CVT Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Преди 1 час, Kristofer написа: Здравей,по описания начин не става.Кода ми е 0260153.Променям последната цифра на 8 и не приема кодировката.Мога да сложа като последна цифра 0,1,2,3,друго не приема.Аз ли бъркам нещо? Твоя балон показва ли ти тази опция да добавиш 5? Не гледай балона на колегата. VCDS показва различни балони според модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 хм, наистина не е ясно описано, поне за мен. Сигурно ли е, че е предпоследната, защото, ако кодингът е 8 там, на 13 ли да стане? Или трябва 4-тата да се смени с +5, като реално първите 4 са за сумарния кодинг с екстри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 (Редактирано) Взех нов акумулатор и драмата приключи. @CVT Старият се оказа, че е AGM EXIDE EK950 та нз дали лидълската зареждачка може да го зарежда правилно. Редактирано 19 Февруари 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 (Редактирано) Пише в инструкциите че зарежда и AGM, но аз нямам такъв и не съм го пробвал. Видя ли някаква дата на стария акумулатор да видим колко години е изкарал? преди 15 минути, OvivO написа: хм, наистина не е ясно описано, поне за мен. Сигурно ли е, че е предпоследната, защото, ако кодингът е 8 там, на 13 ли да стане? Или трябва 4-тата да се смени с +5, като реално първите 4 са за сумарния кодинг с екстри Интересното е че тази опция изобщо я няма във Уикито на РосТек: цък! Редактирано 19 Февруари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 преди 26 минути, P_PETKOV написа: Взех нов акумулатор и драмата приключи. @CVT Старият се оказа, че е AGM EXIDE EK950 та нз дали лидълската зареждачка може да го зарежда правилно. Какъв взе и от къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 28 minutes ago, CVT said: Интересното е че тази опция изобщо я няма във Уикито на РосТек: цък! @CVT: сега точно, както ми протече казанчето за чистачките, може и да ми се наложи да пробвам този кодинг, докато го оправя и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Твоето табло го поддържа със сигурност след като го виждаш в балона. Но това не се отнася за всички табла които слагат на 4F-ките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 central electric ми показваше преди време опция, която не приемаше при опит. Едва след sw ъпдейт при Стефан тръгна. Ще видя, може и при мен дори да не работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Преди 1 час, Mindburn написа: Какъв взе и от къде? Cartechnic Ultra Power 95Ah/800A, от Интеркарс през сервиза където си правя колите. Реших да играя с нормален вместо AMG. Въпросният Cartechnic е с 3 години гаранция и на ~ двойно по-ниска цена спрямо аналогичните AMG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Аз септември 2019 махнах заводската варта 92 ah agm от 2010 г. (има щампа на плюсовата клема) и взех пак варта 95 ah agm и тая зима взе да прави приблеми. В миналата събота около 2 след обяд го закачих на зарядно, в неделя в 11 преди обяд го качих на колата, запали от четвърт оборот. Така я оставих и едва тая вечер я запалих и на дисплея показа 60%. За 25 мин работа на място дигна 100%. Не съм го гледал с кабела щот на лаптопа батерията е стара и не деяни без ток. Но утре ще ходя в провинцията, ше видя soc и следващата събота мисля да се метна до макскар за рекламация щото имам 3 години гаранция на акумулатора. Не мисля че имам отечка - предната зима нямах проблеми. След около 4-5 мин след заклюпване лампата на копчето за аварийните си угасва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Леле този салон Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Здравейте!Извинявам се за безпокойството,но имам питане относно салона на Audi a6 4f седан.Колата беше със платнен салон,купих кожен,предните седалки станаха,но задните са различни.Новите са на две части,а моята старата е само една!Също имам някаква метална преграда между салона и багажника и няма начин,като при други седани да паднат седалките и да има повече пространство.Дали има начин да се напаснат новите седалки и те са от седан?Благодаря,изчетох мнения в доста форуми,но нищо съществено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 AGMите ги зареждайте със зарядно CTEK. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Заеви тия AMG-та дето им трябва СТЕК зарядно което излиза ~ колкото нормaлен акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Ми аз взех лидълското вчера ама още не съм го ползвал. Пише че става за agm. Само не видях дали може ли да се ползва без сваляне на акумулатора от мпс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Може, аз главно така го ползвам. Относно слагане на нов акумулатора на коли с BMS, като вашите: едно от най-важните неща е да се каже на BMS-a дали акумулатора е AGM или не е. Това става с вкарване на новия BEM код. Ако не е наличен такъв, просто се търси с Гугъл BEM код на оригинален VAG акумулатор с еднакви или близки параметри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Добре де....аз преди 5 месеца сложих нов АГМ на бош, но така и не влезнах после с кабела да променям каквото и да е в компа. За момента не виждам аномалии. Какво се очаква, че ще стане с акумулатора като не се въведе новия бем код? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 (Редактирано) Ако и стария е бил AGM и BMS-a e програмиран за AGM - нищо. Ако обаче BMS-a мисли че е обикновен а той е AGM, ще го зарежда на максимален ток и ще му скъси живота с някоя година. Редактирано 20 Февруари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 преди 23 минути, P_PETKOV написа: Заеви тия AMG-та дето им трябва СТЕК зарядно което излиза ~ колкото нормaлен акумулатор. Ако карах AMG и две зарядни бих му купил иначе Стек mxs5 е ~120 лева, не е чак такава болка. Но щом и на лидълското пише че става сигурно е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Аз го кодирах моя като го взех 2019 ползвах кода на заводския като смених 1 цифра. Всичко направих по учебник и въпреки това акумулатора сега прави проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 (Редактирано) Да не се е появила утечка или недозареждане от грееща клема? Пробвай дали губи заряд ако го откачиш за една вечер. Мисля че в Maxcar ще го пробват с вилка и ако тя даде че е добре ще ти кажат че е изправен. Редактирано 20 Февруари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Да, след малко ще тръгвам за провинцията и ранния след обяд ще съм там. Като пристигна тъкмо ще се е заредил и ще му откача плюса и минуса и утре ще видя в какво състояние е. Ще погледна и soc с кабела преди и след. За недозареждане се съмнявам, тъй като предната събота срещу неделя го заредих за 20на часа със зарядно, качих го на колата, запалих да видя състоянието (100%) и не съм я карал. Снощи запалих след работа и беше на 60%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kristofer Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 @OvivO На мен в балона ми я дава опцията.В смисъл изписва ми за последната цифра +5.Но не я приема.И аз имам проблем с казанчето,но ми е студено и сега не ми се занимава и за това искам да спра функцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 За да го изключиш трябва да извадиш 5, не да прибавиш. Може би това обаче да се отнася за целия код, а не само за последната цифра. Така че пробвай да смениш целия код на 0260148 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 3 hours ago, Gangbango said: Добре де....аз преди 5 месеца сложих нов АГМ на бош, но така и не влезнах после с кабела да променям каквото и да е в компа. За момента не виждам аномалии. Какво се очаква, че ще стане с акумулатора като не се въведе новия бем код? Аз смених моя акумулатор мисля преди около 2г и не направих никва кодировка. Сложих същия тип и ампераж. До скоро нямах драми, но тази зима ми направи впечатление, че падаше заряда. Установих, че тая клема отпред загрява и направихме тая карбовка или там квото е - с едни големи клещи я стиснаха и сега или не грее или е много леко, не съм сигурен и аз. Направих кодировка също като смених само една цифра от последните и това беше. Не ми показва на дисплея лоу батери ( 2 пъти преди да ги направя тия неша ми го изписа) и също от ММИто на Батери Левел ми дава 100%, а имаше сслучаи преди дето падаше на 20-30%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Колеги през vsdc може ли да се променя показанията на километраж от мили в километра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts