Jump to content

Ауди 80 Б4 Ада 1.6Е гърми на газ и трудно пали


Recommended Posts

 

На 27.09.2019 г. at 10:57, FSH написа:

А регулатор на налягане на рейката и самото налягане от помпата, мерихте ли?

 

Преди 12 часа, Valchaka написа:

Смених вакуум клапана на рейката и се оправи, за сега

 

Погледни това, което съм цитирал

 

Преди 9 часа, Муцев написа:

Регулатор на налягането му се вика. emoji6.png

 

Да не вземе да се окаже, че пак си в грешка . :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз мисля, че може да е нещо по вакуумите или свързването, можеш ли качи снимки на връзването на газовото ?

Редактирано от FSH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата не върти когато няма искра по свещите (заводска защита) - провери релето на бензиновата помпа, ключа на АГУ ако се изключва помпата докато си на газ и датчика на Хол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T и 4.2 съм имал и те не палеха от първия път едната я купих 9000лв другата я взех 5500лв.

Къде ли не ходих какво ли не правих само двигатели не им смених и проблема си остана така ги продадох да си скубе косата следващия :) В квартала има още 4 аудита който не палят като хората да не кажа че едното върви на гръм след това а пали като запорожка :D

Забравих само в Ауди не съм ходил да ми вземат пари и да си ми остане проблема, какви ли не мозъци ги гледаха все греда София,Пловдив няма спасение брат! Просто Ауди почне ли да не пали си остава така до като е при теб :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, vladi написа:

Стига с тоя датчик на Хол! Не разбрахте ли, че при този мотор искрата не зависи от него?

Кое "казва" кога да има искра тогава? Датчик на Хол е общо понятие, принцип на действие. Датчика на коляновия вал също е датчик на Хол ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно! Датчика на коляновия вал е магнито-електрически. Този на Хол е със съвсем друг принцип на действие. Ако имаш осцилоскоп, можеш да сравниш импулсите, и ще разбереш. Това, че из форумите термина "датчик на Хол" е общо понятие, не означава че е така наистина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Смърфа написа:

1.8T и 4.2 съм имал и те не палеха от първия път едната я купих 9000лв другата я взех 5500лв.

Къде ли не ходих какво ли не правих само двигатели не им смених и проблема си остана така ги продадох да си скубе косата следващия :) В квартала има още 4 аудита който не палят като хората да не кажа че едното върви на гръм след това а пали като запорожка :D

Забравих само в Ауди не съм ходил да ми вземат пари и да си ми остане проблема, какви ли не мозъци ги гледаха все греда София,Пловдив няма спасение брат! Просто Ауди почне ли да не пали си остава така до като е при теб :D

И тая, като запали върви вече, но паленето си е мъка, явно ще си бъда с обикновенна газ. Вече и стартера започна да се предава, ще го сменя и ще видя как ще е

Оказа се акомулатора. Четкитката се отпоила и съм сасипал акомулатора 

Сега трябва да видя дали трябва специален ампераж за модела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vladi Датчика на Хол също е магнитно-електрически - тук може да прочетеш: Датчик на Хол

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.10.2019 г. at 10:00, VBI написа:

Помпата не върти когато няма искра по свещите (заводска защита) - провери релето на бензиновата помпа, ключа на АГУ ако се изключва помпата докато си на газ и датчика на Хол.

Помпата върти постоянно, но някой път е по звучна. Може да е и до помпата, макар че е нова, защото не всеки път се чува. Може да е и до токовете, релето все още не съм го поглеждал, а и трябва да го намеря

Редактирано от Valchaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, VBI написа:

@vladi Датчика на Хол също е магнитно-електрически - тук може да прочетеш: Датчик на Хол

Да, но този на коляновия вал не е от типа " Датчик на Хол". ( да повторя,  ако сравниш сигналите на двата датчика, ще ме разбереш).  Това исках да уточня. А от този на коляновия вал зависи подаването на искра,  не от този в делкото(който е на Хол).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципа на работа се нарича "Датчик на Хол" - превръща магнитните импулси в електрически с определена дължина и форма. Дължината и формата на импулсите се формира на база предназначение на самия датчик, но пак е Датчик на Хол. Не само в делкото има датчик на Хол, има много други места, включително датчиците на разпределителния вал (не говорим за АДА двигателя) и на коляновия вал, датчика за скоростомера в скоростната кутия на повечето автомобили също е датчик на Хол.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, VBI написа:

 Не само в делкото има датчик на Хол, има много други места, включително датчиците на разпределителния вал (не говорим за АДА двигателя)

Точно при АДА датчика с ефект на Хол в "делкото" се ползва за сихронизация така наречените датчици на разпределителен вал. На въпросният мотор датчика на коляновия вал е от един друг тип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш, че помпата е нова - предполагам китайска. При мен ситуацията е следната: Ако тръгна да въртя стартера или ще запали с много въртене, или няма да запали. Ако обаче завъртя само един оборот на мотора и спра, изчакам бензиновата помпа да спре(2-3 секунди), завъртам отново и пали още на първия оборот. Пробвай така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е китайска, но ще пробвам както казваш. Съмненията ми са, че е нещо по токовете които подават към помпата, ще мина през някой майстор по токовете и ще видим

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах през майстор, който ми каза, че проблема ми е в помпата, която не прави нужното налягане или маркучат в резервоара е спукан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.10.2019 г. at 8:47, nedelcho_iliev написа:

Казваш, че помпата е нова - предполагам китайска. При мен ситуацията е следната: Ако тръгна да въртя стартера или ще запали с много въртене, или няма да запали. Ако обаче завъртя само един оборот на мотора и спра, изчакам бензиновата помпа да спре(2-3 секунди), завъртам отново и пали още на първия оборот. Пробвай така.

Пробвах да завъртя само оборот, изчаках 2-3 сек. завъртех пак и запали на бензин. Каква е причината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея - може би в помпата. Паля по този начин повече от 10 години. За мен това не е проблем, който заслужава внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с някоя читава втпра употреба да видя как ще е. Благодаря за съдействието

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...