Jump to content

разни бутони кои за какво в купето ?


ma3x

Recommended Posts

ехо , пак аз ;-) с досадните си въпроси от серията тъпи:

на лявата врата при 4-те бутона за прозорците имам един по дълъг с нешо зелено по него - тои за какво е ?

ауди а4 1.8 края на 1996 - имам ли халогени ако да от къде се пускат -.т.е над касетофона има един ред бутони но само първия виждам е за регулиране на светлините уп/даун ...другите за аккво са

И нещо важно , хмм не ми е много ясно боравенето с климатроника , т.е не съм 4ак толкова залупен да не мога да си го пусна но не са ми ясни режимите му на работа - т.е има един бутон ауто които ато го натисна и става студ на кутиики ....т.е моля обяснете

горе над огледало по скоро на плафониерата имам нещо като дюза - идеа какво е това инвънземно ?

Дали някои се сеща някъде да е описана работата наборд компютъра с разли4ните му показатели ...т.е не за грешки и проблеми?

М/у седалките в самия пепелник имам някакв извод , като евроскарт букса е за ток - за какво служи ?

4асовника как се сверява - никъде не намирам врътка ? ;):hilezh::flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки по един въпрос :)

на лявата врата при 4-те бутона за прозорците имам един по дълъг с нешо зелено по него - тои за какво е ?
За заключване на стъклата, тоест като го натиснеш, само ти можеш да си цъкаш стъклата нагор надол
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М/у седалките в самия пепелник имам някакв извод , като евроскарт букса е за ток - за какво служи ?

Това е буксата на която бате Мишо пъха едно нещо с кабел и отива в лаптопа :)

От там се прави диагностика на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4асовника как се сверява - никъде не намирам врътка ? :);):bia:

Е с какво табло си, че да не можеш да настроиш часовника?

Не е ли нещо такова? Дърпа се десния бутон и го задържаш докато настроиш часовника.

М/у седалките в самия пепелник имам някакв извод , като евроскарт букса е за ток - за какво служи ?

Ако имаш в предвид това, за което се сещам е да си закачиш колата към лаптоп.

Редактирано от K4m3n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй почвам те наред , щото бая си я закъсал :) брато ;)

на лявата врата при 4-те бутона за прозорците имам един по дълъг с нешо зелено по него - тои за какво е ?

тоя бутон изключва работата на бутоните за стъклата на задните врати - много полезна функция при деца на задните седалки

ауди а4 1.8 края на 1996 - имам ли халогени ако да от къде се пускат -.т.е над касетофона има един ред бутони но само първия виждам е за регулиране на светлините уп/даун ...другите за аккво са

не няма фабрично халогени, другите бутони са за габарити за мъгла, подгряване на задното стъкло и огледалата, аварийни мигачи , не се сещам за други

И нещо важно , хмм не ми е много ясно боравенето с климатроника , т.е не съм 4ак толкова залупен да не мога да си го пусна но не са ми ясни режимите му на работа - т.е има един бутон ауто които ато го натисна и става студ на кутиики ....т.е моля обяснете

след натискане на тоя бутон , компютъра посредством датчици следи температурата навсякъде в купето (долу при краката, в централната конзола и под тавана)

бутоните в ляво от дисплея са:

най-отгоре - включва издухването на стъклата

под него - ауто

под него - вкл/изкл на компресора на климатика

до тях в +/- да ти пиша ли за какво са? - температурата

в дясно - още един чифт + / - - степени на вентилатора,

до тях - бутон със силует на кола - стрелкичка в нея - вътрешна циркулация на вуздуха само в купето - изключва притока на "пресен" въздух отвън - много подходящо, ако си зад автобус, тир или друг димилник

над него (вече в дясно от дисплея) три бутона за вкл. / изкл. на клапите на въздуховодите

горе над огледало по скоро на плафониерата имам нещо като дюза - идеа какво е това инвънземно ?

това е датчик за температура

М/у седалките в самия пепелник имам някакв извод , като евроскарт букса е за ток - за какво служи ?

букса за скачване към външен комп

4асовника как се сверява - никъде не намирам врътка ? :(:D:bia:

бутона , който е под самия часовник се изтегля леко и надясно се сверяват минутите, няляво часовете

това е, ама що не вземеш малко да попрочетеш из форума :(

айде жив и здрав B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под него - ауто

А с бутонът "ауто" предполагам, че се включват някакви предварително зададени настройки, но ако е така как се настройва той?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...."ауто" ..се включват някакви предварително зададени настройки....

Не!

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е тогава?

Автоматично определя спрямо показанията на датчиците си колко и как да духа, за да достигне температурата зададена на дисплея.

Ще забележиш. че при по-голяма разлика в температурата (реалната в купето и зададената на дисплея) започва да духа по-силно в началото и с изравняването на двете автоматично намалява силата.

Редактирано от nikidd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е така - случвало се е, когато в купето е адска жега като включа "ауто" и в началото е толкова силно, че ще ме издуха! А аз си мислех, че мога да боравя с климатика :rotcol: Благодаря ти за информацията :flehan: !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматично определя спрямо показанията на датчиците си колко и как да духа, за да достигне температурата зададена на дисплея.

Ще забележиш. че при по-голяма разлика в температурата (реалната в купето и зададената на дисплея) започва да духа по-силно в началото и с изравняването на двете автоматично намалява силата.

аз имам наблюдения, че и при изключен auto режим, силата на духалките пак се променя сама - ако намаля температурата, вентилатора се усилва. през зимата като е студено сутрин и пусна парното да духа яко, като се постопли вентилатора пак се намалява автоматично, това пак при изключен auto. та ми е малко мътно каква точно е разликата между auto и man, освен че на auto държи да е включен компресора (дори когато трябва да грее а не да охлажда) и държи да е изключена вътрешната циркулация, иначе и с него и без него силата на вентилатора се променя според температурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауто отляво е за да решава дали да духа студено с климатика (ако не го изключиш ръчно) и да определя сама откъде и с каква сила да духа.

Има и полуавтоматичен режим, който се включва като бутнеш ръчно посоката на въздуха от десните бутони. Тогава колата сама определя силата на въздуха, но посоката е ръчно зададена.

Аз си държа колата на ауто и е идеално -- една от малкото комфортни системи които се оправят сами без да досаждат и наистина вършат работата, която се очаква от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съвсем съгласен, че ако пипнеш в дясно силата на духане пак се променя сама. Това е логично да става обаче в случай, че промениш температурата. Ако след това си го нагласиш да духа на 2 чертички например съм убеден, че ще си го държи така.

При подаване на контакт обаче явно отново пита датчиците, защото обикновено ми променя силата на духане :respekt: . Ако след това пипнеш ръчно - не ти го променя.

Аз лично напоследък когато не е толкова топло като запаля колата (при което автоматично ми слага вентилатора на 3-4 чертички) си го свалям на 2 и си отварям прозореца.

Редактирано от nikidd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам един въпрос за бутон, който не знам за какво е ... М/у шофиорската врата и задните врати, колонката която е ... та на нея имам един бутон, на който има иконка на нещо като говорител ..нищо не се случва като се натиска и на дисплея нищо не излиза...

Предварителен бонус за отговора, ще светна тези, които още не знаят.. Когато се натисне Бутона за циркулация на въздуха на климатроника + "нагоре" ти извежда диагностика на колата и доста функции от които голяма част незнам за какво са ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този бутон, дето е на средната колонка изключва обемните датчици на фабричната аларма.

как да разбера дали е вкл./изкл. и дали въобще функционира фабричната аларма + това обемни датчици не ми говори нищо колега, съжалявам за невежеството ми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да разбера дали е вкл./изкл. и дали въобще функционира фабричната аларма + това обемни датчици не ми говори нищо колега, съжалявам за невежеството ми!

обемен датчик към алармата

при пусната аларма ако регистрира движение вътре в купето се разписква

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да разбера дали е вкл./изкл. и дали въобще функционира фабричната аларма + това обемни датчици не ми говори нищо колега, съжалявам за невежеството ми!

Аз също имам действаща фабрична аларма с такъв бутон за вкл./изкл. на обемните датчици, но не мога да разбера как действа! Вчера се мъчих: влизах-излизах, включвах-изключвах, заключвах-отклювах, но за съжаление нищо не се получи! Ако някой знае нека помогне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти може да не си съгласен с много неща :-)

Но както казах тая кола има чудна "ауто" система и няма нужда да я бъзикаш, а по принцип аз обичам да настройвам :-)

Полуавтоматичния режим е точно това -- ръчно казваш откъде да духа, тя си преценя силата.

Може да го пробваш -- ама ти не си съгласен че е така, а пък и сам си я настройваш... Отде го измисли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти може да не си съгласен с много неща :-)

Но както казах тая кола има чудна "ауто" система и няма нужда да я бъзикаш, а по принцип аз обичам да настройвам :-)

Полуавтоматичния режим е точно това -- ръчно казваш откъде да духа, тя си преценя силата.

Може да го пробваш -- ама ти не си съгласен че е така, а пък и сам си я настройваш... Отде го измисли?

Това нали към мен? Щото нямаше цитатче, та затуй питам :D .

Хм, аз да съм спорил дали е чудна ауто системата или не? Не съм. Просто казах, че можеш да и зададеш колко да духа и тя не ти го променя до следващия път, когато запалиш.

Това, че искам да си го променям си е мое право нали? Съгласен? :D:respekt::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова е чудна, че на моменти ми идва да и изтръгна кабелите... спрял съм давам на контакт и тва почва да духа, от къде на къде ? аз искам да си отворя прозорците и да си ме вее ветреца, а не да се консервирам вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да питам нещо. На лоста за чистачките има някво превключвателче с няколко позиций. Неква идея за кво е? Мислих, че е за скороста на задната чистачка (Авант), ама никва разлика като си поиграх с него не забелязах ....

Редактирано от Cherepaha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да питам нещо. На лоста за чистачките има някво превключвателче с няколко позиций. Неква идея за кво е? Мислих, че е за скороста на задната чистачка (Авант), ама никва разлика като си поиграх с него не забелязах ....

Ма що не четете бре?

Казах тук има сканирана част от книжката (на английски). Обяснено е кое лостче за какво е, как се мърда, кво прави и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...