Jump to content

Маркуч след маркуч


Recommended Posts

Здравейте колеги!

Появи се ново 20 при мен. Смених един малък маркуч след спукване и се започна. Сменя единия къса се втори. Очевидно бяха стари, но накрая се ядоса и смених всички наред. 

Сега горе в казанчето започна да се отделя странна консистенция, все едно се отлага нещо като ръжда но стои като полипи. Цапа се капачката на казанчето, която също смених и вече започвам да мисля, че не маркучите са били проблема а има някъде нещо запушено или не знам вече.

Водна помпа също е нова, сменях я преди 4000км. комплект с ремъците, не знам какво да правя, ако махна термостата се чудя, но едва ли ще постигна нещо с това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да надува, провери в сервиз антифриза за изгорели газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е възможно да има нещо запушено и от там да става. Смених първия маркуч, другия се спука след няколко дни, известно време държи преди следващо спукване. А след като смених всички тогава започна да отделя това (като ръжда на паста) в казанчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти е писал колегата по-горе проверете системата за изгорели газове.Имал съм подобен случай преди много години с едно Рено.Пукаше маркуч след маркуч и накрая се оказа спукана цилиндрова глава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отида утре да направят тест в някой сервиз и дано не се окаже глава, че ще трябва да се сбогувам вече с тая кола, буквално ми побеля главата от нея.

Иначе маслото е чисто, там не вкарва. Маркучите са меки, не ги надува, двата кръга са топли (горещи), сякаш няма признаци да е глава...поне се надявам и успокоявам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.07.2023 г. at 15:08, aleksandyr_manolov написа:

Появи се ново 20 при мен. Смених един малък маркуч след спукване и се започна. Сменя единия къса се втори. Очевидно бяха стари, но накрая се ядоса и смених всички наред. 

Няма нищо странно в това и се случва често при стари маркучи. Причината е, че охладителната система е от затворен тип и работи под налягане, така че когато един маркуч е спукан,  съответно системата става отворена и налягането пада значително. Ето защо когато спукания маркуч се смени, налягането се нормализира и при вече по-високото налягане се пука някой друг стар маркуч, който досега е бил "на ръба" да се спука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, aleksandyr_manolov написа:

А след като смених всички тогава започна да отделя това (като ръжда на паста) в казанчето

Покритието на капачката ми наподобява на добавка против течове в охладителната система,която кой знае как и къде се е наслоила.Трябва идеално да промиеш системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря на всички за отговорите!

Теста го направихме, оказа се че е ръжда въпросната консистенция.

Сега мисля да източа системата, да я напълня с дестилирана вода, загравям яко и празня. И това да го направя няколко пъти, че ме е страх да сложа препарат да не стане друга беля.

Надявам се че няма да сменям радиатор на парно, нали?

Редактирано от aleksandyr_manolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, aleksandyr_manolov написа:

Ако сваля термостата

с ква цел, да я доубиеш ли?

Тая кола антифриз не и ли слагаш?

Когато един навес тръгне да старее и стигне до такива преклонни възрасти, иска си поддръжката, ако не ти е удобно, сменяй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...