gntrtn Report post Posted November 19, 2022 Здравейте, преди една година ми смениха маслото на двигателя Audi Q5 2.0 TDI 177 HP 2014. Днес реших да погледна нивото на маслото от MMI след пътуване. За една година съм минал около 4,300 км. Нормално ли е да показва нивото да е по-малко от средното. Трябва ли да доливам масло? Ето я нивото при първото измерване: След няколко часа я запалих отново, но тогава го показваше даже по-малко: Другият ми въпрос е, че дали този max-min level показва 1 литър от общите 5 литра масло в двигателя? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papunov Report post Posted November 19, 2022 Не му вярвай на това.. зависимост колко е загряла колата като се замери и наклона на която е стояла може да има разлика.. при мен след дълъг път като загася и запаля след 10 минути съм го виждал и да не го е отчело.. демек под мина.. а на другият ден да е ок. Все пак зависи и колко масло си сипал и до къде ти в отчело след смяната... Ако си малко под макса значи е напълнено точно колкото трябва.. ама това е относително... Мисля че може да налееш 100-тина мл и ще си около макса. На колко км е колата и дали е сменян капака на клапаните. Трябва на около 200 хил. км да се сменя, че там е и филтърна картера вентилация..Sent from my M2101K9G using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mhi406vt Report post Posted November 28, 2022 @Papunov Съжалявам, че използвам чужда тема, но понеже си споменал неща, които ме интересуват, може ли да помоля за малко повече инфо - какъв е този капак? Q5 преди фейса 2.0 тди дали има и той картерна вентилация (предполагам да), може ли номер на частта, и на колко се сменя. Че чета доста за тая картерна вентилация, но никой не ме и пита сменяна ли е, и да иска да я сменя, явно аз трябва да си поискам Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papunov Report post Posted November 28, 2022 @mhi406vt моята е 2.0 ТДИ 2010, преди фейслифта. Води се капак клапани.. и в него е вграден клапана на картерната вентилация. Парт номер не мога да ти кажа, ама знам че май само е оригинален. Покрай него се сменят държачите на дюзите, о пръстени, гарнитура и не знам какво още. Чакам го Мишо да се завърне да ми смени капака.. че е протекла от гарнитурата и по кората е мазало :-) Щом без корите се вижда капка по стартера, ясна работата.. Беше ми стигнало до към минимума маслото , че ми се наложи да долея 200-250 мл. Мишо ми каза че на около 200 хиляди се сменя, ама Дас ауто ако питаш, ще ти кажат на 80 хил. В ауди не съм питал ама щом колата в гаранционното обслужване не са я сменяли предполагам че не е толкова често. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikifen Report post Posted November 29, 2022 И аз следя темата Quote Share this post Link to post Share on other sites
mhi406vt Report post Posted November 29, 2022 @Papunov Благодаря ти! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kpematop Report post Posted February 8 Продават мембрани в ибей за картерната вентилация. Някой пробвал ли е? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petleshkov Report post Posted July 10 Колеги някой имал ли е проблеми с разход на масло 2.0 тди 177.Колата е на 140 х км. Разхода е за 2500 км 1 литър масло.Някакви идеи от какво може да е ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JVS Report post Posted July 22 (edited) Колега, за съжаление, директно ти казвам, че си за сегменти. Проблемът с точно този мотор е това. Имах същият. Приготвяй една не малка сума и нещата ще се оправят. Edited July 24 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petleshkov Report post Posted August 5 Преди да стигнеш до сигменти какво друго смени за да опиташ да спреш разхода??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JVS Report post Posted August 9 Колега, накратко казано всичко. 1. Каране с различни видове масла и добавки ; 2. Ревизия на турбо, турбо пътища - за наличие на масло по тях; 3. Смяна картерна вентилация; 4. Пълен rebuild на главата - смяна на всичко; 5. Смяна сегменти и отново смяна на гумичките на главата, като в rebuild-a гумичките бяха сменени, но ги смених отново. След всичко което съм написал, за мен лично щеше да е в пъти по евтино, директно да сменя сегментите, защото реално проблема беше в тях. Поздрави и успех ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kpematop Report post Posted August 9 Явно смените на 30 хиляди не се отразяват добре на колите. Виждал съм и забравени смени на масло и в обявите пише, че има пропуснат сервизен интервал Quote Share this post Link to post Share on other sites