Jump to content

Разходи за обслужване на a4 B9 2.0 tfsi


rumen.

Recommended Posts

Привет колеги,

Попадна ми една оферта за Audi a4 b9 2017, 2.0 tfsi от DasWeltAuto - https://www.dasweltauto.bg/vehicle/2012200461?ngxNavigationUrl=%2Fs%2Fbenzin%3FmaxPrice%3D40000

1 - Въпросът ми към вас е обслужването толкова скъпо ли е колкото говорят всички? 

2 - От там издават ли ги обслужени - масло на двигател, скоростна кутия?

Питам тези въпроси имайки предвид, че аз карам 10к километра на година и не ми се налагат смени на маслото повече от веднъж годишно.
Всякаква помощ с информация за обслужването на този автомобил е добра дошла :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш в предвид скъпа ли е потдържката 🙂  Просто провери колко струва смяна на масло и филтри на колата примерно в Оторизиран сервиз на Ауди или Das Auto.  Имай в предвид , че тази кола е с халдекс заради quattro-то , а той се обслужва на всеки 36 000км ако не се лъжа за да нямаш ядове. Кутията на всеки 60 000 задължително смяна на масло и филтри и то само оригинални консумативи. Моята кола е гаранционна но тука в Англия им дават смяна на масло на всеки 10 000 мили. Аз какво правя на 5000 мили си сменям сам маслото със филтрите (оригинални) и ми излиза £180 , а когато стане на 10 хиляди от зануляването си отивам в Ауди за £300 за да не губя гаранцията 😀

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола нещо не е добре. Изглежда като да е от Америка. Отпред е с базовите фарове биксенон, а отзад е с лед. Доколкото ми е известно няма такава комбинация. С шибидах е, а колате в Европа са или с цял стъклен таван или с нищо. Не съм виждал европейсла с шибидах. Писали едно от най-високите оборудвания, а това не е така. Къде го виждат тоя с лайн, не знам.

На конкретните въпроси - обслужването едното ще е към 600 лева, другото към 1000. Така се редуват. 

Трябва да ти я дадат напълно обслужена и проверена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е американска, защото има заден фар за мъгла, а освен това силно се съмнявам дас велт ауто да сменя брони, предни маски и да конвертира към Европа американски автомобил.

Аз забелязвам, че врътката за силата на светлината на таблото е изкормена и нещо ми се струва навътре единия сензор на парктроника отзад. Също така съвсем не е високо ниво на оборудване. По-скоро е леко напудрено базово ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е бил ударен отзад са сменили цялата задница. Прави впечатление и че не са написали произход на колата, както е при другите им обяви. Преди години продаваха чужди коли срещу комисионна ако си купиш от тях друга.

 

Естествено това са мои разсъждения по картинка. Като се види на място ще се разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е канадска, собственика си я бил поръчал за него, но се бавила 6 месеца и си купил друга.

По техни думи колата е била само с одраскана предна броня при внос с история до 100к километра. И не предлагат гаранция за съответният автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 minutes ago, rumen. said:

Колата е канадска, собственика си я бил поръчал за него, но се бавила 6 месеца и си купил друга.

По техни думи колата е била само с одраскана предна броня при внос с история до 100к километра. И не предлагат гаранция за съответният автомобил.

Това не е сериозно. Как ще вземеш кола без гаранция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи шасито и по номера на шасито обикновено излизат ако е била на търг с ударени автомобили. За първи път чувам ДасВелт да правят такива неща и се губи смисъла да се купува от тях ако не дават гаранция поне някаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ударът не е страшен. Аз на твое място бих си задал въпрос на себе дали ако аз си ударя така колата бих я карал след това ремонтирана и ако отговорът е да, тогава проблемът с удара не е проблем. Проблем виждам в Дас Велт, че те лъжат, че няма удар, че е сменен цветът на автомобила, което също го спестяват и че твърдят, че е високо ниво на оборудване. Провери си дали са и европеизирали навигацията поне. Също така връзката с my Audi мисля ще е невъзможна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, че отпред е с ксенон, а отзад лед. Явно е имало такава комбинация за Канада. Не съм виждал до сега.

Наистина е скандално, че продават тоталка. Също е доста интересно защо е цялостно пребоядисана. Няма да е защото на някой са му се хвърляли няколко хиляди лева. 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що обслужих такава. Масло, филтри и свещи - 350лв с лека промоция + 100лв труд с масло 5в40 VAG. Масло скорости в Порше - говорим за двете масла ATF и MTF + спирачна течност - 1050 всичко с труд. Пистов ремък и ролки още не съм пипал, както и водната помпа, които са на 60000 от предна смяна в Канада. Водната помпа е по-скъпа, ако сменяш цялото с хаусинга за термостата - 500-600лв афтърмаркет. Само помпата без другото е 150-200лв афтърмаркет, но за сега ще си карам с Канадския ОЕМ.

On 10/21/2023 at 1:14 PM, Tipp said:

Какво имаш в предвид скъпа ли е потдържката 🙂  Просто провери колко струва смяна на масло и филтри на колата примерно в Оторизиран сервиз на Ауди или Das Auto.  Имай в предвид , че тази кола е с халдекс заради quattro-то , а той се обслужва на всеки 36 000км ако не се лъжа за да нямаш ядове. Кутията на всеки 60 000 задължително смяна на масло и филтри и то само оригинални консумативи. Моята кола е гаранционна но тука в Англия им дават смяна на масло на всеки 10 000 мили. Аз какво правя на 5000 мили си сменям сам маслото със филтрите (оригинални) и ми излиза £180 , а когато стане на 10 хиляди от зануляването си отивам в Ауди за £300 за да не губя гаранцията 😀

С никакъв халдекс не е. Торсен е диференциала. Нищо не се сменя на 36000 км. На всеки 60000 се сменя масло ATF, на всеки 120000 масло ATF+MTF. Филтри няма тука. Те са част мехатроника и не са предвидени за обслужване от Ауди. Сменят се при ремонт на кутията. Е, някои сервизи тука твърдят, че се сменят, ама аз лично не бих си отворил кутията, освен ако няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/24/2023 at 3:51 PM, Airfan said:

Ударът не е страшен. Аз на твое място бих си задал въпрос на себе дали ако аз си ударя така колата бих я карал след това ремонтирана и ако отговорът е да, тогава проблемът с удара не е проблем. Проблем виждам в Дас Велт, че те лъжат, че няма удар, че е сменен цветът на автомобила, което също го спестяват и че твърдят, че е високо ниво на оборудване. Провери си дали са и европеизирали навигацията поне. Също така връзката с my Audi мисля ще е невъзможна.

My Audi работи, но колкото да си видиш колата на картинка и service plan-a плюс некви други ненужни тъпотии. Не може да се активират всички функции. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, kosio85 said:

Току що обслужих такава. Масло, филтри и свещи - 350лв с лека промоция + 100лв труд с масло 5в40 VAG. Масло скорости в Порше - говорим за двете масла ATF и MTF + спирачна течност - 1050 всичко с труд. Пистов ремък и ролки още не съм пипал, както и водната помпа, които са на 60000 от предна смяна в Канада. Водната помпа е по-скъпа, ако сменяш цялото с хаусинга за термостата - 500-600лв афтърмаркет. Само помпата без другото е 150-200лв афтърмаркет, но за сега ще си карам с Канадския ОЕМ.

С никакъв халдекс не е. Торсен е диференциала. Нищо не се сменя на 36000 км. На всеки 60000 се сменя масло ATF, на всеки 120000 масло ATF+MTF. Филтри няма тука. Те са част мехатроника и не са предвидени за обслужване от Ауди. Сменят се при ремонт на кутията. Е, някои сервизи тука твърдят, че се сменят, ама аз лично не бих си отворил кутията, освен ако няма проблем.

Не искам да изпадам в подробности но Ауди А4 и А5 са със quattro ultra което е подобно на Haldex. Няма нищо общо с истинското quattro. Ако не ми вярваш поразрови се в интернет там е доста добре описано. Другото което е супер странно, че са ти сложили масло в двигателя 5W40 което за двигател 2.0 TFSI в А4 B9.5 е абсолютно гъсто масло. На този двигател по спецификация му дават масло 0W20 . 

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/24/2023 at 3:51 PM, Airfan said:

 

Тука говорим за Б9, не Б9.5. Не е никакво куатро улта там, а си е торсен - 40 на 60, като може да прехвърля до 85% на задния. Маслото трябва да е 5в30, 5в40, 0в30 и да покрива норма 502, 504. На мойта от първо обслужване е слагано 5в40, затова продължавам със същото. Има си таблици от Ауди какво масло, на кой мотор се слага, а и в книжката си го пише. 0w20 е за по новите и то не за всички ;)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американските са с торсен диференциал до края на 2018 твърдят някои, а други твърдят, че до появата на фейслифта. Моята е Август 2018, американска и е с торсен. Маслото трябва да е 5-40 за американския двигател.

Редактирано от Airfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...