sneax Публикувано 14 Април 2021 Доклад Share Публикувано 14 Април 2021 (Редактирано) Привет колеги, Навигацията ми в момента е с оригинален италиански диск, който показва само магистралите в БГ и не ми върши работа. Намерих си диск с последните актуални карти за България от 2018та година, но когато отворих багажника и опитах да извадя италианския за да сложа новия, не успях..... Натиснах копчето което трябва да извади диска около 30 пъти като пробвах и да задържам и отново без успех. След проверка на проблема в гугъл и по чуждите форуми открих, че това "заключване" се е правело от производителя, поради зачестили кражби на дисковете. Решението което чуждестранните колеги предлагат е следното, чрез вагком да се променят стойностите в 68-ми канал за да се отключи навигацията и да сменя дисковете. Някой друг сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил? Търся някой в Хасковска област (или в София, но за другата седмица след 20.04) с вагком, който да ми съдейства да го направим? Редактирано 14 Април 2021 от sneax Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Април 2021 Доклад Share Публикувано 14 Април 2021 За Хасково търси @kavakov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Април 2021 Доклад Share Публикувано 14 Април 2021 Еми купи си един кабел, да не е милиони. За тая кола е по-необходим и от ключ за гумите дето се казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Април 2021 Доклад Share Публикувано 14 Април 2021 Влизаш с VCDS в модула на навигацията и на канал 68 сменяш числото на "0", даваш Test, Save и вече ще можеш да си вадиш диска от навигацията като натиснеш бутона Eject . Обикновено диска е "заключен" за да не го открадне някой (в сервиз, автомивка и т.н.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Април 2021 Доклад Share Публикувано 14 Април 2021 вземи си кабел, задължителен е. Направи си го сам след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 15 Април 2021 Доклад Share Публикувано 15 Април 2021 Следващата стъпка ще е как се работи с кабела... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sneax Публикувано 19 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 (Редактирано) Явно има нещо срамно в това да не знаеш и да попиташ. Ти от всичко ли разбираш? Винаги ли си бил научен? Отново се измества фокуса на взаимопомощта и колективния дух. Кому е нужен този коментар....... Като жичкаджия можеше поне да кажеш, ще се получи ли така, правил ли си го, а не да ми гледаш сеира Редактирано 19 Април 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 19 Април 2021 Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 Sneax успокой се....помогнал съм на много хора и продължавам да помагам ...Нищо срамно няма купи си кабел и действай смело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Април 2021 Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 Колега, казаха ти поне няколко човека, които имат такова Ауди отдавна. Вземи си кабел и си направи скромната процедура сам. Защото сега и да ти помогне някой, утре като ти падне акумулатора или разкачиш някой накрайник без да искаш, или ти светни чека, ще пишеш пак по форума и ще се занимаваш с глупости и гадаене. Повярвай този кабел е нещо от първа необходимост, защото другия вариант е да ходиш до сервиз за триене на всяка грешка и най-елементарно кодиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване