-line окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Или 4.2/S6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 3.0TFSI също идва с 347/330... ама дали е стандартно така идея си нямам, въпреки че накладките за 347мм дискове са доста малки на фона на големите спирачни апарати. Към автора ако ще сменяш и предните дискове търси си 360мм от А6 или А8. Pes6koo и поне още един съфорумец са правили такъв ъпгрейд би трябвало и при теб да е болт он така да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 (Редактирано) Колеги, Моето време също идва за смяна на предни дискове, обаче се чудя какви да са. Разбрах, че на "zimmerman" са доста добри и също искам да са най-големите - 360мм. Понеже и не знам откъде да си поръчвам части и гледам, че тук цената е най-добра за диск - 130лв. Редактирано 11 Август 2019 от LEWLY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Аз дупчените 360мм на zimmermann ги изкривих, въпреки че ги пазя много, след като четох, че масово се напукват през дупките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 По добре гледайте за оригинални в ибей... моите задните бяха Zimmerman дупчени ау ама нищо особено и имаха микропукнатини около дупките... вече ако се търсят висок клас дискове tarox примерно са опция, но за тях пък има противоречиви мнения по форумите. Супер дупер ат повер също бих пропуснал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Carlosr Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Към автора на темата ,моята кола е а4 б8 аз смених задните 300мм заводски с други 330мм от Кю 5 ,направо сложих другия апарат със супорта и смених алуминиевата ламарина която е зад диска . същата процедура направих и с предните от 320мм на 345 мм Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Ако на някой му се занимава, моля да сподели някакви нарязани или дупчени за предни 360мм и съответно откъде могат да се поръчат. Благодаря!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 (Редактирано) Оригинални от ибей или tarox от UK. Обаче цената им няма да ти хареса 350 евракис без ддс. ЕВС може би... ама тях лично за мен ги отпаднаха понеже попаднах на доста негативни отзиви по чуждестранните форуми. Освен дисковете е добре да се вземат и подходящи накладки, примерно феродо ds2500, но и те са цифра... Отделно според мен лично е добре да се смени и спирачната течност с висок клас дот4, ако има бюджет да се сменят и спирачните маркучи с метална оплетка. HEL са добър избор, комплект предни и задни са 85 паунда с безплатна доставка в Англия и после габко или ггбг до България. @Carlosr Твоите каква марка са, и би ли споделил малко отзиви как се държат, колко км и врътна и т.н. Редактирано 12 Август 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Carlosr Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 (Редактирано) Аз сложих дискове MTec Brakes от Англия ,имате опция дали да са нарязани надупчени 5 различни вида и също так доплатих 8 паунда да са с това черното покритие против корозия .Предната кола я карах с такива 5 години и останах доволен имайки в предвид ,че пътувам често и колата е постоянно натоварена .Мисля, че си заслужават цена -качество .И също смених маркучите точно с тази марка HEL performance и ресйнгова спирачна течност .За момента карам с обикновенни накладки ТРВ Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 13 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Y. Публикувано 12 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 Благодаря за снимките. А относно ламарината, неможа ли да поеме диаметъра на новите дискове. За нея изобщо не помисли, понеже видимо имам място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 Ламарината не играе кой знае каква роля, даже при по агресивно използване на спирачките пречи много за охлаждането на дисковете. @Carlosr Определено полезна информация. Интересно е, че MTec Brakes предлагат и двукомпонентни дискове с възможност за изработване по индивидуални размери. Ако цената е близка до тази на размерите които има в каталога то това би бил доста добър ъпгрейд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Carlosr Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 Благодаря за снимките. А относно ламарината, неможа ли да поеме диаметъра на новите дискове. За нея изобщо не помисли, понеже видимо имам място.Да диаметъра на ламарината позволява , но имаше нещо което пречи на новия апарат и маркучите и ако не искаш да я сменяш просто я изрежи малко ,все пак е алуминиева и се реже лесно ,така че ако нямаш други ламарини просто преправи твоите Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 Ако двукомпонентните излиза пак към 150 паунда комплекта за 360мм, определени си заслужава Интересно като тегло как са, понеже дупчения Зимерман е 14кг бройката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 (Редактирано) Уви двукомпонентни няма на такива цени или поне не съм виждал иначе 360мм които имат са 390 евракис ... и това е цена само на дисковете. Така наречените камбани (bells) се купуват отделно ... уви performance спирчаките са скъпо начинание, но пък според мен са един от значителните ретрофити/подобрения. Вече дали са нужни е въпрос на лични виждания, сметки, стил на шофиране и т.н. Oтносно теглото ще са по-леки, с колкот точно ... идея си нямам. Редактирано 12 Август 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Y. Публикувано 26 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2019 Някой може ли да ми даде ВИН на А6/S6, която е с оригинални предни апарати и дискове на 360мм и задни на 330мм. Да видя къде и колко ще излязат като комплект. Навсякъде все ВИН искат 😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Август 2019 Доклад Share Публикувано 26 Август 2019 (Редактирано) RS6 4F e със 390 и 356 S6 4F e със 385 и 330 А6 бронирано е със 360 и 330 А6 стандартно са с 347 и 330 при фейслифта (говорим за V6, V8 Моторите) другите сетъпи не съм ги гледал. Ако си фейслифтова кола може да се наложи да сменяш шенкели. Относно цените, отваряш eBay и търсиш/дебнеш за оригинални дискове и накладки освен ако нямаш мераци за нещо по-добро. п.с. Големи търговци без ВИН са като изгубени. Ето ти и малко парт номера. Редактирано 26 Август 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Y. Публикувано 26 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2019 Благодаря! Казаха ми , че точно от А8 D3 взимат апаратите със супортите за 360мм дискове и ги монтират директно. Моята не е фейса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Август 2019 Доклад Share Публикувано 26 Август 2019 (Редактирано) В този случай трябва да си плъг енд плей за предните. Реално това трябва да е най-оптималният ъпгрейд спрямо цена/подобрение и възможности за джанти ... влизат и 17-ки ако добре помня. След това идват спирачки от S6, но те пак са двубутални, ползват същите накладки като за 360мм дискове и те така. И накрая са спирачките от RS6 ... ама там цените са брутални. Редактирано 26 Август 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване