YankovY Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Привет на всички, Какви свещи ползвате за любимите си 8-ци (4.2 BFM)? Не съм ги сменял досега, няма и належаща нужда (прекъсвания и тн), освен желанието ми да спазвам експлоатационните срокове. Вече близо 30к км карам с последно сменените, обаче ги смених в сервиз в германия последния път, а сега искам да си поизцапам ръцете като съм си в София. Не си и спомням какво казаха в сервиза за сервизния им интервал, 30 или 50к... Както и да е, всякакви препоръки, насоки и каквото и да било по темата е добре дошло п.п. Пробвах с търсачката да намеря нужната ми информациа, за съжаление нищо конкретно. Затова - нова тема, като се извинявам ако дублирам подобна. Здраве на всички! Явор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Njk iridium гледай 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 На 30 лв мога да ти ги уредя Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioskod2 Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 (Редактирано) Само ирдиум и се свалят само на топъл мотор и на студен се завъртат така е препръчително Редактирано 15 Април 2020 от ioskod2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Чак само иридиум не е. Колата от завода излиза с номер по ЕТКА 101 905 616 , На NGK модела, който отговаря на този номер е BKR6EQUA Ако ти се дават двойно пари, вземаш еквивалента иридиеви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioskod2 Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Личен избор но ирдиум е по добрият варянт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Няма спор. Иридиевите са по-добри, но нека се знае, че има и други подходящи за двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YankovY Публикувано 16 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 @SeH Благодаря ти за номерата! И тях търсех! Благодарности и на останалите! Живи и здрави! Явор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 @YankovY Има си онлайн ЕТКА също така може да се подкара и хакната ЕТКА Иначе ето ти и оригинални свещи на долу горе прилични пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YankovY Публикувано 17 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 @P_PETKOV Благодаря ти! Не знаех, че има онлайн ЕТКА. Дори не знаех какво е ЕТКА, всъщност Сега вече е ясна работата... А и тази цена за оригинални свещи е идеална, така че търсенето приключи. Още веднъж благодарности! Явор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 Защо така на топъл и студен ? Някъде го пише или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YankovY Публикувано 19 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 На мен също ми е чудно това с топъл и студен. Аз зная, че на студен се сменят, но явно си има специфики. Ако запознатите разяснят, всички ще сме им благодарни Здраве! И честит Великден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioskod2 Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 On 4/17/2020 at 9:06 PM, crash77 said: Защо така на топъл и студен ? Някъде го пише или ? Когато е студен мотора всичко се е свило и късането на свещ риска се увеличава когато е топъл разширява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Мдааааа, а ще споделиш ли, какви са коефицентите на температурна деформация при алуминия и стоманата (глава/свещ)? Няма абсолютно никакво значение, кога се развиват/затягат свещи, просто първото е по-лесно на горещ мотор, а второто се прави винаги повторно при слагане на нови свещи, след около 500 км. пробег. И пак няма значение на топло, или студено. Има си нютонметри за спазване. Иначе тия легенди са неизкореними от авто фолклора, същото като пълненето на нов филтър с масло, преди монтажа, абсурд, но масовката вярват и наливат ли, наливат..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 8 Май 2020 Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 (Редактирано) Е стига пък ти сега... да напълниш масления филтър не е лишено от логика... съдействаш на маслената помпа да не се преуморява тя да го пълни. За свещите, може да е различно при бензиновите мотори(но ме съмнява), но при дизела, на колкото и коли да съм сменял свещите не съм забелязал разлика между студен и топъл мотор. Ако не искат да се развият на студен, не проявяват желание и на топъл мотор. Редактирано 8 Май 2020 от Traytor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Май 2020 Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 Дизелът е друга бира, там всичко е форсмажорно, температури, нютони, място, да развиеш цяла, запечена свещ, си е малка нАука. А противно на легендата, оня символ на всеки маслен филтър, масльонката с капката, означава само едно - омасляване на ГУМЕНОТО УПЛЪТНЕНИЕ, а не ПЪЛНЕНЕ С МАСЛО НА САМИЯТ ФИЛТЪР. Преди години, една печатна грешка (преместена десетична запетая) в някакъв справочник, прави спанака най-богатия на желязо зеленчук. Е, не е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване