Jump to content

Мнение за конкретна S4-ka


Recommended Posts

Здравейте , някой дали има някаква информация за тази S4-ka? 

https://www.cars.bg/view.php?id=63f11b505c457d75de0192a4

Мерси.

Редактирано от alexnn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам .

Преди да си купя s5-цата и си търсех автомобил от този клас, се чух с човека.

И така...

Колата не е фейс нареждана е(той си я е правил) и я е пребоядисвал цялата, което и аз забелязах преди да се чуем . Което няма лошо дори е добре... Ако е направена както трябва ,но аз не съм я виждал на живо  и няма да коментирам при това положение (иска си оглед). Волана не е фейсов и вътре също няма фейсови елементи -навигация,MMI копчета ,драйв селект, копчета и подсветка на климатика , както се вижда от снимките .Също каза ,че окачването е регулируемо Bilstein ръчно от вън.При което останах озадъчен при наличие на драйв селект... Каза ми ,че на мотора е правен основен ремонт . Питах защо ? Причината била пикаеща дюза която разцепила буталото . На блока каза ,че му нямало нищо и ремонта е направен качествено. Купена е от САЩ или Канада вече не помня, ще те излъжа. Имала е лек удар във фара , бронята, калник и  капак, поради което е взел решение вместо да взема части преди фейса както си е била да я преобрази във фейс. Била е в още двама собственици след него ,като я е продал на лизинг- мисля,че ми каза ,че единият е от Бургас а другият от Хасково доколкото си спомням и ако не се лъжа.След което се е наложило да си я отнема при неплащането на вноски и явно беше ядосан за това и заяви,че приключва с тази практика, а аз му казах да е спокоен и ако се стигне до сделка си плащам в кеш (винаги при покупка на автомобил съм действал така ,ако нямам налични средства не гледам тип кола която не мога да си позволя).

И така аз ти предадох разговора между мен и собственика на автомобила не казвам нито нещо лошо нито добро за колата . Все пак всеки сам си взема решенията, какво да прави и как да постъпи.

Ако ти харесва колата се чуй най добре с него... Причината аз да не отида да я видя ,си остават мои си лични възгледи и съображения .

Взех си автомобил на малко километри , което търсех и бе от решаващо значение за мен. С около 100к. по малко от този на обявата и в момента много ме радва... 

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото.Видимите неща за фейса ги забелязах не ми е проблем това. Много е добра на вид , но се опасявам,че возията ще е доста твърда и ще леко повечко шумна от колкото бих предпочел понеже ще се вози и малко дете отзад.

Ще го мисля пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда зверче :) ама не видях да е споменато да е преправяна охладителната система което за това което е направено по колата е вече препоръчително или по скоро задължително . Бая пари са наляти в колата допълнително личи си :) Ако от САЩ или Канада лесно може да се провери Вин номера и да се видят собственици и какви инциденти е имала колата докато е била там . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 90% от случаите при проблем с бутало,при този тип покритие на цилиндрите,се получава "повличане"  по стените на цилиндъра и оттам разход на масло.Строго препоръчително е при покупка да се погледне с камера в цилиндрите за евентуални деруги по стените на цилиндрите,на което много малко продавачи ще се съгласят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еммм ако продавача се дърпа да се извади бубина и  свеща за преглед с камера автора да минава на друга кола и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично тая кола никога няма да я взема поради няколко причини :

1.Споменатият ремонт, който дано е извършен от някой кадърен, защото тоя агрегат е изключително изискващ. Със сигурност ще гори масълце. 

2.IE и APR са доста агресивни, нямат адекватна поддръжка в Бг, има също така няколко клипа с блокирали двигатели с IE и APR,поради лошо стопанисване.Както казаха задължителен кръг на чарджъра охлаждане. 

3.Само заради едни джанти и окачване не си струва. Подобре си вкарай една за 5к отгоре става същите коне с Revo. 

Аз карам A6 с Revo1 и intake Injen и съм много доволен! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, SpaceBuddha said:

2.IE и APR са доста агресивни, нямат адекватна поддръжка в Бг, има също така няколко клипа с блокирали двигатели с IE и APR,поради лошо стопанисване.Както казаха задължителен кръг на чарджъра охлаждане. 

Какво се има в предвид доста агресични ? АPR софтуера ми го инсталираха в дилъра на Ауди в Сащ , правят го и на чисто нови коли без да засяга гаранцията но само на стейдж 1 . според мен APR ,  034 и Revo са на едни от лидерите  / безмислен е спора кой е по добър и кой е по-по-най :) 

За каква подръжка говорим в случая - IE си го инсталираш сам с лаптопа и ако си платил за всички стейджове си ги сменяш сам . За APR съм съгласен че все още няма в БГ но в румъния и гърция има / няма да е лесно колкото с останалите , но все пак има опция /. Какво означава лошо стопанисване / че ти е задрал мотора / и да обясниш как да го стопанисваме по добре ??? Тва е машина и със или без софтуер може да се случи .  Всеки един от тунер компанииите ти казва кое е препоръчително и кое е задължително и кое не се изисква изобщо при различните стейджове . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надувай колата незагряла, сменяй масло на 15к км,ако пък и е някое съмнително, сипвай евтин бензин или дизел,лоши майстори, случаи в моето обкръжение бол. 

Не съм си го измислил аз, в Америка има хора разглабят, търсят, обясняват. 

Аз лично за толкова пари кола няма да се правя на Торето да си я правя сам,при положение че има лицензирани продукти. 

Не сравнявам видове тунинг, а кой е най-достъпен в България и има хора които работят с него. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде се сипва евтино(некачествено) гориво(бензин)? Аз сипвам от Лукойл 95 и екто 95 . Така пише на капака на резервоара и в книжата към автомобила ... 

Ето:

20230217_145158.jpg

Питането ми не го приемай като заяждане . Просто ми е любопитно...

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, SpaceBuddha said:

Надувай колата незагряла, сменяй масло на 15к км,ако пък и е някое съмнително, сипвай евтин бензин или дизел,лоши майстори, случаи в моето обкръжение бол. 

Не съм си го измислил аз, в Америка има хора разглабят, търсят, обясняват. 

Аз лично за толкова пари кола няма да се правя на Торето да си я правя сам,при положение че има лицензирани продукти. 

Ами са маслото всеки сам си преценява на колко ще го сменя :) Като се закупи колата на 10г няма как да знаеш с кво масло са я карали и ако няма данни в дилъра ........ същото е и със якото раздаване на гас и мас :D Бензина си е бензин квот ти сипят на бензиностанцията - карал съм и само със 100 и 50/50 и само 95 разлика в разхода и вървежа няма :) Сменял съм различни бензиностанции разлика голяма няма . 

За "МАЙСТОРИТЕ" трябва много да се внимава , че такива главоболия може да ти докарат и освен да им начупиш малките мазни ръчички друго не заслужават . 

За правенето сам се изисква най вече правилните спецификации , добра диагностика , умения и в голям % от случаите място :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя как е оцелял блока при пукане на бутало?  И ми е странно, че не е святкала грешка за тая дюза. Повечето случаи за изтропал мотор са от задръстени катализатори или от протекли пити на чарджъра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Drone Откъде знаеш,че е оцелял блокът?Това е част от неизвестните в уравнението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E колегата @crash77 нали е говорил със собственика. Ако блока е надран според мен веднага ще се разбере отзад на ауспуха. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е "надран " може ли някой да дефинира думата надран / че и да работи / че ми стана любопитно :) как така няма да се разбере дее "кофата " с компресията и т.н. Хонинга ако е надран едни "нови" сигменти няма как да ти оправят осрания блок и това бързо ще се види и разбере / според мен / . Младежа с обявата 100% има снимков материал на самоя ремонт и да не стане че колата е с друг блок и после новия собственик да се оправя :)  Много неизвестни и много теории базирани на богато въображение и любов към коментарите  :)  Интересно ми е като си пусна моята кола за продан / до 4-5-6 мес / какви коментари ще има също / с доказана история и т.н./ :) ама каквото такова :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоа енжинь е с алусилово покритие, веднъж компрометирано, по принцип блокът е скрап, ама има разни лауреати, дето го стържат и набиват ризи, май главно на порше боксерите. Компресия (добра) може да извадиш и от надран като влагалище цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.02.2023 г. at 17:46, vle4ugoto написа:

Ами са маслото всеки сам си преценява на колко ще го сменя :) Като се закупи колата на 10г няма как да знаеш с кво масло са я карали и ако няма данни в дилъра ........ същото е и със якото раздаване на гас и мас :D Бензина си е бензин квот ти сипят на бензиностанцията - карал съм и само със 100 и 50/50 и само 95 разлика в разхода и вървежа няма :) Сменял съм различни бензиностанции разлика голяма няма . 

За "МАЙСТОРИТЕ" трябва много да се внимава , че такива главоболия може да ти докарат и освен да им начупиш малките мазни ръчички друго не заслужават . 

За правенето сам се изисква най вече правилните спецификации , добра диагностика , умения и в голям % от случаите място :) 

Прав си,точно от човешкия фактор най-много зависи,пък то че е машина все нещо ще даде фира,те нови БЕНВЕТА по на 50-60к спират тука при един мой човек да долива 1-2 литра масълце,пък за коли над 10г.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се опитах да помогна на човека, като му предадох разговора между мен и продавача ... Не съм си позволил да насаждам моето мнение на никой.  Нищо лошо не съм казал за конкретният автомобил... Нека всеки сам да си преценя и взема решенията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...