ByColt Posted September 27, 2020 Report Share Posted September 27, 2020 Здравейте! Всички, каращи Q, знаят за онзи удар на дифа в купето при рязко потегляне, или рязко връщане на газта. Решението е нов тампон (онзи големия с лапата). Тъй като цената му варира от 350 до 400лв. аз се разходих на няколко места из града и питах колко струва рециклирането, отговорът е 50лв. за да не стои колата на трупчета (1 ден) ми трябва тампона за да го рециклирам и да го сменя, без колата да седи в сервиза, или пред нас. Та за това, ми трябва разбит тампон за диференциал на 1,8 тQ, за да го рециклирам. Също така ми трябват и заден горен носач (пак за рециклиране) . Благодаря предварително. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted September 28, 2020 Report Share Posted September 28, 2020 А ако удара си остане и след тая хитра ман`пулация? Тогава какво? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted September 28, 2020 Report Share Posted September 28, 2020 Тоя тампона на лагера на кардана е много мек и се чудя как издържа изобщо нещо. Не вярвам да могат да го сменят качествено. Най-вероятно ще сложат някой гума камък и все едно няма тампон. На моя джип е 3-ти и го чакам да се скъса скоро, ще видя след зимата, че от тоя EDL много скача кардана. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByColt Posted September 28, 2020 Author Report Share Posted September 28, 2020 Преди 13 часа, NIKO написа: А ако удара си остане и след тая хитра ман`пулация? Тогава какво? Ами със сигурност е за смяна тоя тампон. След него, ще разгледам кардана отблизо, защото и той има някъв луфт. Ще ги сменям едно по едно нещата за да разбера от де идва тъпото блъскане. Като карам по извънградско примерно, и отнема газта и след това подам нормално газ, сякаш първо теглят предните колелета, после чувам и усещам удара и после почват да дърпат и задните колела. Тука, или кардана е зле, или торсена е зле. Идеята ми е, който има такъв тампон, да ми ослужи, или ако трябва ще му дам депозит, о после ще му върна тампон. На носачите, ми се разглобяват тампоните на две и скърцат много гадно, имам един и ми е нужен още един . Търся и десен заден ботуш за куатро. Преди 3 часа, mshbul написа: Тоя тампона на лагера на кардана е много мек и се чудя как издържа изобщо нещо. Не вярвам да могат да го сменят качествено. Най-вероятно ще сложат някой гума камък и все едно няма тампон. Тоя лагер тампон, или висящ лагер е кекава хава, ама не съвсем, защото ако нищо друго няма разбито, той не би се саморазбил. и се сменя последен, защото е много кекава гумата и тънка. от торсена назад, всичко ми е за смяна май, защото всичко е оригинално. Продължавам да търся частите. Намерих цял диф за 40лв с тампона е, но е за 1,9, има и за 60лв но пък за 2.5. не мисля, че са еднакви и за това продължавам да търся само тампона. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renogti Posted May 18, 2022 Report Share Posted May 18, 2022 (edited) Здравейте нов съм в сайта и питането ми е за въпросния тампон на диференциала имали оправия ако някой знае да сподели Edited May 18, 2022 by Renogti Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted May 18, 2022 Report Share Posted May 18, 2022 преди 6 минути, Renogti написа: имали оправия да, има, нов тампон. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renogti Posted May 18, 2022 Report Share Posted May 18, 2022 Да то е ясно но 430 лв без доставка май малко множко Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raziell Posted May 19, 2022 Report Share Posted May 19, 2022 За да се премахне този удар,първо трябва всички тампнони на двигателя(три) и скоростната кутия (два) да са изрядни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
МММ1 Posted May 19, 2022 Report Share Posted May 19, 2022 И това няма да помогне. Износен торсен е причината за т.н. "удар". Това става когато мине 200 000км. Звукът е до "болка" познат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted May 19, 2022 Report Share Posted May 19, 2022 (edited) тоя възел се износва бавно и дефакто много трудно, "ударът" най-чест е сумарното обиране на всичките луфтове по куатро системата, конструктивни и в резултат на износване, като това включва осемте (8!!!) "карета" на полуваловете, двете "карета" в крайщата на кардана (износване при шлиците на същия), хлабините в торсена + диференциала и воала, удАр! Ако сложим "ленив" висящ лагер (тампонът му), някой и друг утрепан тампон ("селенова" Фтулка)/носач/щанга, картинката стаа още по-мрачна. Прибавяме преклонната възраст на сичките тия споменати вАзли, незнайните издевателства на предишни собственици "рацери", с тежко краченце и празен череп и....... Edited May 19, 2022 by NIKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renogti Posted May 19, 2022 Report Share Posted May 19, 2022 Ами сменяниса от предния собственик плюс висящ лагер аз го сменях въпросния тампон 2-ра употреба но пак взе да блъска Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now