Jump to content

Ауди А4 Б6 130 коня - Бавно вдига обороти


zzzaaaqqq

Recommended Posts

Здравейте,

Проблема е, че колата е доста мудна. Като подам газ не се стрелват оборотите, а има едно забавяне и провлачване в началото, което след средата на оборотите вече не се усеща. Същото е и при вървежа мудно потегляне и след 2000 оборота вече дърпа повече. Гледахме показанията на дебитомер и турбо стойностите са добри. Дюзите не са перфектни, но са в норма. Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо и къде да търся заека?

Link to comment
Share on other sites

Да смених педала, но няма общо с него. Натискам педала от горе до долу, а оборотите започват да се вдигат с половин секунда закъснение и то в рамките на 2 секунди да кажем(мудно). Имал съм проблеми при дъжд, ако влезне вода в кутията на компютъра да умре още по-лошо. Тогава пали, но оборотите почти не отлепват при подаване на газ докато не изсъхне. Каква е вероятността проблема с оборотите да е от турбото? Никога не съм го карал на профилактика, не е чистено и нямам идея в какво състояние е. По Ваг като я натисна вади добро налягане, но това изключва ли проблема с мудните обороти да е от него? Кое всъшност отговаря за тези обороти? Може ли някой вакуум някъде да е причина? Може ли да са дюзите? Ще съм благодарен за някаква насока.

Link to comment
Share on other sites

Може  да губи вакум  ,клапана но турбото да не работи коректно, геометрията да заклинва на ниски обороти, не добре регулирани инжектори , неточно  предварение на разпределителния вал ,лошо гориво,зацапани всмукателни колектори и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря колега. Това въпросното предварение, как се регулира? И по какво да позная дали геометрията на турбото заклинва?

 

Link to comment
Share on other sites

преди 39 минути, audi+ написа:

Ето  видео за вала https://youtu.be/fUF5F4P_LZI

Геометрията само разглобяване.

Колега не си прав, че геометрията се чисти само чрез разглабване има и други начини чрез спрей за фурни и маркучи темата е разисквана в 21 страници в форума на Фолксваген лично аз съм изчистил над десет геометрии на мои и чужди коли и те уверявам че метода работи безотказно (чрез разглабяне пак става но е трудоемко и скъпо 150 лв в сервиз) ето я темата https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=461638

Тази снимка е от почистването на моето Ауди А 4 Б6 АВФ с наличен катализатор.

IMG_20210124_132722.jpg

Edited by Kukata_a4
Link to comment
Share on other sites

Ако е заклинена смяна на гривната с лопатките обаче заклинващата геометрия се познава по следния начин: ето клип от движението на моя актуатор при почистена геометрия (от специалисти съм чувал че целия ход е 13-15 мм без да запъва ако се движи както на този клип след почистване е добре https://youtube.com/shorts/_y652ck06ZU?feature=share 

Ако задържа когато дръпнеш с вакуум маркуче на угасен мотор ще се движи малко след което ще запъне и с уста няма да може да преодолееш задържането (пак казвам този тест от клипа се прави на изчистена геометрия.

 

 

преди 19 минути, veselin velchev написа:

Това със спрея е пълен ташак.

Пробвал ли си го целия форум на Фолксваген се чисти с него а тези които с скептични са разни автомонтьори които ги боли че не изкарват по 150 бързи лева за два три часа.Ти от кои си?

Link to comment
Share on other sites

Не не съм защото от както този начин на почистване стана известен тук през 2017 година си чистя на воля вече два Фалкона с пяна за фурни АПТА Х-ПРЕС изразходих за над десет коли проблеми няма.Първия път като зацапах геометрията още преди да бъде известен този метод дадох 150 лв да ми я свалят и разглобят и след три месеца пак пренадуваше заради прекомерно каране в градски условия (зима беше)и от тогава само с спрея няма как всяка зима по два пъти да давам по 150 лв.

Link to comment
Share on other sites

Аха. Е, казват "резултата е важен", кои сме ние, да го оспорваме^_^.

Нищо, че въпросният "метОд", е абсурден, особено ако "геометрията" е вече износена.

 

Link to comment
Share on other sites

Нико понеже си важен член на Ауди  форума би трябвало да познаваш и важните членове в форума на Фолксваген,знам че мен ме мразиш но да казваш че е ташак работа без да си пробвал или виждал е несериозно,но понеже го пиша аз край ташак е.Погледни мненията на разбирачите от форума на Фолксваген те също пишат и потвърждават написаното от мен ако не ги знаеш кои са да ти ги кажа онзи форум има десет пъти по голяма аудитория и десет пъти повече разбирачи и експерти,известни софийски майстори и други светила в ВАГ автомобилите.Като казваш че е ташак докажи го с факти,аз доказвам че работи с снимки клипове и тема с 21 страници (повече от колко се пишат тук за цяла година по всички теми)

Link to comment
Share on other sites

Абсолютно безмислено е, да се обяснява каквото и да било в такива случаи, през годините това е доказвано нееднократно.

Само за информация, в момента, когато РАЗГЛОБИШ И ВИДИШ (но и РАЗБЕРЕШ) устройството на въпросната "геометрия", веднага ще (би трябвало, че има някои условия) разбереш, как работи и колко "ефективен" е какъвто и да било препарат.

Link to comment
Share on other sites

Нико много добре знам принципа на работа на променливата геометрия също съм гледал и стотици клипове на тази тематика на руски и английски (говоря и двата езика) не ми се обяснява не съм ученичка ПИК и няма да ми стигне времето да пиша до посреднощ.Понеже и ти разбираш принципа им ще обясня на две на три как става чистенето.

Маха се тръбичката на ЕГР от там се БЪРКА с пластмасов маркуч с външен размер 6мм през отверстие чрез което се стига до лопатките на геометрията.Пяната е под формата на пяна за бръснене ОБЕМИСТА.Разпръзквача на Фалкона и се отстранява и се навива щуцер с маркуча.Пяната обгръща целия обем на мястото където са лопатките на геометрията.След напълването на мястото с пяна се маха вакуум маркуча на актуатора и се слага друго маркуче с което се дърпа вакуум за да се движат лопатките на геометрията окъпани в пяна и така двайсет пъти се прави след половин час пяната сляга и се пълни пак и така още половин час.После се пали колата без ЕГР тръбичка за да изхвърли лайната навън(повярвай ми хвърля по капака на двигателя)сглабя се тръбичката на ЕГР и се кара нормално докато загрее на 90 градуса и после на някоя отсечка газ и е готова.Нико разликата между твоето трудоемко чистене е че твоята турбината ще лъщи първите 10 Мин докато не я осереш с сажди и почернеете а моята ще е матова след почистването.Ефекта ще е един и същ с разликата че ти ще си почупиш ръцете особенно при разцепването на турбината а аз ще си пия биричка и ще си давам газ на спрея.СЕГА РАзбра ли философе дърт

Link to comment
Share on other sites

О другия Нико да не остане назад, радвам се да те чуя,вие с Нико да не сте братя.Веселине гледам че си писал че караш кола 2.0 16 бензин тогава какво се обаждал за неща в които изобщо не си в час явно.

Edited by Kukata_a4
Link to comment
Share on other sites

Ясно, клипчета в тубата и......."познание" за устройството. Поредната кауза пердута във форума.

 

( "виж", не "виш")

Link to comment
Share on other sites

Нико освен да дразниш хората друга цел в живота имал ли си,или този форум ти е за избиване на комплекси,кога за последно помогна на някой,кога за последно не обиди някой,има ли смисъл от присъствието ти в този форум или изобщо има ли полза от теб защо не се запиташ понякога.

Edited by Kukata_a4
Link to comment
Share on other sites

Имаше такава песен на графа означава загубена невъзможна кауза,Нико писна ми да се занимавам с теб гледай си кефа и не ме коментирай и аз също няма да го правя.Ако има класация за най противен член на форума със сигурност ще бъдеш първи.Тук влизам за да помогна с каквото мога аз не да се джафкам с хората,ако и ти правише същото цена нямаше да имаш,но явно си такъв човек не завиждам на комшиите ти в Варна сигурно са пропищели от теб.

Link to comment
Share on other sites

Ако геометрията е зацапана и заклинила на ненадуване или пренадуване, трябва да излезе грешка при диагностика.

Свали филтърната кутия и много внимателно разгледай всички вакуум маркучи, да не се е откачил или спукал някой.

Чел съм тук във форума за муден вентил Н75 (управлява актуатора (геометрията) на турбината).

Най-точно да се види какво става с турбината е, докато караш, някой, който е в час да направи лог с Ваг ком на турбото.

Искано налягане от компютъра и актуални стойности на турбото.

Link to comment
Share on other sites

Преди 12 часа, NIKO написа:

Поредната кауза пердута във форума.

 

Всичко си е  кауза пердута  в този тип двигатели над  300  000   км.  На който не му е интересно да търси по интелигентно решение.

Edited by audi+
Link to comment
Share on other sites

На 5.04.2021 г. at 17:32, zzzaaaqqq написа:

...

Имал съм проблеми при дъжд, ако влезне вода в кутията на компютъра да умре още по-лошо. Тогава пали, но оборотите почти не отлепват при подаване на газ докато не изсъхне. 

...

 

Аз бих започнал със смяна на компютъра. Наводняван ли е веднъж, не само че не можеш повече да разчиташ на него, но можеш да си сигурен че с времето постепенно ще си замине. Има ги много евтини в Алегрото. Аз си взех второ ECU за експерименти за 150 злоти заедно с доставката, което е 64 лева. Вече го клонирах и работи перфектно.

 

При смяната ако има следи от електролиза по пиновете на ECU-то, ще трябва да почистиш и буксата доста щателно с контактен спрей.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...