gntrtn Публикувано 19 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2022 Здравейте, преди една година ми смениха маслото на двигателя Audi Q5 2.0 TDI 177 HP 2014. Днес реших да погледна нивото на маслото от MMI след пътуване. За една година съм минал около 4,300 км. Нормално ли е да показва нивото да е по-малко от средното. Трябва ли да доливам масло? Ето я нивото при първото измерване: След няколко часа я запалих отново, но тогава го показваше даже по-малко: Другият ми въпрос е, че дали този max-min level показва 1 литър от общите 5 литра масло в двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papunov Публикувано 19 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2022 Не му вярвай на това.. зависимост колко е загряла колата като се замери и наклона на която е стояла може да има разлика.. при мен след дълъг път като загася и запаля след 10 минути съм го виждал и да не го е отчело.. демек под мина.. а на другият ден да е ок. Все пак зависи и колко масло си сипал и до къде ти в отчело след смяната... Ако си малко под макса значи е напълнено точно колкото трябва.. ама това е относително... Мисля че може да налееш 100-тина мл и ще си около макса. На колко км е колата и дали е сменян капака на клапаните. Трябва на около 200 хил. км да се сменя, че там е и филтърна картера вентилация..Sent from my M2101K9G using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 28 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2022 @Papunov Съжалявам, че използвам чужда тема, но понеже си споменал неща, които ме интересуват, може ли да помоля за малко повече инфо - какъв е този капак? Q5 преди фейса 2.0 тди дали има и той картерна вентилация (предполагам да), може ли номер на частта, и на колко се сменя. Че чета доста за тая картерна вентилация, но никой не ме и пита сменяна ли е, и да иска да я сменя, явно аз трябва да си поискам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papunov Публикувано 28 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2022 @mhi406vt моята е 2.0 ТДИ 2010, преди фейслифта. Води се капак клапани.. и в него е вграден клапана на картерната вентилация. Парт номер не мога да ти кажа, ама знам че май само е оригинален. Покрай него се сменят държачите на дюзите, о пръстени, гарнитура и не знам какво още. Чакам го Мишо да се завърне да ми смени капака.. че е протекла от гарнитурата и по кората е мазало :-) Щом без корите се вижда капка по стартера, ясна работата.. Беше ми стигнало до към минимума маслото , че ми се наложи да долея 200-250 мл. Мишо ми каза че на около 200 хиляди се сменя, ама Дас ауто ако питаш, ще ти кажат на 80 хил. В ауди не съм питал ама щом колата в гаранционното обслужване не са я сменяли предполагам че не е толкова често. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikifen Публикувано 29 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2022 И аз следя темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 29 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2022 @Papunov Благодаря ти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 Продават мембрани в ибей за картерната вентилация. Някой пробвал ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 10 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2023 Колеги някой имал ли е проблеми с разход на масло 2.0 тди 177.Колата е на 140 х км. Разхода е за 2500 км 1 литър масло.Някакви идеи от какво може да е ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVS Публикувано 22 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2023 (Редактирано) Колега, за съжаление, директно ти казвам, че си за сегменти. Проблемът с точно този мотор е това. Имах същият. Приготвяй една не малка сума и нещата ще се оправят. Редактирано 24 Юли 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 5 Август 2023 Доклад Share Публикувано 5 Август 2023 Преди да стигнеш до сигменти какво друго смени за да опиташ да спреш разхода??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVS Публикувано 9 Август 2023 Доклад Share Публикувано 9 Август 2023 Колега, накратко казано всичко. 1. Каране с различни видове масла и добавки ; 2. Ревизия на турбо, турбо пътища - за наличие на масло по тях; 3. Смяна картерна вентилация; 4. Пълен rebuild на главата - смяна на всичко; 5. Смяна сегменти и отново смяна на гумичките на главата, като в rebuild-a гумичките бяха сменени, но ги смених отново. След всичко което съм написал, за мен лично щеше да е в пъти по евтино, директно да сменя сегментите, защото реално проблема беше в тях. Поздрави и успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Август 2023 Доклад Share Публикувано 9 Август 2023 Явно смените на 30 хиляди не се отразяват добре на колите. Виждал съм и забравени смени на масло и в обявите пише, че има пропуснат сервизен интервал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване