ma3x Публикувано 10 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 ехо , пак аз ;-) с досадните си въпроси от серията тъпи:на лявата врата при 4-те бутона за прозорците имам един по дълъг с нешо зелено по него - тои за какво е ?ауди а4 1.8 края на 1996 - имам ли халогени ако да от къде се пускат -.т.е над касетофона има един ред бутони но само първия виждам е за регулиране на светлините уп/даун ...другите за аккво саИ нещо важно , хмм не ми е много ясно боравенето с климатроника , т.е не съм 4ак толкова залупен да не мога да си го пусна но не са ми ясни режимите му на работа - т.е има един бутон ауто които ато го натисна и става студ на кутиики ....т.е моля обяснетегоре над огледало по скоро на плафониерата имам нещо като дюза - идеа какво е това инвънземно ?Дали някои се сеща някъде да е описана работата наборд компютъра с разли4ните му показатели ...т.е не за грешки и проблеми?М/у седалките в самия пепелник имам някакв извод , като евроскарт букса е за ток - за какво служи ?4асовника как се сверява - никъде не намирам врътка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 За всеки по един въпрос на лявата врата при 4-те бутона за прозорците имам един по дълъг с нешо зелено по него - тои за какво е ? За заключване на стъклата, тоест като го натиснеш, само ти можеш да си цъкаш стъклата нагор надол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vandal Публикувано 10 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 М/у седалките в самия пепелник имам някакв извод , като евроскарт букса е за ток - за какво служи ?Това е буксата на която бате Мишо пъха едно нещо с кабел и отива в лаптопа От там се прави диагностика на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 10 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 (Редактирано) 4асовника как се сверява - никъде не намирам врътка ? Е с какво табло си, че да не можеш да настроиш часовника?Не е ли нещо такова? Дърпа се десния бутон и го задържаш докато настроиш часовника.М/у седалките в самия пепелник имам някакв извод , като евроскарт букса е за ток - за какво служи ?Ако имаш в предвид това, за което се сещам е да си закачиш колата към лаптоп. Редактирано 10 Юли 2007 от K4m3n Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 10 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 тъй почвам те наред , щото бая си я закъсал брато на лявата врата при 4-те бутона за прозорците имам един по дълъг с нешо зелено по него - тои за какво е ?тоя бутон изключва работата на бутоните за стъклата на задните врати - много полезна функция при деца на задните седалкиауди а4 1.8 края на 1996 - имам ли халогени ако да от къде се пускат -.т.е над касетофона има един ред бутони но само първия виждам е за регулиране на светлините уп/даун ...другите за аккво сане няма фабрично халогени, другите бутони са за габарити за мъгла, подгряване на задното стъкло и огледалата, аварийни мигачи , не се сещам за други И нещо важно , хмм не ми е много ясно боравенето с климатроника , т.е не съм 4ак толкова залупен да не мога да си го пусна но не са ми ясни режимите му на работа - т.е има един бутон ауто които ато го натисна и става студ на кутиики ....т.е моля обяснетеслед натискане на тоя бутон , компютъра посредством датчици следи температурата навсякъде в купето (долу при краката, в централната конзола и под тавана)бутоните в ляво от дисплея са: най-отгоре - включва издухването на стъклатапод него - аутопод него - вкл/изкл на компресора на климатикадо тях в +/- да ти пиша ли за какво са? - температуратав дясно - още един чифт + / - - степени на вентилатора, до тях - бутон със силует на кола - стрелкичка в нея - вътрешна циркулация на вуздуха само в купето - изключва притока на "пресен" въздух отвън - много подходящо, ако си зад автобус, тир или друг димилникнад него (вече в дясно от дисплея) три бутона за вкл. / изкл. на клапите на въздуховодитегоре над огледало по скоро на плафониерата имам нещо като дюза - идеа какво е това инвънземно ?това е датчик за температура М/у седалките в самия пепелник имам някакв извод , като евроскарт букса е за ток - за какво служи ?букса за скачване към външен комп 4асовника как се сверява - никъде не намирам врътка ? бутона , който е под самия часовник се изтегля леко и надясно се сверяват минутите, няляво часовететова е, ама що не вземеш малко да попрочетеш из форума айде жив и здрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikidd Публикувано 10 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 тъй почвам те наред , щото бая си я закъсал брато малиииииииии , па то у книгата го нема така описано бре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
losh_niki Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 под него - ауто А с бутонът "ауто" предполагам, че се включват някакви предварително зададени настройки, но ако е така как се настройва той? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 (Редактирано) ...."ауто" ..се включват някакви предварително зададени настройки....Не! Редактирано 11 Юли 2007 от RossN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
losh_niki Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Не! А какво е тогава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikidd Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 (Редактирано) А какво е тогава?Автоматично определя спрямо показанията на датчиците си колко и как да духа, за да достигне температурата зададена на дисплея.Ще забележиш. че при по-голяма разлика в температурата (реалната в купето и зададената на дисплея) започва да духа по-силно в началото и с изравняването на двете автоматично намалява силата. Редактирано 11 Юли 2007 от nikidd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
losh_niki Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Верно е така - случвало се е, когато в купето е адска жега като включа "ауто" и в началото е толкова силно, че ще ме издуха! А аз си мислех, че мога да боравя с климатика Благодаря ти за информацията !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanzz Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Автоматично определя спрямо показанията на датчиците си колко и как да духа, за да достигне температурата зададена на дисплея.Ще забележиш. че при по-голяма разлика в температурата (реалната в купето и зададената на дисплея) започва да духа по-силно в началото и с изравняването на двете автоматично намалява силата.аз имам наблюдения, че и при изключен auto режим, силата на духалките пак се променя сама - ако намаля температурата, вентилатора се усилва. през зимата като е студено сутрин и пусна парното да духа яко, като се постопли вентилатора пак се намалява автоматично, това пак при изключен auto. та ми е малко мътно каква точно е разликата между auto и man, освен че на auto държи да е включен компресора (дори когато трябва да грее а не да охлажда) и държи да е изключена вътрешната циркулация, иначе и с него и без него силата на вентилатора се променя според температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Ауто отляво е за да решава дали да духа студено с климатика (ако не го изключиш ръчно) и да определя сама откъде и с каква сила да духа.Има и полуавтоматичен режим, който се включва като бутнеш ръчно посоката на въздуха от десните бутони. Тогава колата сама определя силата на въздуха, но посоката е ръчно зададена.Аз си държа колата на ауто и е идеално -- една от малкото комфортни системи които се оправят сами без да досаждат и наистина вършат работата, която се очаква от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikidd Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 (Редактирано) Не съм съвсем съгласен, че ако пипнеш в дясно силата на духане пак се променя сама. Това е логично да става обаче в случай, че промениш температурата. Ако след това си го нагласиш да духа на 2 чертички например съм убеден, че ще си го държи така.При подаване на контакт обаче явно отново пита датчиците, защото обикновено ми променя силата на духане . Ако след това пипнеш ръчно - не ти го променя.Аз лично напоследък когато не е толкова топло като запаля колата (при което автоматично ми слага вентилатора на 3-4 чертички) си го свалям на 2 и си отварям прозореца. Редактирано 11 Юли 2007 от nikidd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest bscsystem Публикувано 12 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 Аз също имам един въпрос за бутон, който не знам за какво е ... М/у шофиорската врата и задните врати, колонката която е ... та на нея имам един бутон, на който има иконка на нещо като говорител ..нищо не се случва като се натиска и на дисплея нищо не излиза...Предварителен бонус за отговора, ще светна тези, които още не знаят.. Когато се натисне Бутона за циркулация на въздуха на климатроника + "нагоре" ти извежда диагностика на колата и доста функции от които голяма част незнам за какво са ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 Този бутон, дето е на средната колонка изключва обемните датчици на фабричната аларма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest bscsystem Публикувано 12 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 Този бутон, дето е на средната колонка изключва обемните датчици на фабричната аларма.как да разбера дали е вкл./изкл. и дали въобще функционира фабричната аларма + това обемни датчици не ми говори нищо колега, съжалявам за невежеството ми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 12 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 как да разбера дали е вкл./изкл. и дали въобще функционира фабричната аларма + това обемни датчици не ми говори нищо колега, съжалявам за невежеството ми!обемен датчик към аларматапри пусната аларма ако регистрира движение вътре в купето се разписква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikidd Публикувано 12 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 А ето тук има снимки от книжката на английски и мисля, че най-добре ще е обяснено кое копче за какво е.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
losh_niki Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 как да разбера дали е вкл./изкл. и дали въобще функционира фабричната аларма + това обемни датчици не ми говори нищо колега, съжалявам за невежеството ми! Аз също имам действаща фабрична аларма с такъв бутон за вкл./изкл. на обемните датчици, но не мога да разбера как действа! Вчера се мъчих: влизах-излизах, включвах-изключвах, заключвах-отклювах, но за съжаление нищо не се получи! Ако някой знае нека помогне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 Ти може да не си съгласен с много неща :-)Но както казах тая кола има чудна "ауто" система и няма нужда да я бъзикаш, а по принцип аз обичам да настройвам :-)Полуавтоматичния режим е точно това -- ръчно казваш откъде да духа, тя си преценя силата.Може да го пробваш -- ама ти не си съгласен че е така, а пък и сам си я настройваш... Отде го измисли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikidd Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 Ти може да не си съгласен с много неща :-)Но както казах тая кола има чудна "ауто" система и няма нужда да я бъзикаш, а по принцип аз обичам да настройвам :-)Полуавтоматичния режим е точно това -- ръчно казваш откъде да духа, тя си преценя силата.Може да го пробваш -- ама ти не си съгласен че е така, а пък и сам си я настройваш... Отде го измисли?Това нали към мен? Щото нямаше цитатче, та затуй питам .Хм, аз да съм спорил дали е чудна ауто системата или не? Не съм. Просто казах, че можеш да и зададеш колко да духа и тя не ти го променя до следващия път, когато запалиш. Това, че искам да си го променям си е мое право нали? Съгласен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest bscsystem Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 Толкова е чудна, че на моменти ми идва да и изтръгна кабелите... спрял съм давам на контакт и тва почва да духа, от къде на къде ? аз искам да си отворя прозорците и да си ме вее ветреца, а не да се консервирам вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherepaha Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 (Редактирано) И аз да питам нещо. На лоста за чистачките има някво превключвателче с няколко позиций. Неква идея за кво е? Мислих, че е за скороста на задната чистачка (Авант), ама никва разлика като си поиграх с него не забелязах .... Редактирано 17 Юли 2007 от Cherepaha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikidd Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 И аз да питам нещо. На лоста за чистачките има някво превключвателче с няколко позиций. Неква идея за кво е? Мислих, че е за скороста на задната чистачка (Авант), ама никва разлика като си поиграх с него не забелязах ....Ма що не четете бре?Казах тук има сканирана част от книжката (на английски). Обяснено е кое лостче за какво е, как се мърда, кво прави и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts