Jump to content

А4 Б8 бензин


Recommended Posts

Здравейте банда. От всичко, което изчетох последните два дни разбрах, че вариантите пред мен са 2.0 TFSI и 3.2 FSI куатро автоматик (автомата ми е условие) за да избегна мултитроник кутия. Първият има вероятност да гори много масло, вторият чета около 3к лева смяна на вериги. Ясно е, че няма как да предвидя разхода на масло при 4 цилиндровия. Интересува ме веригите при 3.2 на диагностика могат ли да се видят в какво състояние са и не срещнах мнения има ли го този харч на масло? Гледам бензинови коли поради пробег около 12к на година. Това ще ми е първо Ауди и разчитам на малко подкрепа в избора си.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и 3.0тфси 272 коня при фейса, ама там цената няма да ти хареса. Вземай 2.0тфси пък ако се наложи правиш един ремонт и си ти. Просто едва ли някой ще се навие да направите София Бургас и обратно за да се види дали харчи масло. 

Относно 3.2fsi безумно да се нашиваш с тоя утепан кон с безумно скъпа поддръжка спрямо това което предлага. Реално 2.0тфси с един ремап го отвява като куцо пиле домат. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е масларка, след ремонта ще караш пре-фейс на цената на фейс. Защо направо не си вземеш едно 2.0 TFSI фейс от по-новото поколение които нямат този проблем и пито-платено.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше извадил логика, че повечето такива в движение вече са с направен ремонт :)

Аз имам такава с гаранционен ремонт в официален сервиз, съответно не гори :) Та съветът ми е да гледаш такава с доказуем ремонт.  Иначе ремонтът е нещо в диапазона 3-4к. 

Тази бих погледнал - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11643639220715300

Ето и една с интересен цвят и фейслифт, но много над бюджета - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11642281183274121

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всички в движение с този проблем - да, повечето са с направен ремонт. От всички които в момента се продават обаче - не е толкова сигурно, тъй като много хора решават да я продадат вместо да правят ремонта. Тези пък които вече са направили ремонта (като тебе) не бързат да я продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се набутвай с В8-ца с 2.0ТФСИ. Гледай  В7-ца с 2.0ТФСИ. Не гори маслО, с един чип става 240-50-60 конЕ и върви на страх.

И ги има за цената на ремонта на В8-цата.

Кеф ти ръчка, кеф ти автомат.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма голямо предлагане в момента със зададените параметри, две - три коли с 2.0 тфси ми привличат вниманието. Надявам се да се включи и някой, който притежава 3.2 фси в момента да сподели мнение от първа ръка, понеже това което чета за този двигател са стари мнения (когато са били 3-5 годишни). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само относно съвета за В7 2тфси да кажа, че предната ми беше такава, и че разликата е осезаема в двете коли и няма нищо в полза на В7. Първия месец след смяната имах чувството, че съм се качил в А6ца. А и В7цата гореше много повече масло от Б8цата :) За вървенето, и двете сток сме се тествали, че и Б7цата е още в семейството, и я поцепвам. Б8 след софтуер отива на 270-280кс и е много адекватна дори без тези интервенции. Само суперлативи мога да изкажа след малко повече от година с нея. Търсиш с доказан ремонт и не бъди скъперник ако се появи адекватен екземпляр за малко повече пари. 3,2 съм нямал и не мога да коментирам, но със сигурност не са много повече предлаганите с тоя мотор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pampo, благодаря за мненията, кристално ясно ми е, че автомобил за тънки пари е руска рулетка (в повечето случай). Б7-ца е няма в уравнението. 

Редактирано от Bogoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, pampo написа:

А и В7цата гореше много повече масло от Б8цата

Амакактака?Tук форумните Б7 фенове се кълнат, че не харчели масло, това бил проблем на Б8?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново си в грешка. Всички TFSI двигатели харчат малко масло. При първото поколение на Б8-ците обаче харча е огромен, ако е наличен проблема разбира се. Б7-ците с 2.0 TFSI нямат този проблем.

 

Иначе и ти да си карал двигател 16 години без нито един сериозен ремонт ще му станеш фен, ама явно си нямал такъв късмет. ;)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е харчи по 2л/10к км В7, не е драстично, но В8цата харчи към 300-500мл/10к. Преди това, когато е трябвало да я ремонтират е правила 1л на 600-1000км, така ми каза предният собственик. Но така или иначе тук изобщо не се търси В7, така че все тая.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/22/2022 at 10:28 AM, CVT said:

От всички в движение с този проблем - да, повечето са с направен ремонт. От всички които в момента се продават обаче - не е толкова сигурно

12-14 години от производството на автомобила....

 

7 hours ago, pampo said:

Само относно съвета за В7 2тфси да кажа, че предната ми беше такава, и че разликата е осезаема в двете коли и няма нищо в полза на В7. Първия месец след смяната имах чувството, че съм се качил в А6ца. А и В7цата гореше много повече масло от Б8цата :) За вървенето, и двете сток сме се тествали, че и Б7цата е още в семейството, и я поцепвам. Б8 след софтуер отива на 270-280кс и е много адекватна дори без тези интервенции.

Аз също имам на разположение двете коли, като и двете са в повече от перфектно състояние.

Имам абсолютно същите наблюдения.

Б8 си е малка а6-ца, която в някои отношения е дори по-комфортна.

 

Това, което ми харесва повече в Б7 е изчистения интериор (Б8 е като първите самсунги, когато се мъчат да копират епъл - безмислени менюта, сложени със самоцел да са там и да се каже, че ги има). Голямо чудо да си проверявам маслото и акумулатора през меню.

А най-голямата положителна разлика е  поведението на Б7  - близко до поведението на бмв, но с много по-голям комфорт - стегната, предсказуема, с добра обратна връзка на волан и спирачка.

Ако сравняваме само мотори - няма нито една причина да се избере мотора на Б7....освен първоначалната цена на придобиване.

Моторът на Б7 е технологичен скок спрямо 1.8т (някой беше подхвърлил, че съм го изкарал едва и не "ес-ка".....и това всъщност е така, в сранение с 1.8). Но е далеч от ЕА888 моторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.02.2022 г. at 15:27, Prokopi90 написа:

Амакактака?Tук форумните Б7 фенове се кълнат, че не харчели масло, това бил проблем на Б8?

Ето как :hilezh:

На 23.02.2022 г. at 16:23, CVT написа:

Отново си в грешка. Всички TFSI двигатели харчат малко масло. При първото поколение на Б8-ците обаче харча е огромен, ако е наличен проблема разбира се. Б7-ците с 2.0 TFSI нямат този проблем.

 

Иначе и ти да си карал двигател 16 години без нито един сериозен ремонт ще му станеш фен, ама явно си нямал такъв късмет. ;)

 

 

На 23.02.2022 г. at 17:36, pampo написа:

Е харчи по 2л/10к км В7, не е драстично, но В8цата харчи към 300-500мл/10к. Преди това, когато е трябвало да я ремонтират е правила 1л на 600-1000км, така ми каза предният собственик. Но така или иначе тук изобщо не се търси В7, така че все тая.  

И правилно, че не се търси В7. Скоро имаше инфо, че в подземните гаражи на МОЛ-овете и на нови кООперациЙ не се допускат освен автомобили на пропан-бутан и автомобили с евро 4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...