gntrtn

Ниско ниво на маслото

Recommended Posts

Здравейте,

 

преди една година ми смениха маслото на двигателя Audi Q5 2.0 TDI 177 HP 2014. Днес реших да погледна нивото на маслото от MMI след пътуване. За една година съм минал около 4,300 км. Нормално ли е да показва нивото да е по-малко от средното. Трябва ли да доливам масло? Ето я нивото при първото измерване:

 

1.jpg.f25eb958f187dc49bc1b8ecbb222ba2f.jpg

 

След няколко часа я запалих отново, но тогава го показваше даже по-малко: 

 

2.thumb.jpg.06ca8d5f821a9ec559b3fcca27f8457e.jpg

 

Другият ми въпрос е, че дали този max-min level показва 1 литър от общите 5 литра масло в двигателя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не му вярвай на това.. зависимост колко е загряла колата като се замери и наклона на която е стояла може да има разлика.. при мен след дълъг път като загася и запаля след 10 минути съм го виждал и да не го е отчело.. демек под мина.. а на другият ден да е ок. Все пак зависи и колко масло си сипал и до къде ти в отчело след смяната... Ако си малко под макса значи е напълнено точно колкото трябва.. ама това е относително... Мисля че може да налееш 100-тина мл и ще си около макса.

На колко км е колата и дали е сменян капака на клапаните. Трябва на около 200 хил. км да се сменя, че там е и филтърна картера вентилация..

Sent from my M2101K9G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Papunov Съжалявам, че използвам чужда тема, но понеже си споменал неща, които ме интересуват, може ли да помоля за малко повече инфо - какъв е този капак? Q5 преди фейса 2.0 тди дали има и той картерна вентилация :) (предполагам да), може ли номер на частта, и на колко се сменя. Че чета доста за тая картерна вентилация, но никой не ме и пита сменяна ли е, и да иска да я сменя, явно аз трябва да си поискам

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mhi406vt моята е 2.0 ТДИ 2010, преди фейслифта. Води се капак клапани.. и в него е вграден клапана на картерната вентилация. Парт номер не мога да ти кажа, ама знам че май само е оригинален. Покрай него се сменят държачите на дюзите, о пръстени, гарнитура и не знам какво още. Чакам го Мишо да се завърне да ми смени капака.. че е протекла от гарнитурата и по кората е мазало :-) Щом без корите се вижда капка по стартера, ясна работата.. Беше ми стигнало до към минимума маслото , че ми се наложи да долея 200-250 мл. Мишо ми каза че на около 200 хиляди се сменя, ама Дас ауто ако питаш, ще ти кажат на 80 хил. В ауди не съм питал ама щом колата в гаранционното обслужване не са я сменяли предполагам че не е толкова често.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Продават мембрани в ибей за картерната вентилация. Някой пробвал ли е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги някой имал ли е проблеми с разход на масло 2.0 тди 177.Колата е на 140 х км. Разхода е за 2500 км 1 литър масло.Някакви идеи от какво може да е ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, за съжаление, директно ти казвам, че си за сегменти. Проблемът с точно този мотор е това. Имах същият. Приготвяй една не малка сума и нещата ще се оправят.

 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди да стигнеш до сигменти какво друго смени за да опиташ да спреш разхода???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, накратко казано всичко. 

1. Каране с различни видове масла и добавки ;

2. Ревизия на турбо, турбо пътища - за наличие на масло по тях;

3. Смяна картерна вентилация; 

4. Пълен rebuild на главата - смяна на всичко; 

5. Смяна сегменти и отново смяна на гумичките на главата, като в rebuild-a гумичките бяха сменени, но ги смених отново. 
 

След всичко което съм написал, за мен лично щеше да е в пъти по евтино, директно да сменя сегментите, защото реално проблема беше в тях. 
 

Поздрави и успех !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Явно смените на 30 хиляди не се отразяват добре на колите. Виждал съм и забравени смени на масло и в обявите пише, че има пропуснат сервизен интервал

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.