Jump to content

Изгасна в движение


venko74

Recommended Posts

При смяна на дюзите явно не са затегнали двете средни тръбички на лявата рейка-пускаха нафта. Засегнах ги и сега не трака.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

добре, някой знае ли fuel level sensor 1 от коя страна е - на пасажера или на шофьора?
Ако левел 1 сензорът е при пасажера, при мен изглеждат нивата добре. Ако е обратно (което ме съмнява), много зле.

 

Четох, четох и излиза, че сензор 1 си е зад пасажера.

fuel-tank.jpg.68b4ac4a2c654bab532c863627745b02.jpg

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82: в модул Instruments cluster. 

Да, това по-скоро е признак, че suction pump - втората помпа работи добре. Вчера четох в Elsа - ако при sender 2 има повече гориво, значи, че е много вероятно спомагателната помпа там да е за смяна. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво е това къде му викат suction pump, то ясно че тая при пасажера върши истинската работа, но и това второто явно служи за нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74Мисля че бях писал преди,в страната зад шофьора има нещо наречено от Ауди Jet pump. Това е Ejector, горивото идващо от помпата зад шофьора създава засмукващ ефект в часта на резервоара зад шофьора. По същество, не е помпа както всеки си представя една помпа. Това нна снимката е корабен ежеткор за изсмукване на танкове.

Untitled-1000.jpg

Редактирано от lavatrice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, в Elsa си го наричат suction pump и пише, че реално другата помпа увлича и създава налягане на тази suction pump, за да прехвърля гориво от частта зад шофьоря към другата основна част. Все пак и тя може да се развали, като признак е, че има да кажем 20/30л гориво отляво при suction pump, а отдясно е останало на сухо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа е, но явно механична, задвижвана от другата, иначе щяха да сложат един маркуч с цедка в другата половина и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали го наричат помпа, но реално е система от маркучи и отвори, които е невъзможно да се развалят.Там няма нито триене, нито друго, което може да износи нещо.Просто се използва някакъв принцип във физиката и минаващото гориво увлича това от лявата част.Предполагам, че когато спадне налягането на ел. помпата, тогава няма да работи и механичната.

Преди 1 час, OvivO написа:

 Все пак и тя може да се развали, като признак е, че има да кажем 20/30л гориво отляво при suction pump, а отдясно е останало на сухо.

При мен накрая точно това се получи и разглобявах абсолютно всичко, но проблема беше в запушената цедка и оттам не работинищо както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75Реално няма никакви движещи се части, така че трудно може да се нарече и механична. На снимката която съм качил се вижда какво представляват ежекторите по принцип. 

@venko74Може да се развали. Достатъчно е една малка дупка някъде по маркучите и засмукващия ефект отива по дяволите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дупка съм съгласен, но на практика е почти невъзможно. За да стане дупка трябва или механична намеса, или прекалено високо налягане, а там не е много високо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз чистих помпата в резервоара. Гадна работа си е, мръсна и криво, че трябва да се чупи, макар че съм убеден, че вероятно има специален инструмент, с който могат да се разтворят трите широки черни щипки, които обгръщат цилиндърчето на помпата  и реално самото цилиндърче да се издърпа нагоре. Помъчих се така, но нямах шанс, изнервих се и подходих като venko74. 
При мен за съжаление цедката си беше доста чиста, снимал съм я преди да я чистя, имаше само някакви ситни боклучета. На дъното на кошницата имаше съвсем лека "тиня", тези черните са от чупенето на оребрените три рамена, за да се извади помпата. 
Като цяло без особен/никакъв ефект след поставянето.

 

Черният маркуч гофре при мен беше по-дебел от мястото, в което се бодва, да не би да е паднало нещо, когато съм го махнал? Реално на кошницата има една тънка тръбичка свободна за този маркуч, който идва от другата част на резервоара. А гофрето е доста по дебело. @lavatrice, @venko74 при вас така ли беше? Другият маркуч си е със щипка накрая и влиза в горния елемент с двата шиша.

 

DSC_0269.JPG

DSC_0270.JPG

DSC_0271.JPG

DSC_0272.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно защото лесно влиза и излиза,при мен след затварянето се беше измъкнал и взе да примигва подгрева и накрая колата угасна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи е ок при мен. Ако не е влезнал добре, ще свърши горивото вдясно и ще загасне, а в ляво може да има и 30 литра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, lavatrice написа:

Точно защото лесно влиза и излиза,при мен след затварянето се беше измъкнал и взе да примигва подгрева и накрая колата угасна. 

 

Честно казано не виждам логика да угасне заради този маркуч.Този идва от другата половина и просто горивото се пълни директно в кошницата на помпата.Дори да е изваден, пак ще си отива горивото в правилната част на резервоара.

Преди 1 час, OvivO написа:

значи е ок при мен. Ако не е влезнал добре, ще свърши горивото вдясно и ще загасне, а в ляво може да има и 30 литра

Това може да си го проверяваш от време на време, но според мен няма да се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята цедка от горната страна беше така чиста, само имаше 2 3 парченца черен полеп по нея. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам точно как работи, но в ELSA си има стъпка да го откачиш, преди да извадиш кошницата, а то реално се вади доста лесно и сам. 

 

DSC_0269-2.png

 

 

16 minutes ago, alexander alexandrov said:

И моята цедка от горната страна беше така чиста, само имаше 2 3 парченца черен полеп по нея. 

този черен полеп взех да се филмирам да не са стружки, но ще видим :D

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уф, аз съм олигофрен понякога...сега като каза веднага ми стана ясно къде се слага...закопчава се върху черния капак на кошницата...но вчера вече така се бях изнервил, ставаше тъмно, а и той се измъкна сам и не видях къде е бил. Чудих се много как така са го направили толкова широк :D

Там, където се опитах да го сложа, е ако колата има печка и да захранва и нея...уф...

Но да, той просто се закача и няма толкова значение къде е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...