Jump to content

Колата започна да се отключва, като я заключа


sclass

Recommended Posts

Не знам това как се получи, но от няколко дни, като заключа колата и съм до нея, на секундата се отключва. Ако съм далече от нея не го прави. Някой има ли идея това пък сега защо се появи?
Прави ми впечатление, че от както си взех едно зарядно FM bluetooth трансмитер и го включа към запалката, започна да го прави.

Но дори и след като съм го махнал, продължава, така че може да е просто съвпадение..

В тази връзка имам и въпрос N2:
Захранването към запалката постоянно ли е? Защото ми прави впечатление, че дори да изгася и заключа колата, дисплея на този трансмитер си свети и се чудя дали няма да ми прецака акумулатора така, че той и без това е пътник...
Имам и друга кола (не ауди), но там като я заключа всичко вътре изгасва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Keyless entry-то се активира от някоя брава/дръжка на врата. Като се отдалечиш не засича ключа и затова не се отключва. Редовен номер им е.

 

2. Да, при запалката има постоянно напрежение. Ако държиш консуматор включен ще ти дръпне акумулатора и ще забива грешки в Battery management модула.

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАхаха,от днес съм със същия проблем,но на Кю7.Сваля ми акомулатора за часове да  го ..... :) Не намерих и бушон да изключа кесси-то а с диагностика не  виждам как   да ги игнорирам  тия сензори на вратите.(при мен са двата задните).Ако ги изключа от буксите дали ще остане отворена веригата  или ще се оправят нещата е моята идея???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Д3 скубеш буксите от дръжката и системата си работи на останалите врати. Вратите се отключват и заключват, но не и от разкачената дръжка.
Левите ги смених с нови, за пасажерската ми писна и скубнах буксите, да дразня жената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених с нови и аз левите. От тогава няам ядове.
Май обаче пак шше фърлям акумулатор....сутрин като паля и стрелките правят чек, пълнейки се докрай. От скоро пак почна да се усеща спада на тока и стрелките спират за секунда, когато върти стартера и след тва продължават.

Дееба, тва е втори акумулатор за три год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте сега, да не би пък от това да ми е слаб и акумулатора? В смисъл това кейлес ентри като е активно постоянно търси дистанционното и хаби ток, така ли?
Аз пак питам - от бордовия няма ли как да се деактивира? Някакъв скрит сервизен режим има ли?

Редактирано от sclass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, защото дръжката се опитва да отключи колата доста често, а това "буди" много модули по нея. Те респективно консумират енергия и акумулатора е чао.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немците са заложили опция да си запишеш час в сервиза.

Всичко останало е импровизации.

Оправи си дръжката (може би е шифьорската, тази, която задейства без да си я пипал). Ако не ти се дават пари, просто скубни буксите от дръжката. Поне останалите ще работят, наред с паленето на двигателя.

За мен най-голямата благинка е да си ползвам колата без да завирам ключа по разни дупки.

 

ПП: Яворе, честита нова играчка, много да те радва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ключа в дупката като се завре се зарежда, а понякога това може да се окаже критично важно, затова предпочитам "хардуерното" палене :) Иначе за заключване и отключване дистанционното ме устойва напълно, макар че си е удобство когато са ти заети ръцете да не се бъркаш за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ми е казвал майстора, при Туарег беше, но предполагам тук е същото. При вкарване директно на ключа и завъртане (след загасени реутани разбира се) колата палеше с някакво забавяне. Аз си мислех, че са свещи или кабели, ама той ги провери и каза, че е от ключа, трябвало му малко време като го вкарам ако е слаба батерията да се захрани, за да го разпознае автомобила и в действителност като го оставя няколко секунди повече палеше по-лесно. Също ако ако я карам редовно и е зареден, си пали веднага. Не знам до колко е вярно, но с тавкова впечатление съм останал. Даже този от който взех Аудито също ми каза, че не ползвал безключовото палене, защото много му хабяло батерията на дистанционното и вече 2 сменил.

Редактирано от sclass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, не си ли я прочел колата за грешки, тя ще си каже какво ѝ е.

Ключът, разбира се, че не се зарежда.

Keyless entry & go е супер екстра и се ползва ежедневно, хипер удобно е да не си бъркаш в джоба, за да влезеш и да не завираш ключове по дупки.

Имаш варианти: 

1. да си оправиш колата, за да си имаш екстрата

2. да се кодира, че няма keyless

3. да изключиш проблемната врата само хардуерно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/28/2019 at 12:22 AM, yavor20v said:

Смених с нови и аз левите. От тогава няам ядове.
Май обаче пак шше фърлям акумулатор....сутрин като паля и стрелките правят чек, пълнейки се докрай. От скоро пак почна да се усеща спада на тока и стрелките спират за секунда, когато върти стартера и след тва продължават.

Дееба, тва е втори акумулатор за три год.

Купуваш си с гел нали. И аз смених тая година моя но предишния беше на 6 г странно защо така при теб 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато стане студено и стартерът е с проблеми, започват да си личат много по-ясно. Симптомите изглеждат като на слаб акумулатор, а всъщност втулките в стартера са за смяна и затягат повече. На другата ни кола рециклирах стартер (бендикс, четки и втулки) и върти супер леко вече, а преди това като темп паднаха под 10 градуса дори не палеше от първия път. Акумулаторът там е от януари 2019.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, KING_VeNoM написа:

Купуваш си с гел нали. И аз смених тая година моя но предишния беше на 6 г странно защо така при теб 

мне да ти кажа.... купих най-обикновен в 22;00 вечерта от некво место ,дето работеше...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА СЕ КОДИРА ЗА ДА РАБОТИ ПРИЛНО. В АЛИЕКСПРЕС КЕЙЛЕС СЕНЗОРИ ИМА ЗА 20 30 УСД 4 ПАРЧЕТА

Редактирано от billysezgo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/1/2019 at 9:09 PM, yavor20v said:

мне да ти кажа.... купих най-обикновен в 22;00 вечерта от некво место ,дето работеше...

 

Трябва ти да е гел по скъп е но за тази кола задължително такъв. За това най вероятно се прецакват толкова бързо . Кодиране няма по скоро трябва да изтриеш грешката с програма и после като влезнеш в менюто трябва battery да е на мах поне при мен беше така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На AGM ли казваш гелов? Не съм чувал на d3 да слагат агм.
И да, новата батерия се кодира в батери мениджъра.
АГМ не може да сложиш на обикновена кола, ще го съсипе за норматив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като два пъти съм изпускал по неволя AGM  акумулатор (на друго мпс, но все пак) и след зареждане е обратно жив вече съм убеден че са по-добри и донякъде си оправдават цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...