Jump to content

Ремонт на автоматичен багажник A6 4F


ники 125кс.

Recommended Posts

А положението с ключалката как е. Цъка ли нормално?

Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята си цъка нормално по един път. Предполагам ако не задейства някой limit switch, може да прави така. Пробвай да развиеш малко гумените тампони на купето, че да "изстрелят" леко капака на отваряне.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

И така... Да се знае за да не се вика неволята(както правих аз). Най-важното нещо е да се бележи позицията на рамото което се захваща за пантата на капака и оста на мотора. На вид оста е с еднакви шлици,но рамото влиза само в едно положение.Всичко назад по веригата няма смисъл.
При мен се оказа ,че точно тази белязка съм я изпуснал и се наложи да сглабям моторите на място им от пантата назад(голям филм) . След три дни мъки стана работата. Без адаптации и други магии,след като събрах моторите ,ги махнах от пантата да си висят на кабелите и им пуснах по един цикъл отворено/затворено от бутоните на капака. След това монтирах на място и пуснах адаптация през диагностиката. Позицията на отворено е ОК и показателите са 100% отворено ,10% затворено.
Към момента да чукам на [emoji268] всичко е ток. На моменти не тръгва от първо натискане,но като повториш става магията.

Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На канала на модула за багажника(не помня номера) и му пускам външно тестване да му намести чакрите. Може и да съм в грешка, и да не е точно адаптация,но така си намести отворено и затворено положение. Output test мисля че беше на vcds.

Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, ivanparvan написа:

Към момента да чукам на emoji268.png всичко е ток. На моменти не тръгва от първо натискане,но като повториш става магията.

Браво, колега! Радвам се, че нещата се оправиха при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Вчера малко ми насилиха багажника на ръка да го затворят и сега не се отваря до горе а горе долу на равно с тавана на колата,как се връщаше крайното отворено положение да го запомни колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напъваш на ръка максимално нагоре и задържаш копчето за затваряне за няколко секунди. При някой мига че приема командата при други не.

Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Тези дни пак почна да ми прави проблеми багажника, и този път откачих моторите и наблюдавах какво се случва. оказа се че левия мотор от 10 натискания на копчето... тръгва 2-3 пъти. В общи линии багажника се вдига само от единия мотор и съответно той приплъзва. В нета намерих в една онлайн морга на добри пари моторчета от А4 2015та година. На вид са същите, с минимални разлики, само захвата за пантите е различен. От мойте мотори взех захватите и ги прехвърлих и паснаха 1:1. Ваг-кома ги чете по различен начин и имаше доста повече опции при настройка, но капака не се затваряше. На диагностика левия мотор също не се виждаше. Прехвърлих платката от моя ляв мотор(без хал сензора - него оставих от а4) и всичко заработи. Много по тихи са от моите, дори и след като ги бях смазал и почистил. Затваря се и отваря без проблеми, грешки на диагностика няма. Ами това е... викам да споделя че при нужда може да се ползват и от А4, не само от Q7. По същата логика, най-вероятно стават и от Q5.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прехвърлих платката от моя ляв мотор(без хал сензора - него оставих от а4)
Как така платката без сензора? Не са ли едно цяло? Интересно и полезно.abe16c457b524e9cf6cbfe3b7a1f2eab.jpg

Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да отвориш черната/синята кутийка. Платката вътре се държи на 3 винта които хващат и охладителя. Като я изкараш, хал сензора е хванат с букса към платката.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...