Jump to content

Майстор на 4ф-ки?


Vankata1987

Recommended Posts

Привет на всички.Има ли колега който се занимава с ремонт на 4ф или да ме насочите някъде?Че нещо явно не мога да случа на читав майстор?Колата е 3.0 224 BMK и имам проблем с Р1063 ниско налягане,а от днес мисля и вихрови клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Стара Загора съм обаче толкова се набих с разни препоръчани от приятели майстори (единия 10години в ауди работил) и просто търся някой който знае какво и как да провери.Особенно с клапите  че нещо от два дни тресе цялата и като откача едното моторче и се поуправя,закачам и пак прекъсва цялата.Па на диагностика нищо.Дюзите минаха стенд,помпата също,почистен резервоар и сменена помпа,два пъти горивен филтър,нови маркучи за обратната нафта,тествани и клапана и сензора на реалните с работещи и нищо.Майстора кво е гледал бяха объркани местата на 4 дюзи,кодираха ги и след 20км започна да прекъсна.Помпата е стендована в софия център дизел,казаха че има някаква вероятност този клапан, дозатор  или каквото е там на помпата да създава проблем.Та с две думи остана само той и след това не знам сигурно пак отначало😪.Сега като почна и да прекъсва и вече изгубих тотално рнадежда.Та затова не съм писал от къде съм.Мога да пообиколя 🙂

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи тоя клапан от старата помпа, и аз си го помислих още в другата ти тема.

 

Такива проблеми се откриват трудно и това не значи, че са некадърни майсторите, не че не са, но не е задължително.

 

Клапите може да ги провериш като ги гледаш докато някой подава газ - на празен ход са в едното крайно положение, като се даде газ мърдат стабилно. Ако го правят и е еднакво, както и няма грешки, сигурно са в ред. Търси друго, а и те не са причина за грешка с налягане.

Виж в прозрачния маркуч дали върви въздух. 

Дюзите ресетнаха ли ги? Може и от това да е. не беше лошо да им се видят корекциите преди ресета. Докато тресе да се видят канал 13 и 14.

 

При мен един път след смяна на дюза тресеше, карах малко за тест и беше наред, загасих и после като тръгнах започна да тресе. нямаше грешки, клапите подскачаха по малко на всяко претрисане. Загасих я, и си викам ще я мисля друг път. Отивам след няколко дни, паля и никакъв проблем. Така и не разбрах какво беше това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих клапана от старата помпа влиза в авариен на много по малка газ,даже светна и чека.

Това е клип при първо палене за днес:

 

Що годе работи равномерно

Това е при температура около 50 60 градуса.

Откачам буксата и се пооправя що годе.

А това е при същите градуси задушлив лютив дим.Мисля ще трябва да измерят

комерсията?

 

 

В прозрачни маркуч поне с просто око не се вижда на запален мотор но сутринта беше така:

 

20201129_100900.jpg

20201129_100906.jpg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух се с petarik и каза да направим тест на излишното гориво.Утре ще му звънкам да каже да му пращам ли дюзите.

ЦИЛИНДЪР                  КОЛИЧЕСТВО

1                                          10МЛ

2                                          13МЛ

3                                          13МЛ

4                                           9МЛ

5                                          12МЛ

6                                          13МЛ

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, но не помня дали си правил дюзите. Ако не си, ги прави.

 

това мехурче не може да сбърка нещата. Освен ако не върви гердан от такива.

 

Едната клапа ми изглежда добре, другата ми се стори, че не мърда особено. Така ли е?

 

Излишното как си го мерил?

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трудно пали и доста върти на студена.

Това мехурче не е нормално да е там, но е самотно, да.

Този пушек на място май си клони към дюзи, имаш ли екологиите - кат и дпф?

губи ли антифриз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, mshbul написа:

Извинявам се, но не помня дали си правил дюзите. Ако не си, ги прави.

 

това мехурче не може да сбърка нещата. Освен ако не върви гердан от такива.

 

Едната клапа ми изглежда добре, другата ми се стори, че не мърда особено. Така ли е?

 

Излишното как си го мерил?

Дюзите са сваляни,казаха че са добре,но нещо се съмнявам и затова звъннах на Petarik.Утре ще му звъня днес все пак е неделя да сподели мнение и ако каже да ги сваляме пак и да ги оправя.Да струва ми се че не работят както трябва.Сега повече ме притеснява това пушене,т.е ако някои дюзи "пикаят"да не е заминал мотора

преди 4 минути, OvivO написа:

трудно пали и доста върти на студена.

Това мехурче не е нормално да е там, но е самотно, да.

Този пушек на място май си клони към дюзи, имаш ли екологиите - кат и дпф?

губи ли антифриз?

Антифриз за 400км не е изгубила.кат има дпф не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клоня към дюзи защото преди да ги пратят на стенд колата влизаше в авариен при малко подаване на газ

След като върнаха дюзите от стенд я намачквам яко на кикдаун и тогава забиваше.Така около 200км.

Кодираха дюзите и от там 20км до вкъщи каране с 100 110км.Пристигнах оставих я на обороти и след 2,3 минути започна да тресе цялата,както тресе на клипа.И от тогава до сега около 250км.Ту тресе ту не.

Та си мисля че не са били ок и ако само са ги почистили и да са се разпикали и като съм я карал да са направили белята с двг.

Пушека е много лютив.

Излишното го мерих както ми каза petarik

 

20201129_113350.jpg

еднаква дължина на маркучите в моя случай по 70см

За 5 мин.

След втората минута се напълниха маркучите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист, но ми се струва много да връща толкова.  Вероятно като са ресетнали дюзите се е увеличило подаванто гориво, защото за изчезнали минусовите корекции. Ти гледа ли преди това какви са корекциите?

 

прави дюзите и не карай повече. Ако е изгоряло бутало щеше да е по-зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 29.11.2020 г. at 22:14, mshbul написа:

 

Здравейте колеги,още не могат да оправят колата.Пушенето и прекъсването се оказа че е от агр.И така дюзите отново на стенд,оказа се че са ок.Сменихме компютъра  спряха клапите и агр.Отново сменихме ГНП с друго както и клапана на помпата с нов.Провериха бушони релета уж всичко наред и пак не става.Някой някакви други идеи?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за Спама на темата на колегата . Просто не искам да отварям банална за "проблем с парното" просто проблема е меко казано странен. Колата е 4f2 не духа топло

Сменени са термостат 2бр. ,Разширително казанче с капачката, радиатор купе,водна помпа,клапи до чистачките 3бр на Бош и едни китайски нови. Грешка все дава тези клапи. Дайте съвет ,че започвам да измръзвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...