zezo_inter Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Здравейте колеги, имам гореспоменатият проблем при студен старт. Синкав плътен дим през ауспуха за около 2 минути след стартиране.След тива няма никакви пушеци на загрял мотор.Само на напълно изстинал двигател. Маслото също ми намалява притеснително. Автомобила се кара спокойно и предимно градско за около 4-5 км. На магистрала не вдигам повече от 120 км/h.С газов инжекцион съм,нямам завишен разход на гориво и загуба на мощност. Маслото беше Fuchs titan и изчезваше около 650 грама на 3000 км. Осъмних се в маслото и заложих на Ravenol Hight Millage от колегата Коко(сигурен съм че не е менте) и пак същата работа.Вече се притеснявам от какво ли може да е. Антифриза не ми мърда. Към какво да се насоча? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Гори масло - синия дим точно това означава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 7 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Към какво да се насоча? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Към сервиз. Иначе аз бих започнал от комплект гумички на клапаните. Не пести от него, евтини са, веднъж се сменят. След тях следват доста по-неприятни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 7 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 И аз мисля че може да е от тях,аз до сега не съм сменявал,може да са си и отиригиналнит от завода.Има ли как да рабера предварително без да се отваря двигатела дали е гумички или друго? Може ли например с мерене на компресия? И за гумичките задължително ли се деля главата на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Ако измериш компресията може да останеш разочарован. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 7 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 (Редактирано) Преди 1 час, veselin velchev написа: Какво искаш да кажеш колега? Редактирано 7 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Преди 1 час, zezo_inter написа: И за гумичките задължително ли се деля главата на двигателя? Най-добре е да се свали цил. глава. Оттам е грехота да не смениш сегменти, лагери, семеринги, ревизия на главата. И стана колкото стойността на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 7 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 А защо да сменям сегменти ако не са износени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гунди Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Здравей,колега!Бях чел,че при запален двигател,като отвиеш капачката за наливане на масло-ако пуши,значи са сегменти,а като извадиш моркова и ако пуши оттам-значи са гумички!Не знам доколко са меродавни тези признаци-нека по-запознатите колеги се изкажат!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 7 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 преди 22 минути, Гунди написа: Здравей,колега!Бях чел,че при запален двигател,като отвиеш капачката за наливане на масло-ако пуши,значи са сегменти,а като извадиш моркова и ако пуши оттам-значи са гумички!Не знам доколко са меродавни тези признаци-нека по-запознатите колеги се изкажат!Успех! На кое му казваш морков ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Гумичките са временно решение най вероятно са износени водачи на клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гунди Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Преди 1 час, zezo_inter написа: На кое му казваш морков ? Това е щеката за проверка на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване