Jump to content

Шум двигател при студена кола!?


M78

Recommended Posts

Здравейте,

моля за мнения относно следния проблем.

Сутрин при студен двигател, когато запаля колата за първи път и включа на задна (R) от двигателя се чува брутален шум, наподобавящ многократни удари между два чука. Принуждавам се да премина на неутрална и при повторно включване на R шума изчезва (не винаги).

Днес забелязах, че шума се чува и като включих на (D) сутринта при студен двигател. След като потеглих шума изчезна!

Ще съм благодарен за всякакви съвети и препоръки.

Успешна Нова година ви желая!

Link to comment
Share on other sites

Предполага се че кутията е мулти, затова бих предложил, ако не е непосилно, да се пали на неутрална, да се изчакат 30те секунди на смукача (това ако е бензинка) и тогава да се вкара в посока. Все пак е студено и маслата са на кокал. Друг въпрос е дали е профилактирана кутията и с какво... 
По-професионалният вариант е сервиз, диагностика и тн...

Link to comment
Share on other sites

Благодаря за инфото колега.

Да, мултитроник е и когато я взех преди 2 год смених в ДБрос сервиз маслото и филтъра на кутията, купих оригинални на VAG.....

Тропането го бях забелязъл и преди смяната и то само когато е студено

Link to comment
Share on other sites

Много са капризни на температура тези кутии, така поне разбрах и аз с километрите... Добре е докато са студени да се експлоатират по-кротко... принципно говоря, наложи ли се - гааззз!!! :grrdev: :grrdev: :grrdev: 

Link to comment
Share on other sites

преди 39 минути, Aleks67 написа:

Предполага се че кутията е мулти, затова бих предложил, ако не е непосилно, да се пали на неутрална...

 

Защо пък да се пали на N??? Пали се на P.

Link to comment
Share on other sites

По-точно въпрос.

С други думи: каква е логиката да се пали на N, а не на P?

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Пробвах, но няма физическа възможност да се запали на "N". При изгасена кола не мога да превключвам на никъде от "Р".

Link to comment
Share on other sites

Загаси колата докато е на позиция "N" и дръпни ръчната за да не потегли нанякъде. След това пробвай как ще пали на "N".

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, M78 said:

Пробвах, но няма физическа възможност да се запали на "N". При изгасена кола не мога да превключвам на никъде от "Р".

На "контакт" (не на стартиране ) с натиснат спирачен педал и позиционерът не мърда???

Link to comment
Share on other sites

При престой на колата над 6часа навън, винаги чакаш около 4-5мин след палане и тогава потегляш спокойно.

 

 

Edited by Raziell
Link to comment
Share on other sites

Не е нужно.

Дори ми излиза съобщение на дисплея, като съвет за пестене на гориво, да не чакам на място колата да загрее. Това след запалване.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...