Jump to content

Ауди А7 3.0 ТФСИ ремап


VPanaiotov

Recommended Posts

Здравейте,

 

Може ли да ми препоръчате къде да си направя ремап на двигателя и кутията - 3.0 TFSI 333 hp със ZF8? За сега опциите, на които съм се спрял са Integrated Engineering или Full Throttle Motorsports.

Link to comment
Share on other sites

Едва ли някой е пробвал тези две фирми, особенно втората. За вторите това ли им е сайта ?

Друга опция са JHM ;)

 

IE са отдавна в играта с 3.0TFSI тъй, че едва ли ще има драми отделно имат 45 дни тест период.

 

По-важно е да решиш дали ще се ограничиш само със Stage1 или планираш да извадиш максимума, ако е второто разгледай какво предлагат IE и JHM за следващите стейджове и реши на тази база.

Link to comment
Share on other sites

FТ Motorsport са от Пловдив, доколкото знам на пича, който ги прави му казват Жоро Касапина. Иначе, не искам да изстисквам колата на максимум, по-скоро да се оптимизира работата на двигател/кутия.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

В такъв случай твърдо IE или JHM според зависи колко пари ти се дават.

Или пък играй с тези от Пловдив, ама някак си се съмнявам да са направили по-добър ремап за кутията от въпросните Американци.

Link to comment
Share on other sites

Попринцип за Жоро съм чувал хубави неща, доколкото знам настройва спортни автомобили. Иначе IE ми ги препоръчаха специално.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

Ако не планираш някакви извръщения (много хардуерни промени) по колата, винаги е добре да работиш с голяма тунинг марка, която има много опит с определен двигател.

 

Нещо като 034 Моторспорт...

 

https://store.034motorsport.com/b8-b8-5-audi-s4-s5-3-0-tfsi-performance-software-stage-1-2-plus-dual-pulley.html

 

 

Link to comment
Share on other sites

Не съм ги чувал, но видях, че нямат ремап на кутията и съответно отпадат.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

Тъй като съм минал по тоя път, моят съвет е да се уточниш много добре със самия себе си дали ще се спреш само на лек ремап.

Опасно е и ще ти хареса и после трудно се спира...

Link to comment
Share on other sites

За кутията HPTuners е решение. @zhelyazA6 може да каже :) 

В Audizine голяма част от Q/SQ5-те са с custom tune. 

 

За ECU-то тъпото е, че ще трябва да чакаш 1-2 седмици да дойде кабела отвъд голямата вода и след това ще се разправяш с Митница. 

 

 

 

Edited by Drone
Link to comment
Share on other sites

@zhelyazA6 само лек ремап ще е, да. Не съм чак такъв фен на засилванията на автомобилите, освен ако не са спортни. За HPTuners съм чел доста сполучливи неща, дори бях намерил кой да я направи, но тогава IE нямаха софтуер за кутията. Съответно, не съм сигурен дали си струва.

Link to comment
Share on other sites

Е, ти щом искаш и кутията да ремапваш.

Смяна на 7200 об и лек ремап в едно изречение не могат да стоят.... 😂😂

Аз имам HP Tuners кабел и си правя и мотора и кутията.

Link to comment
Share on other sites

Е що? Stage 1, Спортен филтър и ремап на кутия си е достатъчно според мен. Другото става филм, защото ще трябва генерация, а тя си е скъпичка :)  

Link to comment
Share on other sites

@zhelyazA6 не е лек ремап, но започна ли със смяната на части, няма да има спиране 😁. Нямам знанията, за да започна да си правя сам софтуера, така че HP Tuners остава вариант ако някой друг може да настрои автомобила подобаващо. @Drone видях хора, които са си слагали спортни филтри увеличаващи звука от суперчарджъра, на мен лично не ми допада изобщо. Ако има вариант да не се чува виенето съм съгласен.

Edited by VPanaiotov
Link to comment
Share on other sites

Аз съм със спортен филтър във стоковата въздушна кутия. Няма виене на чарджъра. Но мисля това да се промени ... отново. 😂

 

преди 34 минути, Drone написа:

Е що? Stage 1, Спортен филтър и ремап на кутия си е достатъчно според мен. Другото става филм, защото ще трябва генерация, а тя си е скъпичка :)  

Според мен или само лек софт да живне малко колата или яко софт мотор и кутия+ролки, дросел, мет да видиш тогава как може да върви тоя 2тонен кош. И генерацията трябва да се отпуши.

Link to comment
Share on other sites

В маднес правят и софт на кутията по принцип. Имате ли някакви съображения спрямо тях, за да не се споменават?

Link to comment
Share on other sites

На ZF8 Ли правят ? 

 

@VPanaiotov идеята на интейка е да влиза по-вързо въздуха и да не се удушава колата.

 

За спирачките аз нямам ядове, щото съм с 4 бутални Брембо, които се слагат и на Maracan :D 

Link to comment
Share on other sites

@Drone да, знам. Просто не искам да става от шумните виещи суперчарджъри, а повечето ъпгрейди сякаш са такива. На мен лично звукът изобщо не ми допада.

 

Аз съм с обикновени спирачки, но нямам проблем изобщо, само от 200 до 150 е по-кофти положението.

 

@1948 не съм фен на Маднес, там не бих си закарал колата. Нищо лично. Рево също не се обсъжда, защото нямат софтуер за ZF8. Овърдрайв също съм ги отписал.

Link to comment
Share on other sites

Нямаш много голям избор с CREC ако ECU-то е 16ка. Свали го и погледни кой модел е точно, ще си спестиш доста главоболия и пари

Link to comment
Share on other sites

Фейслифта е с мотор с код CREC. Някои са с ECU Simos 8ца, други със SIMOS 16ка. За последните дори и някои от най-известните тунинг компании нямат тунек все още. 

Свали компа - под казанчето за чистачките е - и виж какво пише на него и ще знаеш къде си.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...