Jump to content

Проблем с предни полуоски


chicho_ gosho

Recommended Posts

Колеги появи ми се вибрация при движение с 80-100км, диагнозата е вътрешно каре предни полуоски, трипода е заминал и тука е драмата, реших да сменям целите полуоски с нови, обаче никъде не намирам Лобро или Спидан които са ОЕМ, нито цели полуоски нито само трипода.

Някой сменял скоро полуоска или трипод  да подскаже за читава марка?

Колата е 2.0 тфси куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро скъсах вътрешно каре на Хемус без никакви признаци преди това/1.8Т quattro/.В сервиза се пробваха при всички вносители на авточасти да ми намерят или каре,или цяла полуоска/комплект/ от някаква по "нормална"марка,но се оказа,че нямат налични.Вариантите бяха,или ОЕМ с доставка до една седмица на цена около 1000 лева,или незнайно "китайче".Колата ми трябваше и реших да пробвам с китайската полуоска/комплект/ с една година гаранция.За сега/1500  км/  всичко е наред,а пък колко ще изкара,никой не може да каже.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля колегата да сподели, дали вибрацията е изчезнала. Сменях маншони на дясната полуоска и се наложи малко пилене, за да извадим трипода - бяха се подбили каналите (не на трипода, а на другата част). Имах вибрации и преди това. При мен се появяват на около 120 и изчезват на 140 км./ч.

 

На другата кола (А6 Ц4) сложих китайски вътрешни карета (GSP май бяха) и карат вече повече от 50 000 км. без проблем. Старите ги махнах заради вибрации, които изчезваха, когато се разтоварят полуоските и се появяваха под товар.  При Б7_цата обаче зависят единствено от скоростта. С другите гуми и джанти се променят самите вибрации, но скоростния диапазон е същият. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, nedelcho_iliev написа:

Ще помоля колегата да сподели, дали вибрацията е изчезнала. Сменях маншони на дясната полуоска и се наложи малко пилене, за да извадим трипода - бяха се подбили каналите (не на трипода, а на другата част).

 

 

Не са се подбили каналите, чашата е заводски подбита точно за да не излиза трипода. Мерси за подскаската с GSP,  руснаците слагат триподи на Febest  и са доволни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маха се външното каре и се нанизва от там.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на колегата че му ползвам темата,но и аз имам проблеми с вибрации при ускорение.

Само че при мен проблема е при по ниска скорост и предавки.Тресе ми на втора и трета най много при по сериозно ускорение.При плавно подаване на газ почти не тресе.Колата е 2.0ТДИ куатро.Имах скъсан тампон на мотора и след смяната вибрацията леко намаля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/17/2023 at 4:55 PM, chicho_ gosho said:

Колеги появи ми се вибрация при движение с 80-100км, диагнозата е вътрешно каре предни полуоски, трипода е заминал и тука е драмата, реших да сменям целите полуоски с нови, обаче никъде не намирам Лобро или Спидан които са ОЕМ, нито цели полуоски нито само трипода.

Някой сменял скоро полуоска или трипод  да подскаже за читава марка?

Колата е 2.0 тфси куатро.

 

Наскоро сменях цяло окачване, като единя от предните триподи беше с прецакана резба. От софийската ауди-морга си взех читав втора ръка и нямам проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би варианта с читави втора ръка е най добрия, ОЕМ са твърде скъпи, а няма читави автърмаркет както се очертава.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@chicho_ gosho точно така, взимай смело от някоя морга, но задължително с преглед на резбите преди да закупиш. Има читави нови, ама са скъпички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 18.09.2023 г. at 12:03, nedelcho_iliev написа:

Ще помоля колегата да сподели, дали вибрацията е изчезнала. Сменях маншони на дясната полуоска и се наложи малко пилене, за да извадим трипода - бяха се подбили каналите (не на трипода, а на другата част). Имах вибрации и преди това. При мен се появяват на около 120 и изчезват на 140 км./ч.

 

На другата кола (А6 Ц4) сложих китайски вътрешни карета (GSP май бяха) и карат вече повече от 50 000 км. без проблем. Старите ги махнах заради вибрации, които изчезваха, когато се разтоварят полуоските и се появяваха под товар.  При Б7_цата обаче зависят единствено от скоростта. С другите гуми и джанти се променят самите вибрации, но скоростния диапазон е същият. 

Докладвам, купих оригинални полуоски втора употреба, смяна на маншоните  гресиране и както се очакваше вибрацията изчезна. Употребяваните полуоски естествено имат минимален луфт във вътрешните карета та тая операция не ми се струва да е особено дълговечна, но за момента е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Още нещо: Може ли да опишеш вибрацията? При мен, ако пусна волана, се опитва да се мести ляво-дясно-ляво-дясно... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след голямо четене по форумите открих от руснаците че каре Spidan 24745 пасва перфектно само трябва да си вземете и маншон защото този с карето е друг размер и си пасва аз смених двата с отстъпката са под 300лв с два машнона отделно.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Пасва на полуоски с 34 зъба на оста, при 2тфси трипода е с 24 и няма намиране.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...