Jump to content

Малко въпроси за Ауди 80


milenskior

Recommended Posts

Здравейте на всички!

Баща ми си купи такова Ауди 89 година 1,6 карбуратор с газово и съответно веднага имам няколко въпроса свързани с него.

1. Кой е датчика за показанията на температурата на таблото, тъй като има два датчика с по два кабела?

2.Километража с жило ли е или е електронен, тъй като не работи?Евентуално съвети как да го подкарам.

3.Маркучето за аванс регулатора на делкото липсва и колкото и да заничам карбуратора не разбрах къде точно се свързва.

Засега толкова, но предполагам че ще изникнат още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!

Баща ми си купи такова Ауди 89 година 1,6 карбуратор с газово и съответно веднага имам няколко въпроса свързани с него.

1. Кой е датчика за показанията на температурата на таблото, тъй като има два датчика с по два кабела?

2.Километража с жило ли е или е електронен, тъй като не работи?Евентуално съвети как да го подкарам.

3.Маркучето за аванс регулатора на делкото липсва и колкото и да заничам карбуратора не разбрах къде точно се свързва.

Засега толкова, но предполагам че ще изникнат още.

температурния дадтчик е долу в ляво и е до 120градуса

километража мисля ,че не е с жило но и няма и някаква електроника по него

кое точно не работи по този колометраж,скоростомер,оборотомер,не отчита километри ли

Междодругото честита покупка

ако не тайна колко ви излезна колата може да ми отогвориш на лс да не научава всеки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

температурния дадтчик е долу в ляво и е до 120градуса

километража мисля ,че не е с жило но и няма и някаква електроника по него

кое точно не работи по този колометраж,скоростомер,оборотомер,не отчита километри ли

Междодругото честита покупка

ако не тайна колко ви излезна колата може да ми отогвориш на лс да не научава всеки.

Това долу в лява звучи малко като там някъде си.

Мога да кажа че съм горе-долу в час с нещата и си имам представа кое какво е, но все си мисля че датчика за температурата трябва да се намира на блока или някъде където циркулира водата в малкия кръг и обикновенно е с един кабел, тъй като подава маса към уреда.

Датчика го търся, защото на таблото повече от 60 градуса не вдига, а при тази температура се вкл. перката на радятора, това ме навежда на мисълта че той се е скапал.

Километража не работи, а именно скоростомера и километража. Оборотомера си работи.

Колата я взехме за 1500 лв, но си има доста забележки, основно по интериора и нещо потропва отпред.

Иначе двигателя работи добре и върви нелошо и на двете горива.

Като знам колко кара баща ми така ще си я откара поне 5-6 години без да и пипа нищо.

Обаче аз като се поосвободя ще му я постегна от тук от там поне да няма проблеми на пътя.

като цяло знам че са здрави коли и частите не са скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучето за аванс регулатора на делкото липсва и колкото и да заничам карбуратора не разбрах къде точно се свързва.

Мисля, че става въпрос за вакум регулатора- и да намериш къде да го свържеш с мъркуч към карборатора няма да има полза, защото вероятно не работи и самия регулатор. И при мен е така, но е добре за двигателя да го оправиш - при определини обороти дава аванс при делкото.

За 1 500 лв. - много евтино - дано не е показател за качеството на АУДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучето за аванс регулатора на делкото липсва и колкото и да заничам карбуратора не разбрах къде точно се свързва.

Мисля, че става въпрос за вакум регулатора- и да намериш къде да го свържеш с мъркуч към карборатора няма да има полза, защото вероятно не работи и самия регулатор. И при мен е така, но е добре за двигателя да го оправиш - при определини обороти дава аванс при делкото.

За 1 500 лв. - много евтино - дано не е показател за качеството на АУДИ

Toчно за вакуум регулатора става въпрос и знам какво прави, но не намирам щуцера от който е откачен за да го закача. Затова питам ако има някой с такъв мотор да ми каже къде да се свърже..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цената е наиситна мн добра за тези пари може единсвено да се купи ауди 80 бившо такси ,ако не била такси никога цената е отлична 1000лв под пазарната.

колкото до датчика си мислех че ми говориш за датчика на километража за това ди тказах долу в ляво имах предвид на километража ,а датчика незнам каде седи,но найстна не работи включването на перката означава чв минало 92 или 95 градуса.

километража незнам как се оправя но е поправимо

километрите са от счупено зъбно колео което незнам как ще намериши аз търся такова,най добре иди на Симеон и си вземи друг километраж на втора употреба ако можеш го сложи и пробвай веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата никога не е била такси, дори е карана само от един човек от както е внесена в БГ, обаче е доста позанемарена.

Иначе има аларма с имобилайзер, която управлява централното, което работи.

За километража едвали е колелце, тъй като не работи и скоростомера. Стария собственик казва че от време на време проработвал като го треснел отгоре по-таблото, което ме навява на мисълта че проблема е ел. но нямам време да се разправям с него.

По важно ми е да оправя температурата, да не го прегрее бащата, щото и той си е един ламер станал вече че само кара и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурния датчик - там където излиза дебелия маркуч за радиатора (горния).Датчика е голям и ако не ти работи си приготви доста парички,мисля че го сменях за около 150 лв.

Километража би трябвало да е електронен-за да не и работи най веоятно е превъртан,другото проввери дали буксата за датчика е вкл. добре.датчика се намира от дясно на скоростната кутия като застанеш срещу двигателя.

post-26-1180634781_thumb.jpg

post-26-1180634799_thumb.jpg

Редактирано от Maverick_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито за Audi-то аз карам такова - кажи ми къде горе долу да го търса тоя регулатор и да го снимам или ако си от сф може да се видим да погледнеш сам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито за Audi-то аз карам такова - кажи ми къде горе долу да го търса тоя регулатор и да го снимам или ако си от сф може да се видим да погледнеш сам!

На самото делко има отстрани трябва да излиза едно маркуче. Интересува ме къде отива това маркуче.

Температурния датчик - там където излиза дебелия маркуч за радиатора (горния).Датчика е голям и ако не ти работи си приготви доста парички,мисля че го сменях за около 150 лв.

Километража би трябвало да е електронен-за да не и работи най веоятно е превъртан,другото проввери дали буксата за датчика е вкл. добре.датчика се намира от дясно на скоростната кутия като застанеш срещу двигателя.

Точно там гледах има 2 датчика един отгоре и един отдолу, но са с по 2 кабела и това ме озадачи.

А тази цена 150 лв. мисля че е ненормална за един датчик.

Довечера ще направя снимки за да не говорим наизуст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво че си разбираш от нещата и с 2 думи може да ти се обясни :hilezh:

Много лесно се проверява кой точно датчик е за темп. на таблото (при мене са 3 с по 2 кабела и след 3 години горе-долу почнах да не ги бъркам) - откачаш буксите, даваш ключа на контакт без да палиш и даваш на късо изводите на буксата на единия датчик - ще видиш че стрелката за температурата почва да се движи - ако не стане с единия, пробваш с другия - лесно е :blackey: Само че трябва да обърнеш внимание до колко горе-долу се качва стрелката така като си дал на късо изводите. Защото ако е там някъде преди 90 и не може повече, то проблема не е в датчика, може например проблема да е в таблото и по-точно там където самия уред се захваща към платката може да се е зацапало и ще трябва да се почисти - лесно е.

А жиците на тези 2 темп. датчика са 2, защото самите датчици не са хванати за маса и ако е една жица няма как да се прати маса - просто в зависимост от темп. на антифриза се променя съпротивлението на датчика т.е. между двата извода на буксата - затова ти казвам и да я дадеш на късо :flipoff:

За скоростомера - не е с жило, а се пращат импулси (сигнал) от датчика. Самия датчик е на скоростната - при мене мога да го видя като застана пред колата и погледна долу в дясно към скоростната (реално се пада под шофьорското място) - това е единствената джаджа която има жици и излиза от скоростната - няма как да го объркаш. Та сигнала от там е един и се праща към таблото. В таблото вече се разпределя за показанието на скоростомера и за отчитането на километража. Може да пробваш да почистиш буксата която е на скоростната и да видиш дали ще има ефект.

За вакуум регулатора - аз при мене съм моноинжекция и знам къде се връзва, ама при карбураторите не знам дали е същото - при мене се връзва от долу на една джаджа при самата моноинжекция и тази същата джаджа има къс маркуч която пак е за вакуум и е между нея и моноинжекцията - просто прегледай какви маркучета излизат от карбуратора за вакуума. Иначе наистина може профилактично да си смениш вакуум регулатора - при мене имаше осезаема разлика и струваше около 50 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много благодаря за отговорите.

Като ми остане малко свободно време ще се заема с анализиране на проблемите и съответното им отстраняване.

Мога да кажа че поназнайвам от доста неща и нямам проблем с ремонтите, но просто нямам време.А и у нас вече се събраха 4 коли и все на мен чакат.

В момента си довършвам проекта "Трабихатсу" и докато не го завърша няма да имам време да се занимавам с по-сериозни ремонти по на баща ми колата освен да диагностицирам проблемите и евентуално да подменя датчика за температурата ако е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито за Audi-то аз карам такова - кажи ми къде горе долу да го търса тоя регулатор и да го снимам или ако си от сф може да се видим да погледнеш сам!

Eто това на снимката което е оградено с червено.От него трябва да излиза маркуче което да се включва н якъде в или около карбуратора за да взима вакум, обаче то липсва: http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=3048707

А ето това е мотора: http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=3048707

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега филма :flipoff:

Тръбичката минава зад двигателя и цялата работа свършва там където е включен вакуума за сервото на спирачките там почти в основата при изпускателите излиза първо едно маркуче, което се разделя на 3 - едно от трите е тва дето го търсишедно друго отива в една работа дето мн прилича на тази дето е закачена на делкото дето си ми я снимал и другтото незнам някъде в карборатора влиза. По нагоре тръгва още едно маркуче дето отива в съда за вакуума/зеления/. Тва е ако има нещо питай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега филма :flipoff:

Тръбичката минава зад двигателя и цялата работа свършва там където е включен вакуума за сервото на спирачките там почти в основата при изпускателите излиза първо едно маркуче, което се разделя на 3 - едно от трите е тва дето го търсишедно друго отива в една работа дето мн прилича на тази дето е закачена на делкото дето си ми я снимал и другтото незнам някъде в карборатора влиза. По нагоре тръгва още едно маркуче дето отива в съда за вакуума/зеления/. Тва е ако има нещо питай

Мерси колега утре на светло ще го разгледам по обстойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така нещата с вакума са ясни.

"Майсторите" газаджии са използвали щуцера за вакуум на изпарителя. Просто нямам думи.

Ще трябва да си намеря едно тройниче и едно маркуче и ще оправя работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей,колега може би малко късно се включвам но не бях влизал отдавна.Единият датчик до радиатора ти е за перката,другият е на дебелата тръба излизаща от горната страна на радиатора почисти им кабелните обувки и пробвай.Ако дадеш на късо двата кабела стрелката трябва да се отклони до край.Принципа им е,че променят съпротивлението си в зависимост от температурата.Затова те съветвам да почистиш изводите.Километража е без жило - електронен възможно е буксите на таблото да не контактуват или трябва да се припоят изводите на платката на таблото за километража е една малка платка запоена за основната платка на таблото,при мен имаше студена спойка - немците са се поизложили с тези табла малко.

УСПЕХ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...