M78 Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Здравейте, моля за мнения относно следния проблем. Сутрин при студен двигател, когато запаля колата за първи път и включа на задна (R) от двигателя се чува брутален шум, наподобавящ многократни удари между два чука. Принуждавам се да премина на неутрална и при повторно включване на R шума изчезва (не винаги). Днес забелязах, че шума се чува и като включих на (D) сутринта при студен двигател. След като потеглих шума изчезна! Ще съм благодарен за всякакви съвети и препоръки. Успешна Нова година ви желая! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Предполага се че кутията е мулти, затова бих предложил, ако не е непосилно, да се пали на неутрална, да се изчакат 30те секунди на смукача (това ако е бензинка) и тогава да се вкара в посока. Все пак е студено и маслата са на кокал. Друг въпрос е дали е профилактирана кутията и с какво... По-професионалният вариант е сервиз, диагностика и тн... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M78 Публикувано 5 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Благодаря за инфото колега. Да, мултитроник е и когато я взех преди 2 год смених в ДБрос сервиз маслото и филтъра на кутията, купих оригинални на VAG..... Тропането го бях забелязъл и преди смяната и то само когато е студено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Много са капризни на температура тези кутии, така поне разбрах и аз с километрите... Добре е докато са студени да се експлоатират по-кротко... принципно говоря, наложи ли се - гааззз!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 преди 39 минути, Aleks67 написа: Предполага се че кутията е мулти, затова бих предложил, ако не е непосилно, да се пали на неутрална... Защо пък да се пали на N??? Пали се на P. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Това е моето мнение, проблем?.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 (Редактирано) По-точно въпрос. С други думи: каква е логиката да се пали на N, а не на P? Редактирано 5 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Маслената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M78 Публикувано 13 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2020 Пробвах, но няма физическа възможност да се запали на "N". При изгасена кола не мога да превключвам на никъде от "Р". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2020 Загаси колата докато е на позиция "N" и дръпни ръчната за да не потегли нанякъде. След това пробвай как ще пали на "N". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 13 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2020 5 hours ago, M78 said: Пробвах, но няма физическа възможност да се запали на "N". При изгасена кола не мога да превключвам на никъде от "Р". На "контакт" (не на стартиране ) с натиснат спирачен педал и позиционерът не мърда??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2020 Абсолютно безсмислено е Мултитроник да се пали на N. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 (Редактирано) При престой на колата над 6часа навън, винаги чакаш около 4-5мин след палане и тогава потегляш спокойно. Редактирано 17 Януари 2020 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 Не е нужно. Дори ми излиза съобщение на дисплея, като съвет за пестене на гориво, да не чакам на място колата да загрее. Това след запалване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване