vraykov Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Колеги, колата е А6 4G Quattro 3.0 7Stronik. Молбата ми е, ако може някой да внесе малко яснота по смяната маслото на Haldexa. А именно: 1. Периоди на смяна. 2. Вид масло. 3. Какво точно се сменя, масло, филтър... 4. Прочетох някъде, че при смяната на маслото, трябва да се почисти и филтъра в помпата. Извинявам се ако не съм задал въпроса точно, наистина нямам никаква представа какво има в корите там отзад, но смятам да науча тази пролет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 (Редактирано) Ъъъ Haldex на А6 4G Quattro Редактирано 11 Март 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vraykov Публикувано 11 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 (Редактирано) Надявам се да не съм изтърсил някоя глупост, както казах не съм наясно. Единственото, което ми направи впечатление, че в иначе добре водената сервизна книжка от предишния собственик, до 160 000 км няма смяна на масло в Haldex-a. В книгата срещу моя модел, обаче пише, че на 60 000 км се сменя маслото в Haldex-a. Всъщност в един немски форум попаднах на това, току-що: "Забравете за Халдекс масло, в DSG има два различни резервоара и маслото в единия не се обслужва, а другото се сменя на 60 000." Да разбирам ли, че освен смяната на масло на скоростната кутия, което съм направил, няма друго за обслужване там? Редактирано 12 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 имаш торсен диференциал на задния мост за него дават, че е с lifetime масло. На до 60км се сменя маслото филтър гарнитура на скоростната кутия S-tronic. За повече инфо SSP 990193. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vraykov Публикувано 12 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2020 Благодаря, колега. Сега вече имам отправна точка за четене... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Март 2020 Доклад Share Публикувано 12 Март 2020 S-tronic-a има два вида масло едното е литра другото 4.5 тук са им парт номерата. Второто най-вероятно го дават lifetime което не означава, че нещо ще стане на кутията ако се смени дори напротив. Аз лично бих сменил маслото в торсен диференциала и второто масло на S-tronic-a след като колата е над 160км км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vraykov Публикувано 12 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2020 (Редактирано) Торсен диференциала е тоз отзад, нали. А, в предния сменя ли се нещо? Редактирано 13 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Март 2020 Доклад Share Публикувано 12 Март 2020 Еее де написах го вече Преди 11 часа, P_PETKOV написа: имаш торсен диференциал на задния мост за него дават, че е с lifetime масло. За отпред нз, но май няма отделно масло за раздатката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Март 2020 Доклад Share Публикувано 12 Март 2020 (Редактирано) Торсена е средния, не е задния... задния би трябвало да е обикновен отворен диф или ако имаш допълнителна екстра - управляем спортен. Редактирано 12 Март 2020 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Март 2020 Доклад Share Публикувано 12 Март 2020 (Редактирано) Правилна забележка ... средния е торсен. Задния диференциал има едно или две масла ако е управляем спортен. Средния дифернциал е част от кутията и ползват общо масло. Редактирано 12 Март 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Март 2020 Доклад Share Публикувано 12 Март 2020 всички масла на дифове е добре да се сменят даже и да се твърди, че са лайф тайм. Не са чак толкова пари, но като се счупят са много парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Моето го смених и цвета му беше коренно различен (покафеняло) спрямо новото. За мен смяната на едни 60-80к е задължителна. Не мога да намеря снимки със сравнението, ако открия ще кача, за да видите каква огромна разлика има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goranov73 Публикувано 4 Април 2020 Доклад Share Публикувано 4 Април 2020 На моята кола бяха две отделни масла на задния диференциал и едното беше направо тъмно кафяво станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Април 2020 Доклад Share Публикувано 4 Април 2020 Значи си със спортен диф 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goranov73 Публикувано 4 Април 2020 Доклад Share Публикувано 4 Април 2020 Да така ми казаха, аз за сефте разбирам за такова нещо. 😀 По думите на майстора, колата е много управляема в завой и при динамично каране, но ако се дава газ, а аз не съм състезател. Не че не сложих и софтуер де 😅. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване