Bogoev Публикувано 21 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2022 Здравейте банда. От всичко, което изчетох последните два дни разбрах, че вариантите пред мен са 2.0 TFSI и 3.2 FSI куатро автоматик (автомата ми е условие) за да избегна мултитроник кутия. Първият има вероятност да гори много масло, вторият чета около 3к лева смяна на вериги. Ясно е, че няма как да предвидя разхода на масло при 4 цилиндровия. Интересува ме веригите при 3.2 на диагностика могат ли да се видят в какво състояние са и не срещнах мнения има ли го този харч на масло? Гледам бензинови коли поради пробег около 12к на година. Това ще ми е първо Ауди и разчитам на малко подкрепа в избора си. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2022 (Редактирано) Има и 3.0тфси 272 коня при фейса, ама там цената няма да ти хареса. Вземай 2.0тфси пък ако се наложи правиш един ремонт и си ти. Просто едва ли някой ще се навие да направите София Бургас и обратно за да се види дали харчи масло. Относно 3.2fsi безумно да се нашиваш с тоя утепан кон с безумно скъпа поддръжка спрямо това което предлага. Реално 2.0тфси с един ремап го отвява като куцо пиле домат. Редактирано 21 Февруари 2022 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogoev Публикувано 21 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2022 Разумно звучи това, което написа. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2022 (Редактирано) Ако е масларка, след ремонта ще караш пре-фейс на цената на фейс. Защо направо не си вземеш едно 2.0 TFSI фейс от по-новото поколение които нямат този проблем и пито-платено. Редактирано 21 Февруари 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogoev Публикувано 21 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2022 Ремонта ценово как се изразява? Гледам преди фейса за 15к ще се включа на приличен екземпляр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 Някой беше извадил логика, че повечето такива в движение вече са с направен ремонт Аз имам такава с гаранционен ремонт в официален сервиз, съответно не гори Та съветът ми е да гледаш такава с доказуем ремонт. Иначе ремонтът е нещо в диапазона 3-4к. Тази бих погледнал - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11643639220715300 Ето и една с интересен цвят и фейслифт, но много над бюджета - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11642281183274121 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 От всички в движение с този проблем - да, повечето са с направен ремонт. От всички които в момента се продават обаче - не е толкова сигурно, тъй като много хора решават да я продадат вместо да правят ремонта. Тези пък които вече са направили ремонта (като тебе) не бързат да я продават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scc Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 Не се набутвай с В8-ца с 2.0ТФСИ. Гледай В7-ца с 2.0ТФСИ. Не гори маслО, с един чип става 240-50-60 конЕ и върви на страх. И ги има за цената на ремонта на В8-цата. Кеф ти ръчка, кеф ти автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Мдааа, дообре 2022 да си вземе кош разработван края на 20ти век Една кола не е само мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogoev Публикувано 23 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Няма голямо предлагане в момента със зададените параметри, две - три коли с 2.0 тфси ми привличат вниманието. Надявам се да се включи и някой, който притежава 3.2 фси в момента да сподели мнение от първа ръка, понеже това което чета за този двигател са стари мнения (когато са били 3-5 годишни). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Само относно съвета за В7 2тфси да кажа, че предната ми беше такава, и че разликата е осезаема в двете коли и няма нищо в полза на В7. Първия месец след смяната имах чувството, че съм се качил в А6ца. А и В7цата гореше много повече масло от Б8цата За вървенето, и двете сток сме се тествали, че и Б7цата е още в семейството, и я поцепвам. Б8 след софтуер отива на 270-280кс и е много адекватна дори без тези интервенции. Само суперлативи мога да изкажа след малко повече от година с нея. Търсиш с доказан ремонт и не бъди скъперник ако се появи адекватен екземпляр за малко повече пари. 3,2 съм нямал и не мога да коментирам, но със сигурност не са много повече предлаганите с тоя мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogoev Публикувано 23 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 (Редактирано) pampo, благодаря за мненията, кристално ясно ми е, че автомобил за тънки пари е руска рулетка (в повечето случай). Б7-ца е няма в уравнението. Редактирано 23 Февруари 2022 от Bogoev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Преди 4 часа, pampo написа: А и В7цата гореше много повече масло от Б8цата Амакактака?Tук форумните Б7 фенове се кълнат, че не харчели масло, това бил проблем на Б8? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 (Редактирано) Отново си в грешка. Всички TFSI двигатели харчат малко масло. При първото поколение на Б8-ците обаче харча е огромен, ако е наличен проблема разбира се. Б7-ците с 2.0 TFSI нямат този проблем. Иначе и ти да си карал двигател 16 години без нито един сериозен ремонт ще му станеш фен, ама явно си нямал такъв късмет. Редактирано 23 Февруари 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Е харчи по 2л/10к км В7, не е драстично, но В8цата харчи към 300-500мл/10к. Преди това, когато е трябвало да я ремонтират е правила 1л на 600-1000км, така ми каза предният собственик. Но така или иначе тук изобщо не се търси В7, така че все тая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 On 2/22/2022 at 10:28 AM, CVT said: От всички в движение с този проблем - да, повечето са с направен ремонт. От всички които в момента се продават обаче - не е толкова сигурно 12-14 години от производството на автомобила.... 7 hours ago, pampo said: Само относно съвета за В7 2тфси да кажа, че предната ми беше такава, и че разликата е осезаема в двете коли и няма нищо в полза на В7. Първия месец след смяната имах чувството, че съм се качил в А6ца. А и В7цата гореше много повече масло от Б8цата За вървенето, и двете сток сме се тествали, че и Б7цата е още в семейството, и я поцепвам. Б8 след софтуер отива на 270-280кс и е много адекватна дори без тези интервенции. Аз също имам на разположение двете коли, като и двете са в повече от перфектно състояние. Имам абсолютно същите наблюдения. Б8 си е малка а6-ца, която в някои отношения е дори по-комфортна. Това, което ми харесва повече в Б7 е изчистения интериор (Б8 е като първите самсунги, когато се мъчат да копират епъл - безмислени менюта, сложени със самоцел да са там и да се каже, че ги има). Голямо чудо да си проверявам маслото и акумулатора през меню. А най-голямата положителна разлика е поведението на Б7 - близко до поведението на бмв, но с много по-голям комфорт - стегната, предсказуема, с добра обратна връзка на волан и спирачка. Ако сравняваме само мотори - няма нито една причина да се избере мотора на Б7....освен първоначалната цена на придобиване. Моторът на Б7 е технологичен скок спрямо 1.8т (някой беше подхвърлил, че съм го изкарал едва и не "ес-ка".....и това всъщност е така, в сранение с 1.8). Но е далеч от ЕА888 моторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scc Публикувано 25 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2022 На 23.02.2022 г. at 15:27, Prokopi90 написа: Амакактака?Tук форумните Б7 фенове се кълнат, че не харчели масло, това бил проблем на Б8? Ето как На 23.02.2022 г. at 16:23, CVT написа: Отново си в грешка. Всички TFSI двигатели харчат малко масло. При първото поколение на Б8-ците обаче харча е огромен, ако е наличен проблема разбира се. Б7-ците с 2.0 TFSI нямат този проблем. Иначе и ти да си карал двигател 16 години без нито един сериозен ремонт ще му станеш фен, ама явно си нямал такъв късмет. На 23.02.2022 г. at 17:36, pampo написа: Е харчи по 2л/10к км В7, не е драстично, но В8цата харчи към 300-500мл/10к. Преди това, когато е трябвало да я ремонтират е правила 1л на 600-1000км, така ми каза предният собственик. Но така или иначе тук изобщо не се търси В7, така че все тая. И правилно, че не се търси В7. Скоро имаше инфо, че в подземните гаражи на МОЛ-овете и на нови кООперациЙ не се допускат освен автомобили на пропан-бутан и автомобили с евро 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2022 На 25.02.2022 г. at 20:33, scc написа: ... и автомобили с евро 4. 😆 😆 😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване