Apokalipsisa Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 Здравейте, става въпрос за Audi A6 C5 2003 година BFC мотора. Дали рейките от 2.5 TDI 150, 155, 163, 180 коня и различните им двигатели са взаимозаменяеми ? Говорим за нормална рейка без сервотроник/датчик/. Ако не са съвместими, то от кой двигател да търся рейка, защото от 163 коня почти не се намира.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Съвместими са. Разликата е, че някои нямат демпфер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apokalipsisa Публикувано 16 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Какво трябва да значи - някой имат демпфер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 (Редактирано) Oтваряш една етка вадиш си номера на твоята рейка и почваш да търсиш същата. Може би това е твоята рейка. Редактирано 17 Септември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apokalipsisa Публикувано 17 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 Днес видях, че всички рейки без датчик са един и същи и стават за 90% от C5-ците. Намерих си една от 2001 година и по номер в тек док си излиза взаимозаменяема с всички модели. Благодаря за инфото все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Твоята не може ли да се оправи? Тия рейки масово текат, все пак колите са на много километри вече. Вземането на втора ръка крие риск да протече съвсем скоро и да разглабяш на ново всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apokalipsisa Публикувано 1 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2019 Работата е там, че попаднах на олигофрени и ми затриха рейката. Сложили си ми такава със сервотроник. Търсенето на рейка продължава... оказа се че имало някакви минимални разлики. Аз затова търся здрава такава, която ще я кача на стенд преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 3 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2019 (Редактирано) Преди 2-3 години смених моята рейка с такава от vw Passat 5.5 с номер 8d1422052b - нормална, без сервотроник и демфер/амортисьор. По спомен общата дължина беше по-малка с 1-2 см, което без проблем се компенсира с накрайниците. Това на A6 C5 1.9tdi 1998. Редактирано 3 Октомври 2019 от tsborissov Add Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 3 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2019 On 10/1/2019 at 6:57 PM, Apokalipsisa said: Работата е там, че попаднах на олигофрени и ми затриха рейката. Сложили си ми такава със сервотроник. Търсенето на рейка продължава... оказа се че имало някакви минимални разлики. Аз затова търся здрава такава, която ще я кача на стенд преди това. Коя година ти е колата? Би трябвало и тази със сервотроника да стане. Включва се, прави се прекодиране и си в играта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Какво ще прекодираш, че ми станА интересно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 В някои от модулите се сетваше, че колата е със сервотроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 (Редактирано) На С5 ли? А и системата сервотроник не се състои само от клапана на рейката. Редактирано 4 Октомври 2019 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Да, на Ц5. Мисля, че при фейсовите си има заготовка и е плъг енд плей. Затова и попитах по-горе каква точно е колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Искаш да кажеш, че във всички фейсови С5-ци са сложили релето и инсталацията за сервотроника, без да има такава рейка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Така са ми казвали в един хубав сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Кат човек, работил в сервиз на форд, трее ти кажа, че такива сервизи са наистина малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Според мен няма как(а и не съм виждал досега) тия всичките неща да са вградени, без да се ползват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Възможно е, но пък хардуерно ще пасне. Пречи ли да се кара без допълнителното усилване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Не, не пречи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apokalipsisa Публикувано 7 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2019 Пичове имам един бърз въпрос. Понеже всичко ще се сменява и тая рейка си тече под дефаулт, днес запалих и се започна едно виене и вибриране на волана. Казанчето е почти празно. Колата трябва да я закарам в друг град и затова в мен за момента имам само пълна синтетика зелено масло на Wolf. Маслото което са ми сложили е Декстрон 2 червено. Проблем ли е да долея от зеленото, колкото да я закарам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 Не е проблем, така или иначе после ще се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2019 На 7.10.2019 г. at 20:48, Apokalipsisa написа: Пичове имам един бърз въпрос. намери ли рейка, имам и двата вида, в Банкя, до София. писах лс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apokalipsisa Публикувано 9 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 (Редактирано) Смених рейката и сега волана се върти нормално. Няма задържане, няма течове и няма мехури в казанчето. Обаче се чува едно много леко съскане вътре в купето, когато двигателя работи на празен ход и волана е в изправено положение. Ако леко пипна волана, съскането изчезва за около 2-3 секунди. Шумът наподобява изпускане на въздух. Едва доловим е и почти не се чува. Просто се чудя дали е нормално ? п.п. - Маслото което ми наляха е червеното трансмисионно декстрон 2-ка, ако това има някакво значение. Редактирано 9 Ноември 2019 от Apokalipsisa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 9 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2019 На тия рейки само зелено масло по спомен 0002 или 0004 то си го пише на капачката,аз си патих от това червеното защото след смяна протече отвсякъде после аз си го смених със зеленото за ауди и фолцваген и течовете спряха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване