Stanislav9889 Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Здравейте, имам въпрос относно ауди а4 б6 1.9тди авф мотор, понеже четох доста, че синхронизацията на разпределителния вал играе голяма роля във вървежа, разхода и начина по който се държи мотора реших да проверя какви са стойностите на моя във ВАГ КОМ и се оказа, че излизат малко от границите (-3.3) и бих искал да ги доближа до 0 за да видя дали ще има някаква разлика, но проблемът е че нямам точния инструмент, гледах някакви клипове, че става и със тресчотка, като разхлабиш болтовете, но разстоянието между ангренажното колело и предницата (там където са вентилаторите) е много малко и тресчотката не може да влезе, затова бих искал да попитам дали има някакъв начин да се разхлаби тази част и да се дръпне навън за да може да влезе тресчкотката или става само със такъв инструмент за фиксиране на шайбата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Можеш да разхлабош трите болта с ключ звезда 13.Имай в прдвид,че е голяма играчка по този начин.Това нещо се прави при смяна на ангренажа като коляновият и разпределителния вал се фиксират с инстумент.По този начин нещата си идват точно на мястото.По принцип очиларката може да се изтегли леко напред,но бронятя трабва да се махне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav9889 Публикувано 19 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Благодаря за отговора колега, ангренажа е сменян преди 6-7 хиляди километра, ще опитам със звезда ако не кои болтове се развиват за да се дръпне леко напред знаеш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Не сте спазили процедурата при смяната на ангренажа,било е на око и с маркер, после не сте направили проверката. Ако не сте зацепили коректно може да не стигне хода на прорезите във шайбата на разпределителния вал. Като свалиш капака, на шайбата ще видиш три болта 13,но преди това виж в дали има на къде да регулираш,тоест болтовете да са около средата на прорезите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Tова минус 3.3 ще иска някакви милиметри корекция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav9889 Публикувано 19 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Процедурата не са я спазили майсторите които са правили обслужването преди 6-7к км и последно като проверих на скоро стойностите варираха от -2 и нещо до -3.3 затова реших да опитам да ги регулирам но тресчотката не може да влезе там където са болтовете, и ще опитам с ключ звезда или в другия случай да издърпам малко предницата както каза колегата и да опитам с тресчотката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 (Редактирано) Както писа Пепи по-горе ангренажа е сменен като вероятно са рисували с маркер.Това е инстумента,с който се зацепват моторите и става абсолютно точно.Обръщам и аз внимание на трите болта да са по средата на ангренажното колело. Като пример мога да дам,че преди две седмици отварях мотора мотора на нашата А4-ка(със същият мотор е).Преди това я качихме на VAG-а и синхронизацията беше -1. Купих въпросният инструмент,зацепих го с него и сега валовете са на 0. https://bazar.bg/obiava-23682683/instrumenti-za-zatsepvane-pri-smiana-na-angrenazh-1-2-1-4-1-6-1-9-2-0-tdi Редактирано 19 Март 2020 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav9889 Публикувано 19 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Да мисълта ми беше да го направя без да купувам някакви излишни инструменти само с ключ звезда 13 и 18 дали ще стане, също така съм виждал че и с такъв инструмент се прави https://m.bazar.bg/obiava-27994781/zimber-klyuch-instrument-za-fiksirane-na-shaybi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Опитай ,иначе за да ползваш инструмента за зацепване трябва да отстраниш долния капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Този секторен ключ служи когато развиеш централният болт на разпределителния вал по някакви причини след това да държиш контра на ангренажното колело,за да стегнеш болта мисля,че беше с 10кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 (Редактирано) Не ти трябва това,само 13 и за гайката на вала, не помня колко е номера ,с леки тласъци ще го мръднеш. Нищо не трябва да местиш освен горния капак на ангренажа.Мислим че не си наясно как се прави,прочети добре преди да почнеш. Успех Редактирано 19 Март 2020 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav9889 Публикувано 19 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 13 е на 3те болта 18 на големия по средата ще опитам със ключ звезда знам че трябва с по 1-2 градуса да се мести ще напиша какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Ще стане,ако имаш необходимото растояние в прорезите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 Колега Станислав направи ли презацепването сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване