Selskiq Report post Posted December 15, 2020 Привет колеги, от скоро карам Q7, 2012, TFSI с 280 hp. Навъртях му около 1000 км, основно в града и ми прави впечетление, че разхода е доста различен от заводските данни от 14.4 л/100 км. Карам го в Стара Загора и там трафика е средно натоварен и разход от 20-21 л/100 ми се струва малко висок. Но не е това основното нещо. Преди 2 дни на магистралата ми направи впечетление, че със скорост от 140 на темпомат и равен път показва разхорд от 19-21 л/100 км. Според мен не е логично да гори колкото G-класа 63AMG, все пак е само 280 hp. Има ли някой, който има подобно преживяване или кара подобен автомобил и да сподели колко му е разхда. Ако пък имате идея да се потърси проблема в с някой сензонр, макар че на Vag-a не показва грешки. Просто всички съвети биха ми били добре дошли, тъй като аз основно ще карам автомобила по магистралата и разход подобен на този в града малко ме притеснява и дразни. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zhelyazA6 Report post Posted December 15, 2020 (edited) Ако имаш кабел закачи я и виж тримовете. И грешки някакви. Съдейки по конете, предполагам, че мотора ти е 3.6 FSI. В такъв случай не ме учудва много такъв разход на тоя танк... Edited December 15, 2020 by zhelyazA6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Selskiq Report post Posted December 15, 2020 Мотора е 3.0 с компресор, забравих да го поясня в предния пост. Имам кабел и няма никакви грешки, освен една със сензора на дръжката на врата. Как се проверяват тези "тримове" ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zhelyazA6 Report post Posted December 15, 2020 Търси long term и short term fuel trims/adaptations в engine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Selskiq Report post Posted December 16, 2020 Ако не се лъжа това са стойностите от двата канала за short и long fuel trim. Нормално ли изглеждат ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zhelyazA6 Report post Posted December 16, 2020 Добре са Quote Share this post Link to post Share on other sites
kpematop Report post Posted January 24 Виж ламбда сондите дали тръгват да работят след минута като запалиш колата студена. Термостата трябва да видиш дали държи над 85 градуса на магистралата, водната помпа е с вакуум и тя не трябва да се върти, докато не мине 50 градуса на охлаждащата течност. И накрая разбира се да не смуче отнякъде въздух, ако си свалял компресора предполагам си сменил О пръстените. Quote Share this post Link to post Share on other sites
manchorov Report post Posted 17 hours ago 21л.-100км. при 140км. на темпомат е непоносимо...🥵 Quote Share this post Link to post Share on other sites