zdrash Публикувано 27 Август 2021 Доклад Share Публикувано 27 Август 2021 (Редактирано) При смяна на дюзите явно не са затегнали двете средни тръбички на лявата рейка-пускаха нафта. Засегнах ги и сега не трака. Редактирано 27 Август 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Август 2021 Доклад Share Публикувано 27 Август 2021 Ще ги притегна и мойте, ама няма течове при мене. Поне на пръв поглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2021 (Редактирано) добре, някой знае ли fuel level sensor 1 от коя страна е - на пасажера или на шофьора? Ако левел 1 сензорът е при пасажера, при мен изглеждат нивата добре. Ако е обратно (което ме съмнява), много зле. Четох, четох и излиза, че сензор 1 си е зад пасажера. Редактирано 19 Септември 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 20 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 1 е при пасажера, където е и помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 @OvivO това къде го гледаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 Това значи ли че е чиста цедката, или просто работи добре спомагателната помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 20 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 Според мен не значи на 100 процента, че е чиста, но при прекалено запушена спира и да прехвърля както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 @Vasil82: в модул Instruments cluster. Да, това по-скоро е признак, че suction pump - втората помпа работи добре. Вчера четох в Elsа - ако при sender 2 има повече гориво, значи, че е много вероятно спомагателната помпа там да е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 20 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 Втора помпа няма. Същата помпа, която праща напред върши работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 Е какво е това къде му викат suction pump, то ясно че тая при пасажера върши истинската работа, но и това второто явно служи за нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 (Редактирано) @venko74Мисля че бях писал преди,в страната зад шофьора има нещо наречено от Ауди Jet pump. Това е Ejector, горивото идващо от помпата зад шофьора създава засмукващ ефект в часта на резервоара зад шофьора. По същество, не е помпа както всеки си представя една помпа. Това нна снимката е корабен ежеткор за изсмукване на танкове. Редактирано 20 Септември 2021 от lavatrice Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 да, в Elsa си го наричат suction pump и пише, че реално другата помпа увлича и създава налягане на тази suction pump, за да прехвърля гориво от частта зад шофьоря към другата основна част. Все пак и тя може да се развали, като признак е, че има да кажем 20/30л гориво отляво при suction pump, а отдясно е останало на сухо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 Помпа е, но явно механична, задвижвана от другата, иначе щяха да сложат един маркуч с цедка в другата половина и толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 20 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 Не знам дали го наричат помпа, но реално е система от маркучи и отвори, които е невъзможно да се развалят.Там няма нито триене, нито друго, което може да износи нещо.Просто се използва някакъв принцип във физиката и минаващото гориво увлича това от лявата част.Предполагам, че когато спадне налягането на ел. помпата, тогава няма да работи и механичната. Преди 1 час, OvivO написа: Все пак и тя може да се развали, като признак е, че има да кажем 20/30л гориво отляво при suction pump, а отдясно е останало на сухо. При мен накрая точно това се получи и разглобявах абсолютно всичко, но проблема беше в запушената цедка и оттам не работинищо както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 @mili 75Реално няма никакви движещи се части, така че трудно може да се нарече и механична. На снимката която съм качил се вижда какво представляват ежекторите по принцип. @venko74Може да се развали. Достатъчно е една малка дупка някъде по маркучите и засмукващия ефект отива по дяволите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 20 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 За дупка съм съгласен, но на практика е почти невъзможно. За да стане дупка трябва или механична намеса, или прекалено високо налягане, а там не е много високо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 И аз чистих помпата в резервоара. Гадна работа си е, мръсна и криво, че трябва да се чупи, макар че съм убеден, че вероятно има специален инструмент, с който могат да се разтворят трите широки черни щипки, които обгръщат цилиндърчето на помпата и реално самото цилиндърче да се издърпа нагоре. Помъчих се така, но нямах шанс, изнервих се и подходих като venko74. При мен за съжаление цедката си беше доста чиста, снимал съм я преди да я чистя, имаше само някакви ситни боклучета. На дъното на кошницата имаше съвсем лека "тиня", тези черните са от чупенето на оребрените три рамена, за да се извади помпата. Като цяло без особен/никакъв ефект след поставянето. Черният маркуч гофре при мен беше по-дебел от мястото, в което се бодва, да не би да е паднало нещо, когато съм го махнал? Реално на кошницата има една тънка тръбичка свободна за този маркуч, който идва от другата част на резервоара. А гофрето е доста по дебело. @lavatrice, @venko74 при вас така ли беше? Другият маркуч си е със щипка накрая и влиза в горния елемент с двата шиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 22 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 Маркуча се пъха свободно в една дупка.Много лесно влиза и излиза.Доста чиста ти е цедката наистина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 22 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 Точно защото лесно влиза и излиза,при мен след затварянето се беше измъкнал и взе да примигва подгрева и накрая колата угасна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 значи е ок при мен. Ако не е влезнал добре, ще свърши горивото вдясно и ще загасне, а в ляво може да има и 30 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 22 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 Преди 1 час, lavatrice написа: Точно защото лесно влиза и излиза,при мен след затварянето се беше измъкнал и взе да примигва подгрева и накрая колата угасна. Честно казано не виждам логика да угасне заради този маркуч.Този идва от другата половина и просто горивото се пълни директно в кошницата на помпата.Дори да е изваден, пак ще си отива горивото в правилната част на резервоара. Преди 1 час, OvivO написа: значи е ок при мен. Ако не е влезнал добре, ще свърши горивото вдясно и ще загасне, а в ляво може да има и 30 литра Това може да си го проверяваш от време на време, но според мен няма да се случи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 22 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 И моята цедка от горната страна беше така чиста, само имаше 2 3 парченца черен полеп по нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 (Редактирано) не знам точно как работи, но в ELSA си има стъпка да го откачиш, преди да извадиш кошницата, а то реално се вади доста лесно и сам. 16 minutes ago, alexander alexandrov said: И моята цедка от горната страна беше така чиста, само имаше 2 3 парченца черен полеп по нея. този черен полеп взех да се филмирам да не са стружки, но ще видим Редактирано 22 Септември 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 22 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 Не се слага там, но мисля, че няма голямо значение.Маркучът със щипката е под налягане, а по този се връща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 уф, аз съм олигофрен понякога...сега като каза веднага ми стана ясно къде се слага...закопчава се върху черния капак на кошницата...но вчера вече така се бях изнервил, ставаше тъмно, а и той се измъкна сам и не видях къде е бил. Чудих се много как така са го направили толкова широк Там, където се опитах да го сложа, е ако колата има печка и да захранва и нея...уф... Но да, той просто се закача и няма толкова значение къде е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване