Jump to content

Марка масло audi a4 b8 2tdi


Иван Бургас

Recommended Posts

Към колегата робобъг имам един въпрос - Има ли механична скоростна кутия без отдушник(херметично затворена)? 400к е минимума, от 900к нагоре сменяйте... Но подкрепям колегата Алекс67, всеки сам си решава.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не знам колко кутии си отворил, аз лично съм отворил 4.

"Замърсяването" на маслото, за което Алекс говори, съм виждал само при една кутия, която купих втора употреба.

Но после не съм сипал Арал, а Мотул Геар300.

При другите три кутии (на едната източих маслото на 100к км, подведен от форумните празни приказки) излиза чисто масло.

След смяна с Кастрол или Мобил няма разлика.

 

При изправна кутия  без луфтове и работещи (неизронени) синхонизатори какво ще постигнете с ново (обикновено по-лошо) масло ?

Пак питам - защо сравнявате двигателни и АТФ масла със 75в90 масла. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аее пич ти се пишеш по разбира от инженерите в Ауди, хората са ти го написали в сервизната книжка на 60к сменяш в кутията с оригинално

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После ще ти го снимам от книжката, за всички скоростни, не случайно са им сложили пропки..... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека е разглобил цели четири кутии, ние тука от някакъв си форум ще го учим...

Ясно и конкретно е казал 400К и чак тогава сменяте(най-малко)! Инженери някви си дето не ги знае ще му казват, при положение че има такъв богат опит.

Колегата Алекс е споменал правилно, масло има ама какви качества има...

Гледам има хора с познания, мога ли да ги потитам защо като си смените маслото му дават ХХ километра ИЛИ ХХ период?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, заеби ги колега, купуват си кола за 15- 16к и не барат нищо че им се свиди да дадат за 60к километра 300лв за масло.... После се оплакват че Ауди били кофти, ми кофти ще са като карат без да сменят, всичко е въпрос на мозъчни клетки и отношение към себе си и автомобила, каквато колата такъв и собственика, остави ги да правят каквото искат той бай ганьо няма оправия

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам имаш време да пишеш, но не може да намериш някаква информация "в книжката".

За да ти спестя време - няма да намериш такава.

 

 

Но наистина това е някакъв нов бисер - да се сменя масло на ръчна кутия на А4 с най-масовия двигател на 50-60к км :)

 

Ще споделя още малко опит - счупена кутия не се ремонтира със смяна на масло.

А който иска да си сменя маслото, за да си запази кутията трябва да избягва марки като Арал.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По стара Българска традиция, като се счупи нещо или не стане и после се четат инструкциите. После - иии те хората го написали. На кой му е познато [emoji16] И то не не става въпрос и за кой знае какви пари... 3 литра по 30лв(то е и по-малко) = 90лв... Крупна сума [emoji16]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Spama said:

защо като си смените маслото му дават ХХ километра ИЛИ ХХ период?

Говориш с термини от типа на "естествена оксидация", а не си чувал за моточасове?

 

Понеже се спомена бай ганьо, едно типично поведение (не само за българина) е да се спазват инструкциите, само когато ти изнася.

Аз няма да давам квалификации, просто не си заслужава, а ще наблегна на "книжката":

при използване на оригинално масло в БГ Ауди препоръчват смяна на 8к км.

 

Същата "книжка", която твърди, че масло на ръчна кутия се сменя само при проблем.

Коментарът ми по темата е, че:

Quote

Най-малкия дизел на ВАГ нито може да го загрее, нито да износи диференциал(и).

Няма лошо да се смени, стига да не е с по-лошо масло, от заводското.

Масла от 30лв/л не попадат в тази категория.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха като отида другия път в оторизиран сервиз ще ги питам за тия мото чосове [emoji16] защо те не ги ги споменават на клиентите си. Като нямаш 100 кинта за масло е разбираемо. Пиши G 052532A2 в аутодок-а ( само две излизат обаче)

Оксидация -

Химична реакция, при която се увеличава кислородното съдържание на съединенията.

Това какво общо има с затоплянето и изгарянето на масло? Кой не разбра в случая?

Колега ясно ми е че няма да кажеш - Не съм прав, а ще се излагаш. Плодължавай да вадиш от 5 кладенеца вода, може и да ти повярва някой.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, robobug написа:

Гледам имаш време да пишеш, но не може да намериш някаква информация "в книжката".

За да ти спестя време - няма да намериш такава.

 

 

Но наистина това е някакъв нов бисер - да се сменя масло на ръчна кутия на А4 с най-масовия двигател на 50-60к км :)

 

Ще споделя още малко опит - счупена кутия не се ремонтира със смяна на масло.

А който иска да си сменя маслото, за да си запази кутията трябва да избягва марки като Арал.

 

Ето мърляч, аз съм с автоматична мултитроник затова нямам в книжката за ръчна но имам приятели в Porsche и ще си направя труда писмено по мейла да ми пратят за обслужване на ръчна скоростна за двигателя който говориш да те видя тогава кво ще ми кажешIMG_20200208_173620.thumb.jpg.2307627a8d3fcc70f6e6e9eb053ef56f.jpg

Just now, nakata6 написа:

Ето мърляч, аз съм с автоматична мултитроник затова нямам в книжката за ръчна но имам приятели в Porsche и ще си направя труда писмено по мейла да ми пратят за обслужване на ръчна скоростна за двигателя който говориш да те видя тогава кво ще ми кажешIMG_20200208_173620.thumb.jpg.2307627a8d3fcc70f6e6e9eb053ef56f.jpg

 

IMG_20200208_173608.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nakata6 написа:

Ето мърляч, аз съм с автоматична мултитроник затова нямам в книжката за ръчна но имам приятели в Porsche и ще си направя труда писмено по мейла да ми пратят за обслужване на ръчна скоростна за двигателя който говориш да те видя тогава кво ще ми кажеш

 

 

 

Не си прави труда, колега. Книжката е една и съща за модела с ръчни скорости, с s-троник, с мултитроник и с типтроник. Факта че не фигурира интервал за ръчни скорости означава че самия ти доказа че колегата @robobug е прав. Ако не вярваш, виж този линк който съдържа програмите за поддръжка на всички модели които се продават в Щатите от 2005 до 2020 година: https://www.audiusa.com/help/maintenance

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти намери от коя държава да дадеш пример (там само ръчки карат). Дават го лайвтиме. Ама я хвърли едно око тука https://www.audizine.com/forum/showthread.php/535392-B8-A4-DIY-Manual-Transmission-Fluid-Change


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Redline сигурно е добър избор :)

Малко е смешно като аргумент за периодична смяна да се дава пример с редлайн.....но както казах - пожелавам още и още успехи в образованието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз не си измислям нищо, чета и показвам. Не давам 400К интервали за смяна понеже съм се "научил". Виждам и оксидация знаеше каво е... Не давам цени без да съм проверил (както други правят). Не давам сайтове за подръжка от САЩ където пише че на автомат и ръчка маслото не се сменя(пише проверка за течове). Като стигна твоето ниво и опит чак тогава ще изказвам категорични мнения като теб.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещу дуета на Безстепенния и Буболечковия никой няма шанс, само троловете от  Извън могат да се пробват... Забавни сте, но спрете да бъдете крайни инстанции, моля! :)  Нищо не сменяйте, ползвайте си вечните смазки, но спрете да промивате на хората ума. Мислех да не пиша повече в тази тема, но тя вече е достойна за един друг раздел с над 50 поста... ;) 
А за сведение на г-н робобъгов, цитираното от мен трансмисионно масло за времето си беше с едни от най-високите цени на пазара, така че едва ли съм си мислел, че съм тънкач, като сменям несменяем консуматив... 
Събота вечер е, другият раздел е по-интересен... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам че не трябва да се сменя, просто казвам че не фигурира в програмата за поддръжка, както се твърдеше по-горе.

 

Преди 1 час, Spama написа:

Колега ти намери от коя държава да дадеш пример (там само ръчки карат). Дават го лайвтиме. Ама я хвърли едно око тука https://www.audizine.com/forum/showthread.php/535392-B8-A4-DIY-Manual-Transmission-Fluid-Change


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

И там се продават Б8-ци с ръчки и всеки който иска може да си избере такава. Ако имаш линк с европейските програми за поддръжка - дай го, аз не успях да намеря. Този който си дал е просто как се сменя маслото.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети под стъпка 13. Колега може ли да споделиш прочете ли изобщо схемата преди да я покажеш? А относно качество на маслото редлайн... Или колегата живее в Америка и има преки впечатления от него или кара на посоки. Аз нямам допир с Редлайн и не мога да изкажа мнение за качеството. Не мисля и че това е колата му за спорт(може и да греша). Там човека го сменя на 30К мили(няма и 60К км.) като показва и какво е източил от колата за този пробег. На кого да вярвам? На робобъг и цвт или на човека със снимков материал? Ако направите и вие такъв туториал определено мога да почна да вярвам на думите ви.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Spama said:

човека със снимков материал

 Снимките не са база за сравнение понеже оригиналното масло си е кафеникаво на цвят, а редлайн е червен. Тази снимка е от същия линк и тук ясно се вижда цвета на маслото.  Не ме разбирайте погрешно всеки сам преценява дали да подмени нещо което го няма в сервизната програма. Аз лично моя избор съм го направил на база личен опит и наблюдения на автомобил на над милион километра. Има резон да се подменя маслото на дифове с ограничено приплъзване понеже там маслото се замърсява с абразиви от дисковете. Нека ако има колега подменил маслото в МТ и са му останали около 75мл от новото фабрично масло да свъже с мен на лс. Имам достъп до лаборатория за маслени анализи, ще взема проба от маслото в моята кутия и ще сравним двете.Trans_Draining_zps2a34135e.thumb.jpg.60c155385f38e6af8cbe1a163a470292.jpg

Редактирано от ivo totev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за лаборатория е добра идея. Ама май само картинки гледате [emoji16]Относно снимката това което е източено е пак Редлайн(никой не чете ей). Прочети най-доло. Човека го е сменил като е купил колата и това е на 26К мили. Как мога да вярвам на някой тук като първо се говори, после се чете? Вадят се снимки които доказват колко е чисто маслото уж и т.н. Но правилно си споменал, че всеки сам трябва да си направи избора на какво да вярва. Аз съм склонен да вярвам на човека с туториала все още.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...