Mir4o0 Публикувано 27 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 Така колеги днес реших да сменя екуто на аудито, защото ми гореше 12 на 100 градско. И изнамерих че след смяната му с другия колата си върви по същия начин и не пуши черно и че съм се набутал с 200лв. Сложих и еку от пасат 90коня с металния корпус дето е 16битов моя беше с пластмасовия корпус 8битовия и сега с 16 битовото еку колата върви по мазно и гори доста по малко. Ще следва и ремап на новото еку и още дреболии като отсраняване на катаризатор и по големите разпрасквачи след това турбо и ще видим ко ще стане. Та така вече ще знам че на 8 битово еку не се получава качествен ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 27 Май 2020 Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 Като си решил да наливаш пари, си почнал от кракатА, без ясна представа какво целиш и какво ще излезе. Първото нещо което можеше да направиш и еку с променлива геометрия и турбо също. Второ дюзи, предвидени за турбото Трето елемент на помпата да храни по големи дюЗи Четвърто челен кулер Пето права генерация с ф60 Шесто и не на последно място по големи дискове със съпорти. Успех с влагането на излишни инвестиции, и дано да излезе нещо от проекта ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 1 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2020 (Редактирано) Така, колеги отдавна не съм писал по темата, Но днес реших отново да пиша по нея. Та днес се съветвах с един доста добър мапер в моето градче и ми обясни че с една турбина от бмв 2.5 тдс и разпръсквачите от 2.5 тди и правилна настройка на софтуера колата ми може да стане 150-180 коня. Възможно ли е или ще си губя времето отново с глупости. А забравих да кажа че вече съм махнал катализатора и съм изправил трабата на ф60 но крайното гърне си го оставих че без него гърми много пък не върви 😄. Дисковете с съпортите съм ги сменил с по големи от преди да почна темата тук Редактирано 1 Октомври 2020 от Mir4o0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Елемента на помпата също трябва да е по-голям. Ще имаш повече гориво за по-големите дюзи и турбо. Иначе със стоковия няма да може да ги храниш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Нямаш ли гориво, то ти нямаш нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Смяна на съединител трябва за тези кончета 🏇 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Ако е с твърд маховик ще издържи стига да няма много дрифтове стоковия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Дори захващането на маховика не е изчислено за такава мощност . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 2 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Е аз смених помпата с такава от автоматик тя не е ли с по голям елемент Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 От каква кола автоматик? 90,110, 116, 131 или 150 к.с. Софта на автоматика се различава в паленето и управлението на двигателя. Ако е от 90 к.с. автоматик няма разлика хардуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 3 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 От 90 автоматик е помпата На 2.10.2020 г. at 19:13, bobitur написа: Ако е с твърд маховик ще издържи стига да няма много дрифтове стоковия. Сменях кутия маховика е твърд и има още доста феродо почти като ново беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 4 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2020 А причина за смяната на помпата? Нямат разлика хардуерно. Вземи елемент 11 или 12 ММ. Сменя се само главата от където излизат тръбите за дюзите. Нека по запознатите да те насочат от каква кола да търсиш елемент, т.е. главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 7 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 (Редактирано) Така колеги набавих си следните части разпръсквачи 216ум , изпускателен колектор от шаран 110 коня ще пасне идеално за турбото и турбината от 2.5 тдс. Елемента няма да го пипам питах мапера и ми каза че няма смисъл да го сменям каза че разпръсквачите ми не са толкова големи за 11ска или 12ска елент. Днес дадох на един стругар колектора с турбото да ми нарави фланец и другия ден почвам с монтирането на частите, турбото ще се заваря за фланеца и колектора. Набавих си частите за 100 лв. Ще правя нови маслени магистралито се знае 😀 с кербован маслоустойчив маркуч отгоре а отдолу ще го измисля. Редактирано 7 Октомври 2020 от Mir4o0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 Преди 14 часа, Mir4o0 написа: турбото ще се заваря за фланеца и колектора Сигурен ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 Така го правят. Нищо ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 Маха се средната част и всичко може да се заваря. И да не се махне виждал съм турбина нощно време след много юркане свети в червено и 5 Мин. След работа на празен ход. Така, че едно нагряване за заваряне сигурно нищо няма да и стане. Следя темата с интерес, браво колега, упорит си, еваллла. Помисли и за спирането след като и качиш конете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 8 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 Преди 6 часа, NIKO написа: Сигурен ли си? Да ще го напасна с новият фланец и ще му капна 1 2 капки след това на заварчик и тъка нататък преди 17 минути, bobitur написа: Маха се средната част и всичко може да се заваря. И да не се махне виждал съм турбина нощно време след много юркане свети в червено и 5 Мин. След работа на празен ход. Така, че едно нагряване за заваряне сигурно нищо няма да и стане. Следя темата с интерес, браво колега, упорит си, еваллла. Помисли и за спирането след като и качиш конете. Колега луд умора няма само се поти😀. Бачкам в сервиз и ми е ясно как се прави и накрая се реших да се позанимавам колкото може по добре с количката ми. Споделям тук за да се знае горе долу кво трябва и кво не тряба да се прави, защото аз никъде не намерих пълна тема за такъв двигател с такова турбо като моето, 😏дано всичко се получи както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 Ясно е че няма теми за тунинг. Въпрос на избор, на хард(различен хибридни турбини и сток от различни марки с повече коне) и мапери( свалящи звезди и знайни и незнайни). Всичко се нагажда по някой път случайно, друг път с много грешки. Стига да си упорит и не се замисляш за средствата, важен е края. Колкото по трудно, и с повече средства, толкова е по сладко победата. Успех и чакаме резултат с подробна тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 12 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 Днес смених разпръсквачите на дюзите с 216умови утре се заемам с турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 15 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Днес се занимавах с турбото по тъмно свалих моето и хванах с 1 болтче другият колектор и взех да белязвам новата турбина, утре за заварка. Всмукателният колектор е в ужастно състояние утре ще се мъча да го изчистя с водоструйка и препарат но ако не стане с това ми предложете нещо с което да го изчистя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Пълниш го с нафта и с горелка го палиш и издухваш. Гледал съм клипове как го палят. Но не знам дали после трябва да се охлажда или да се остави сам да изстине. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Накисваш го в нафта и после с четката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 16 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Мерси за съветите колеги. Справих се с колектора с препарат и топла вода но не ми остава време да направя турбината както трябва вече в събота и неделя ще се занимавам повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 19 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 Днес се позанимавах с турбото и ето какво се получи. Използвах си моят колектор защото другия беше твърде голям и упираше в филтърната кутия, моят го обърнах го на обратно капнах му 2 3 точки с цеото също свалих средната част и го закарах на заварчик. Утре продължавам с главоблъсканицата. Ще въртя студената част ,гейта ще нагласям, маслените магистрали също , абе създадох си бая работа. Между другото имам перфектна турбина за продаване от 1.9тди 90 коня който го интересува да пише че финанси трябват. Също и затапих егр а където е на всмукателния колектор, изрязах 1 парче винкел пробих му 2 дупки намазах колектора гарнитурката и винкела с тънак слой силикон стегах болтчетата и се получи повече от перфектно😏. Това е резултата По професия съм горски ама станах монтьор🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 24 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2020 Малко снимков материал от последните 2 дена работа по колата. Маслените магистрали станаха перфектно остана ми да оправя ауспуха и маркучите за въздуха и приключвам с турбото. Следващата стъпка са дюзите и не на последно място настройка на ecu за да заработи както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване