Тино73 Публикувано 13 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2021 (Редактирано) Колеги, проблема ми е следния. Audi A6, 4F, 2.0tdi, 140cv, manual transmicion 2005 Купих колата и нормално почваме да пооправяме нещата които джамбазите много стриктно са скрили. Та по темата. Колата пали и гасне с много досадно претрисване. Не е маховик, сигурен съм. Насочих се към дросела ( клапа за мего гасене на мотора ). Разглодих я, и при отварянето на електронната час, видях че на платката има изгорял ел елемент. Цялата платка плуваше в масло. Без да му мисля, и логично, веднага поръчах нова, дойде на деня и ми отне 10 мин да я монтирам. Четох че иска адаптация, имам VCDS 18.9.0, но при мен тази опция липства. И за още по голямо разочарование, при изваден маркуч на кулера ( за да гледам какво се случва с клапата ) забелязах че при гасене на мотора тя седи отворена. При подаване на контакт, леко помръдва и се усеща че моторчето и дава напрежение, паля мотора нищо, гася пак нищо. Връщам контакта...пак съвсем леко помръдва и това. Тресенето си остана, клапата е нова, а колата не я разпознава. При тест със VCDS, ОТВАРЯ И ЗАТВАРЯ БЕЗ ПРОБЛЕМ. Изключително важно е да спомена, че като махна буксата и, НЕ СВЕТВА НИЩО ПО ТАБЛОТО. Нито чек, нито реотана ...абе нищо. И колата върви еднакво. Всички бушони са проверени. МОля за идеи, но без сервизи в БГ, защото живея в чужбина ( за съжаление ) Редактирано 13 Ноември 2021 от Тино73 неволно натиснах ENTER Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 13 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2021 Някой може да я е махнал софтуерно и за това не ти свети чека като изключиш буксата,компа не я търси и затова сигурно и не работи,като марка каква сложи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 14 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 (Редактирано) Continental , 360 евро. Мисля за тия пари да е ок. Как мога да разбера дали наистина е софтуерен проблема? Може ли да се оправи? Много гадно когато замениш нова част и ефекта е нулев. Същото и с ЕГР. Купих нов, защото клапата на стария беше заседнала заради изронени зъби по колелцата. Тя също не работи, а на тест отваря и затваря Редактирано 15 Ноември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 14 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 Потърси някой тунер около теб или питай в представителство да ти налеят оригиналния софт. Джамбазите така ремонтират цялата неработеща периферия за 50-150 евро наведнъж за 10 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 Писах му в другата тема на човека да търси оригинален софт още преди една седмица и тогава да го мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 14 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 РАзбира се, mili75, поръчал съм KESS V2, но не идва от Испания а от Китай, най вероятно и ще се забави. С нея ще налея оригиналния софт, и ще видя какво ще стане. Отворих темата защото ако има някой който е минал по този път, би могъл да ме посъветва нещо. А също и ако някой има същи прблем, да го решим заедно. Незнам защо, все си мисля че няма да стане. Дано проблема е само в софта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 14 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 Иначе това прочете VCDS днес. До колкото разбирам три пъти е слагана на операционната маса, май.....или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Между дросел и клапа за меко гасене има разлика. Едното естествено се движи когато натискаш педала на газта, а клапата за меко гасене доколкото знам играе ролята да спре притока на въздух като гасиш колата и тя отваря и затваря само. Ето ти как изглежда клапа за меко гасене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 При 2,0 тди не е типичен дросел, служи за меко гасене, но има и функция при подаването на изгорелите газове от ЕГР-а, работят в синхрон демек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 15 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 При мен , както и да се нарича, не работи. Това от снимката на НИки не е моята клапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Ще заработи бе, спокойно, само налей оригиналния софт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 (Редактирано) Да колегата е прав първо със софтуер и ще си покаже, сигурно егр и дросела са ги махнали софтуерно,защото моят дросел спря да работи светваше чека и като го отворих имаше изронени зъби,аз взех нов от Англия и сега си работи и гасне меко макар че пак дава грешка но не светва чека,може да е китайски и затова да набива грешка но за мен е по важно да работи гледах го и нямаше някаква марка,а твоят като цена е като оригинален и марката не е менте Редактирано 15 Ноември 2021 от icox1333 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 9553 ли е версията на софта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 16 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 (Редактирано) Преди 20 часа, icox1333 написа: Да колегата е прав първо със софтуер и ще си покаже, сигурно егр и дросела са ги махнали софтуерно,защото моят дросел спря да работи светваше чека и като го отворих имаше изронени зъби,аз взех нов от Англия и сега си работи и гасне меко макар че пак дава грешка но не светва чека,може да е китайски и затова да набива грешка но за мен е по важно да работи гледах го и нямаше някаква марка,а твоят като цена е като оригинален и марката не е менте Ами да, не е менте, и за това ме е яд, че давам пари за хубави части, и удрям на камък. Дано стане със софта. преди 21 минути, kpematop написа: 9553 ли е версията на софта? Как да разбера версията , братле? май горе пратих данните на компютъра. там няма ли ги? В газоохладителя на ЕГР - от другата страна на мотора ( над турбото ) също има един клапан за газовете. Само че е вакуумен. Ако той е запецнал, счупен или блокирал, може ли да прави също мизерии. Преди него имах сложена тапа, и аз я махнах, защото смених ЕГР със нов. КАква е ролята на този клапан там? Редактирано 16 Ноември 2021 от Тино73 правописна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 22 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2021 Колега, какво стана с проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 24 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2021 Здравейте. Никакво развитие още. Чакам диагнозата за да налея оригиналния софт. Бави се от Китай. Доставката е от 25ти (утре) до 1ви декември. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 10 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 Колеги , проблема е РЕШЕН. С помоща на приятеля ми от Севиля, който ми изпрати оригиналния файл на колата, сега дрисела работи перфектно, и мотора гасне без да претриса. Имам оригиналния файл, и още два. Единия е тунугован, а другия с изключен ЕГР. ЕГР ми е нов, така че за сега с оригиналния ще си карам. За информация на който е нужна , диагнозата е KESS V2, и ми струваше само 90 евро. Чакането ме изнерви, но имаше резултат. Благодаря от сърце на всички които се отзоваха и на тези които прочетоха темата. Дано помогне на друг, ако има същия проблем. Бъдете здрави и се пазете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване