Selskiq

Висок разход на гориво на Q7 ТFSI

Recommended Posts

Привет колеги,

от скоро карам Q7, 2012, TFSI с 280 hp. Навъртях му около 1000 км, основно в града и ми прави впечетление, че разхода е доста различен от заводските данни от 14.4 л/100 км. Карам го в Стара Загора и там трафика е средно натоварен и разход от 20-21 л/100 ми се струва малко висок. Но не е това основното нещо. Преди 2 дни на магистралата ми направи впечетление, че със скорост от 140 на темпомат и равен път показва разхорд от 19-21 л/100 км. Според мен не е логично да гори колкото G-класа 63AMG, все пак е само 280 hp. Има ли някой, който има подобно преживяване или кара подобен автомобил и да сподели колко му е разхда. Ако пък имате идея да се потърси проблема в с някой сензонр, макар че на Vag-a не показва грешки. Просто всички съвети биха ми били добре дошли, тъй като аз основно ще карам автомобила по магистралата и разход подобен на този в града малко ме притеснява и дразни. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако имаш кабел закачи я и виж тримовете. И грешки някакви.

Съдейки по конете, предполагам, че мотора ти е 3.6 FSI. В такъв случай не ме учудва много такъв разход на тоя танк...

Edited by zhelyazA6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мотора е 3.0 с компресор, забравих да го поясня в предния пост. Имам кабел и няма никакви грешки, освен една със сензора на дръжката на врата. Как се проверяват тези "тримове" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Търси long term и short term fuel trims/adaptations в engine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако не се лъжа това са стойностите от двата канала за short и long fuel trim. Нормално ли изглеждат ? 

20201216_160014.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж ламбда сондите дали тръгват да работят след минута като запалиш колата студена. Термостата трябва да видиш дали държи над 85 градуса на магистралата, водната помпа е с вакуум и тя не трябва да се върти, докато не мине 50 градуса на охлаждащата течност. И накрая разбира се да не смуче отнякъде въздух, ако си свалял компресора предполагам си сменил О пръстените.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A смятал ли си от зареждане до зареждане дали е реален разхода? Може борд компа да е бъгнат нещо, или някой да го е настройвал допълнително и да си е оставил ръцете.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да снимаш тримовете по време на движение на магистралата. Ако можеш и да направиш и клип в три режима, круиз при 150-160, при 80-90 с леко газ и режим ускорение, може още по-ясно да стане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И нагарите от главите трябва да се изчистят. От там може да ти свали малко разхода.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.