Jump to content

За съвет и от къде?


vladibest

Recommended Posts

Колеги някой да е поръчвал ( купувал)  шофьорска брава ? От къде и по възможност не китайчета.

Моята почна много често да отказва да отключва и ще трябва да е сменям, а до колкото разбрах ако е повредена е възможно да не гаси MMIто и от там да ми топи акумулатора.

След няколко теста , преди да изгася колата спирам медията и сутрин акумулатора си е на 100%. Оставя ли медията да се изключва от самосеби си сутрин съм на 20%. Незнам дали е съвпадение още си правя експерименти.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи заради две моторчета по 20-30лв цената за цяла брава е идеална.Въпросните моторчета се свалят разглобяват, чистят и всичко се сглабя обратно. Има клипчета в тубата как се случват нещата. 

 

П.с. Отделно има хора които рециклират брави...

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така, или китайски моторчета, понеже оригинални няма. Всеки сам си решава.

Реално най-честата драма с бравите е заради това, че с течение на времето се натрупва магнитен прах около оста на моторчетата и съответно бравата започва да се ебава.

Аз си играх с моторчета на задните брави и всичко си бачка идеално, ама си е играчка.

 

Предните също ми се ебават та рано или късно ще трябва да си поиграя.

За шьофорската врата трябва да се сваля рамката на стъклото ли поне аз по друг начин не успях да извадя бравата от друга 4F-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.12.2021 г. at 15:27, vladibest написа:

Колеги някой да е поръчвал ( купувал)  шофьорска брава ? От къде и по възможност не китайчета.

Моята почна много често да отказва да отключва и ще трябва да е сменям, а до колкото разбрах ако е повредена е възможно да не гаси MMIто и от там да ми топи акумулатора.

След няколко теста , преди да изгася колата спирам медията и сутрин акумулатора си е на 100%. Оставя ли медията да се изключва от самосеби си сутрин съм на 20%. Незнам дали е съвпадение още си правя експерименти.

 

Ремонтирай си твоята не се занимавай да търсиш нова...За последните 5-6 години съм направил поне 100 брави и нямам "рекламация"..За София търси ShadowМ  от форума :)

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV в Порше запад ми я смениха без да махат рамката. Гледах през витрината. Около 40мин с моткането. Върнаха ми старата - в гаража е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, sunshai написа:

Ремонтирай си твоята не се занимавай да търсиш нова...За последните 5-6 години съм направил поне 100 брави и нямам "рекламация"..За София търси ShadowМ  от форума :)

Коце, без лоши чувства, ама ти така каза, че и кормилната колона се прави само с почистване и смазване и после идвах за втори път да я спираме. Едва след това разбрах, че за да стане кормилната колона като нова си има ремонтен комплект. Та в този ред на мисли, защо да не си вземе колегата нова брава китайска. Имал ли си лош опит с китайски брави, че така като гледам скоро ще стане масов проблем с тия стари коли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zdrash написа:

@P_PETKOV в Порше запад ми я смениха без да махат рамката. 

 

Явно има някакъв начин, аз споделям личен опит.

 

П.с. Нали за шофьорската говорим? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75: кормилната вече се изолира само с рязане на един кабел за 0 пари и 10 мин време с кафето и цигарата(евентуално) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV да. 3 дръжки смених като взех колата. Двете леви и на петата врата. Преди това имах Пасат,  на който сам сменях 4 пъти дръжка на задна врата с ремонтирана, после китайска нова, после секънд хенд, после секънд хенд фейсова и работеха около месец в най-добрия случай. А и на други две врати даваха ядове. Затова като взех тази кола -директно в Порше - към 1400лв олекнах за трите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.12.2021 г. at 20:54, mili 75 написа:

Коце, без лоши чувства, ама ти така каза, че и кормилната колона се прави само с почистване и смазване и после идвах за втори път да я спираме. Едва след това разбрах, че за да стане кормилната колона като нова си има ремонтен комплект. Та в този ред на мисли, защо да не си вземе колегата нова брава китайска. Имал ли си лош опит с китайски брави, че така като гледам скоро ще стане масов проблем с тия стари коли?

По спомен ти държеше да я ремонтирам...Аз предложих да я изключим  форевър още 1вия път,със нова Китайска брава съм имал ядове 2 пъти на VW.

На 3.12.2021 г. at 21:33, P_PETKOV написа:

 

Явно има някакъв начин, аз споделям личен опит.

 

П.с. Нали за шофьорската говорим? 

Сваля се без махане на рамката...доста по-криво от пасажерската...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросното чистене или рециклирне колко време ще изкара ако ще се разглабя всяка година мерси. По добре нова и да забрая за случая.
Намерих нова за 177лв е България УЖ НЕМСКА поне така пише ( малко под съмнение). Или вариянт да купя от Германия за 180 евро.
Докато се прибера другата седмица ще го мисля.
НЯКОЙ ДА Е СЛАГАЛ ТАКАВА ДА КАЖЕ МНЕНИЕ ???
277e8494ca84ced08e4ab211468956f4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...