ivanparvan Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 А положението с ключалката как е. Цъка ли нормално?Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 Ами моята си цъка нормално по един път. Предполагам ако не задейства някой limit switch, може да прави така. Пробвай да развиеш малко гумените тампони на купето, че да "изстрелят" леко капака на отваряне.Sent from my SM-G965F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 29 Август 2023 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2023 Отваря и затваря сама,докато не се напече много.Само амортисьорите са проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 25 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2023 И така... Да се знае за да не се вика неволята(както правих аз). Най-важното нещо е да се бележи позицията на рамото което се захваща за пантата на капака и оста на мотора. На вид оста е с еднакви шлици,но рамото влиза само в едно положение.Всичко назад по веригата няма смисъл. При мен се оказа ,че точно тази белязка съм я изпуснал и се наложи да сглабям моторите на място им от пантата назад(голям филм) . След три дни мъки стана работата. Без адаптации и други магии,след като събрах моторите ,ги махнах от пантата да си висят на кабелите и им пуснах по един цикъл отворено/затворено от бутоните на капака. След това монтирах на място и пуснах адаптация през диагностиката. Позицията на отворено е ОК и показателите са 100% отворено ,10% затворено.Към момента да чукам на [emoji268] всичко е ток. На моменти не тръгва от първо натискане,но като повториш става магията.Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 25 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2023 Каква е тази адаптация? На кой канал я правиш?Sent from my SM-G965F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 25 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2023 На канала на модула за багажника(не помня номера) и му пускам външно тестване да му намести чакрите. Може и да съм в грешка, и да не е точно адаптация,но така си намести отворено и затворено положение. Output test мисля че беше на vcds.Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 26 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2023 Преди 17 часа, ivanparvan написа: Към момента да чукам на всичко е ток. На моменти не тръгва от първо натискане,но като повториш става магията. Браво, колега! Радвам се, че нещата се оправиха при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gogata1989 Публикувано 6 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2023 (Редактирано) На 29.05.2023 г. at 12:26, katsi86 написа: Как да се сеържа с теб ???? Редактирано 6 Ноември 2023 от Gogata1989 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 25 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2023 Вчера малко ми насилиха багажника на ръка да го затворят и сега не се отваря до горе а горе долу на равно с тавана на колата,как се връщаше крайното отворено положение да го запомни колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 25 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2023 Напъваш на ръка максимално нагоре и задържаш копчето за затваряне за няколко секунди. При някой мига че приема командата при други не.Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 26 Януари Доклад Share Публикувано 26 Януари Тези дни пак почна да ми прави проблеми багажника, и този път откачих моторите и наблюдавах какво се случва. оказа се че левия мотор от 10 натискания на копчето... тръгва 2-3 пъти. В общи линии багажника се вдига само от единия мотор и съответно той приплъзва. В нета намерих в една онлайн морга на добри пари моторчета от А4 2015та година. На вид са същите, с минимални разлики, само захвата за пантите е различен. От мойте мотори взех захватите и ги прехвърлих и паснаха 1:1. Ваг-кома ги чете по различен начин и имаше доста повече опции при настройка, но капака не се затваряше. На диагностика левия мотор също не се виждаше. Прехвърлих платката от моя ляв мотор(без хал сензора - него оставих от а4) и всичко заработи. Много по тихи са от моите, дори и след като ги бях смазал и почистил. Затваря се и отваря без проблеми, грешки на диагностика няма. Ами това е... викам да споделя че при нужда може да се ползват и от А4, не само от Q7. По същата логика, най-вероятно стават и от Q5. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 28 Януари Доклад Share Публикувано 28 Януари Прехвърлих платката от моя ляв мотор(без хал сензора - него оставих от а4)Как така платката без сензора? Не са ли едно цяло? Интересно и полезно.Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 28 Януари Доклад Share Публикувано 28 Януари Можеш да отвориш черната/синята кутийка. Платката вътре се държи на 3 винта които хващат и охладителя. Като я изкараш, хал сензора е хванат с букса към платката.Sent from my SM-G965F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване