Jump to content

Скорости или какво да правя


Recommended Posts

Колата е 3.0 тди а6 АСБ 2007 година.
Преди няколко дни усетих ,че при превключване има леко поритване ,а днес ,когато запалих колата светна таблото с всички червени предавки PRDS (или както им е номерацията) Изгасих я и се оправи . Масло в скорости не съм сменял и въпросът ми е има ли смисъл да го сменям или тая кутия се предава Колко ще струва смяната и колко време отнема на механик да смени маслото .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж първо какви грешки има записани в контролера на скоростите за да те насочи какво има за ремонт. Само със смяна на масло и филтър едва ли ще се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в София да ми препоръчате някой , който може да ми свърши работа ,дори и да е колега с непрофесионален ваг ком..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София някой , който разбира и ще направи диагностика и евентуално няма да те мота 1 месец и да си остави ръцете ? Без тия Батка ,Брато и прочие може ли да ми препоръчате? При Ники съм бил до скоро и повече не мисля да стъпвам там .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ники от Илиенци няма да ходя и не искам да влизам в подробности ,защото може да е било само към мен ,а тук във форума лошите мнения са малко . Къде в София могат да ми погледнат скоростите и евентуално да ги правят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички и аз от скоро имам проблем с скоростите между втора и трета имаше ритане след смяна на акумулатор приплъзване закачих я на vac com излезнаха грешки за запушен филтър ниско ниво на масло или старо масло та взех и масло закарах я на майстор той каза че няма смисъл да се сменя кутията била за ремонт(рециклиране) насочихме към човек от Пазарджик чух се с него той пък каза че на ZF скорости масло не се сменяло щяла кутията по бърза да умре та ако може някакъв съвет ще бъда благодарен колата е audi a6 c6 4f 3.0tdi avant. 224коня забравих да спомена че влиза в авариен режим на задна само когато е студена.

Редактирано от AngelGeorgiev83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMK е на 18-19 години и на немзнайсе хиляди км, нормално си е кутията да умре по някое време, особено ако не е било сменяно маслото и най-вече филтърът в кутията, защото и той се позапушва. 

Може твоята да е само за втулки и масло. Но ако се отваря, най-добре и хидро и да се видят пакетите. По това, което обясняваш, вероятно нямаш проблем с вала/кошницата, а тя е доста скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.03.2024 г. at 8:45, IvanGeorgiev11 написа:

Хора , къде в София има читави майстори за тая кутия ?

Аз ремонтирах моята (само хидро) в Дивалс, нямам забележки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи какви грешки е записала, може да не е само за хидро. Ако има проблем между 3 и 4 и грешка за gear ratio, тогава има потенциален проблем и в самата кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта като е студена между 2и3 приплъзва и на задна от време на време изключва какъв може да е проблема благодаря предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При мен проблемът е същият 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, можеш да пробваш при Лъчо, сервиза му беше на влизане в тунела на Люлин. От страната на Мега Мол.

На 18.03.2024 г. at 8:45, IvanGeorgiev11 написа:

Хора , къде в София има читави майстори за тая кутия ?

Колега, можеш да пробваш при Лъчо, сервиза му беше на влизане в тунела на Люлин. От страната на Мега Мол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята кутия юли 2022 на един кик даун роди, скъса първичен вал, по препоръка на @kpematop отидох при Живко в Кръстова вада. 3300лв по-късно имах ребилдната кутия: хидро, втулки, дискове, вал и други, като по негови думи само клапанното тяло е трябвало да се смени, за да стане перфектна, но това бяха още над 1000лв. 

22000 км след това кутията си включва супер добре и нямам драми. Първите километри беше по-груба, но последните 10-15к е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO колега преди време си се интересувал от ребилд в софтелектроник,колко са ти казали ако е така.Дали си питал и в мид авто?

Отивам на смяна торк конвектор,нямам никакви грешки,но ми подскачат със стотина оборота при равномерно подаване на газ.А в голям баир са повече,докато се появи тяга.Искам да го съчетая направо с ребилд.Този Живко само с кутии ли се занимава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...