Jump to content

A6 4G смяна на масло Haldex


vraykov

Recommended Posts

Колеги, колата е А6 4G Quattro 3.0 7Stronik. Молбата ми е, ако може някой да внесе малко яснота по смяната маслото на Haldexa.

А именно:

1. Периоди на смяна.

2. Вид масло.

3. Какво точно се сменя, масло, филтър...
4. Прочетох някъде, че при смяната на маслото, трябва да се почисти и филтъра в помпата.

 

Извинявам се ако не съм задал въпроса точно, наистина нямам никаква представа какво има в корите там отзад, но смятам да науча тази пролет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Надявам се да не съм изтърсил някоя глупост, както казах не съм наясно. Единственото, което ми направи впечатление, че в иначе добре водената сервизна книжка от предишния собственик, до 160 000 км няма смяна на масло в Haldex-a. В книгата срещу моя модел, обаче пише, че на 60 000 км се сменя маслото в Haldex-a. 

Всъщност в един немски форум попаднах на това, току-що:
"Забравете за Халдекс масло, в DSG има два различни резервоара и маслото в единия не се обслужва, а другото се сменя на 60 000."

Да разбирам ли, че освен смяната на масло на скоростната кутия, което съм направил, няма друго за обслужване там?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш торсен диференциал на задния мост за него дават, че е с lifetime масло.

На до 60км се сменя маслото филтър гарнитура на скоростната кутия S-tronic.

За повече инфо SSP 990193.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S-tronic-a има два вида масло едното е  литра другото 4.5 тук са им парт номерата.

Второто най-вероятно го дават lifetime което не означава, че нещо ще стане на кутията ако се смени дори напротив.

 

Аз лично бих сменил маслото в торсен диференциала и второто масло на S-tronic-a след като колата е над 160км км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Торсен диференциала е тоз отзад, нали. А, в предния сменя ли се нещо?

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее де написах го вече ;)

Преди 11 часа, P_PETKOV написа:

имаш торсен диференциал на задния мост за него дават, че е с lifetime масло.

 

За отпред нз, но май няма отделно масло за раздатката.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Торсена е средния, не е задния... задния би трябвало да е обикновен отворен диф или ако имаш допълнителна екстра - управляем спортен.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилна забележка ... средния е торсен.

Задния диференциал има едно или две масла ако е управляем спортен.

 

Средния дифернциал е част от кутията и ползват общо масло.

CHucSJY.jpg

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички масла на дифове е добре да се сменят даже и да се твърди, че са лайф тайм. 

Не са чак толкова пари,  но като се счупят са много парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето го смених и цвета му беше коренно различен (покафеняло) спрямо новото. За мен смяната на едни 60-80к е задължителна. Не мога да намеря снимки със сравнението, ако открия ще кача, за да видите каква огромна разлика има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да така ми казаха, аз за сефте разбирам за такова нещо.  😀   По думите на майстора, колата е много управляема в завой и при динамично каране, но ако се дава газ, а аз не съм състезател. Не че не сложих и софтуер де 😅.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...